کارشناس فروش
تجربهٔ کاری کارشناس فروش در ایران تلنت — امتیاز ۴.۰ از ۵.
تا اینجا بهترین شرکتی بوده که تجربه کردم.5 سال پیش تو ایران تلنت کار میکردم.خیلی به پرسنل شخصیت و هویت و آزادی داده میشه. فضای جوان و پویایی داره. فرصت رشد و یادگیری به شدت بالاست. سابقه کارش هر چقدر هم کم باشه وقتی اسمش تو رزومتون باشه اکثر جاهای درست حسابی برای مصاحبه با شما تماس میگیرن و در کارهای آیندتون به شدت کمکتون میکنه از بقیه یه لول بالاتر باشید و بیشتر سیستم شرکتی و اداری رو بلد باشید. قطعا نقطه ضعف هایی هم داره مثل جلسات زیاد و هر روزه بی نتیجه. انتخاب افراد ناشایست در سمت مدیریت واحدها. فرق گذاشتن بین نیروهای برنامه نویسی با بقی نیروها. تفاوت حقوق بسیار زیاد بین کارمندان نه بر اساس سمت بلکه بر اساس سلیقه مدیر عامل. کلا شمارو تا وقتی نگه میدارن که طبق سلیقه مدیر و مدیرعامل باشید اگر به دلشون نشینید باهاتون خداخافظی میکنن و خداحافظی با شما هیچ ربطی به KPI و عملکرد شما نداره. حقیقتا باید فرد چاپلوسی باشید. با همه ی این ها بازم میگم بهترین شرکتی هست که من تابحال تجربه کردم و خیلی هدیه و گیفت و جشن و برنامه های تفریحی برای کارمندان داره و حق و حقوق شمارو همیشه کامل و به موقع میدن. برگه دوم قرارداد شمارو هر سه ماه یه بار که تمدیدتون میکنن به شما میدن .
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
افتضاح! من بیش از ۴ سال در این شرکت کار کردم و متاسفانه شرکت به شدت پرحاشیه ای هست و شرط پیشرفت یارکشی و تایید بی چون و چرا خانم حاتمی و تملق و چاپلوسی ایشان هست از زمانی که شرکت بزرگ شد کاملا بی ثبات و شلخته شد کارمندان شرکت صرفا ارتقا سمت میگیرن بدون اینکه ذره ای به دانششون اضافه بشه فقط رفتار غیر حرفه ای باعث ترقی و میشرفت هست ماندگاری پرسنل در شرکت خیلی پایینه و اگر کسی هم ماندگار شود بخاطر حقوق توسط مدیر عامل در شرایط نامطلوبی قرار میگیرد که خودش استعفا دهد اصلا توصیه نمیشه فقط شعارهای توخالی
متاسفانه از زمانی که شرکت از sister companyخودش gulf talent جرا شد کاملا بی ثبات و جهادی کار می کنه خود ایران تلنت استخدامهاس از لینکدین انجام میده جو پر حاشیه، نیروها به محض سابقه دار شدن اخراج میشن تا اطلاعات مخفی بمونه در این سالها فقط یک نفر قدیمی در شرکت وجود دارد حقوق افراد بالاست و سمتهای الکی که به افراد بی تجربه و چاپلوس داده میشه مدیری خود شیفته و متلک گو و عاشق مصاحبه جلسات طولانی تعریف و تمجید از مدیرعامل و نوچه هاش