کارشناس شبکه
تجربهٔ کاری کارشناس شبکه در افرانت — امتیاز ۳.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
مصاحبه سه مرحله ای رفتار سازمانی مناسب فشار کاری بالا
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
تجربه کاری من مربوط میشه به سالهای 96 الی 99 در کل شرکت یه زمانی به صورت خانوادگی اداره میشد و انواع مسائل خانوادگی بین مدیر عامل و همسرشون که اون موقع سمت معاون فناوری اطلاعات رو داشتند وارد مسائل کاری میشد و حتی ممکن بود کار شما رو هم تحت تأثیر قرار بده اما بعد از تغییر ساختار شرکت اوضاع کمی بهتر شد. از جمله نکات منفی این شرکت تغییرات بیش اندازه و با توالی بالای چارت سازمانی و جابجایی فیزیکی واحدها در ساختمان های مجموعه بود که خیلی اذیت کننده بود در کل محیط کاری دوستانه و مناسبی بین کارکنان شرکت برقرار بود و از نظر بلوغ فرآیندی هم وضعیت قابل قبولی داشت. حقوقها به موقع پرداخت میشد ولی از نظر سطح حقوق نسبت به سایر شرکت های مشابه در آن زمان خیلی قابل رقابت نبود و از نکات بسیار منفی در حوزه جبران خدمات و پرداخت حقوق و دستمزد این بود که زمانی که حقوقی رو با شما توافق میکردند بعد از اینکه شروع به کار میکردید متوجه میشدید که بخشی از حقوق توافقیتون به عنوان پاداش و کارانه پرداخت میشه که اون هم منوط به کسب نمره کامل در سیستم ارزیابی عملکرد بود .
پوزیشنNOC افرنت فقط بدید کار آموز ها می خوره .کسایی که هنوز سابقه کار ندارن. شرکت افرانت شرکت با دسیپلین و استرس کار بالاست و فرصت سر خاروندن ندارید اونجا ... البته من بین سالهای 88 تا 90 اونحا بودم و امیدوارم بهتر شده باشه . حقوق مون هم اون موقع وزارت کار بود ...