برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در افرانت — امتیاز ۱.۰ از ۵.
بسیار شرکت بدی هست یک مدیر نرم افزار به نام ش.ر دارد بسیار بیسواد و بدون دانش است فقط ادعا با بچه ها دعوا کردن چند تاشون به شکایت تو دادگاه کشیدن ،محیط مسموم،و بی دانش،با یکی از خدمات مدیر منابع انسانیش دعوا شد ومثل چاله میدان فحش کاری شد،حجم کار بسیار بالا ،یکهو دو ماه شبانه روز کار میکنی چون به شدت کمبود نیرو داره و باید روزهای تعطیل هم برید،پاداش 3تومان میدن بابت این اضافه کاری،معاون فناوری اطلاعات بسیار بی سواد،قرادادهاش سه ماهه است و امنیت شغلی پایین
نقاط قوت
نقاط ضعف
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
یکی از نکات قابل توجه در تجربه کاری من در این شرکت، وجود مشکلات ارتباطی در سطح سرپرستی بود. نبود مدیریت صحیح در انتقال اطلاعات و برخوردهای بعضاً غیرحرفهای باعث ایجاد فضای کاری پرتنش شده بود. این شرایط در بلندمدت باعث کاهش رضایت شغلی و تصمیم به پایان همکاری شد. یکی از نکات قابل توجه در تجربه کاری من در این شرکت، وجود مشکلات ارتباطی در سطح سرپرستی بود. نبود مدیریت صحیح در انتقال اطلاعات و برخوردهای بعضاً غیرحرفهای باعث ایجاد فضای کاری پرتنش شده بود. این شرایط در بلندمدت باعث کاهش رضایت شغلی و تصمیم به پایان همکاری شد.
پوزیشنNOC افرنت فقط بدید کار آموز ها می خوره .کسایی که هنوز سابقه کار ندارن. شرکت افرانت شرکت با دسیپلین و استرس کار بالاست و فرصت سر خاروندن ندارید اونجا ... البته من بین سالهای 88 تا 90 اونحا بودم و امیدوارم بهتر شده باشه . حقوق مون هم اون موقع وزارت کار بود ...
تجربه کاری من مربوط میشه به سالهای 96 الی 99 در کل شرکت یه زمانی به صورت خانوادگی اداره میشد و انواع مسائل خانوادگی بین مدیر عامل و همسرشون که اون موقع سمت معاون فناوری اطلاعات رو داشتند وارد مسائل کاری میشد و حتی ممکن بود کار شما رو هم تحت تأثیر قرار بده اما بعد از تغییر ساختار شرکت اوضاع کمی بهتر شد. از جمله نکات منفی این شرکت تغییرات بیش اندازه و با توالی بالای چارت سازمانی و جابجایی فیزیکی واحدها در ساختمان های مجموعه بود که خیلی اذیت کننده بود در کل محیط کاری دوستانه و مناسبی بین کارکنان شرکت برقرار بود و از نظر بلوغ فرآیندی هم وضعیت قابل قبولی داشت. حقوقها به موقع پرداخت میشد ولی از نظر سطح حقوق نسبت به سایر شرکت های مشابه در آن زمان خیلی قابل رقابت نبود و از نکات بسیار منفی در حوزه جبران خدمات و پرداخت حقوق و دستمزد این بود که زمانی که حقوقی رو با شما توافق میکردند بعد از اینکه شروع به کار میکردید متوجه میشدید که بخشی از حقوق توافقیتون به عنوان پاداش و کارانه پرداخت میشه که اون هم منوط به کسب نمره کامل در سیستم ارزیابی عملکرد بود .
مصاحبه سه مرحله ای رفتار سازمانی مناسب فشار کاری بالا