ویکی‌تجربهجستجو
بهسازان ملت
تجربهٔ کاری۳ خرداد ۱۴۰۵

مصاحبه BI Expert

تجربهٔ کاری مصاحبه BI Expert در بهسازان ملت — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مصاحبه BI Expert

مدیر مربوطه شروع به پرسیدن یکسری سوال در مورد job و فرق انواع joinها و ایندکس و تفاوت sp و فانکشن کرد و در اخر یه فرم ۳۰ صفحه ای دادن برای پر کردن قوانین شرکت. مدیر اعلام کرد که پروسه استخدامی بین ۱ تا ۳ ماه طول میکشه و مراحل دیگه از قبل منابع انسانی و مصاحبه عقیدتی و استعلام محلی نیز وجود دارد.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

بهسازان ملت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس تولید
۱.۰
کارشناس تولید

سرمایه انسانی بسیار سمی و ناکارامد و ناتوان در حل مشکلات کارمندان نماینده حراست برای مدیر حراست به صورت نامحسوس در میان کارمندان خبر چینی می کنه که از قضا ادمین اتوماسیون هم هست که البته خیلی هم تابلوعه و همه می شناسنش مدیران اکثرا نالایق و بی سواد و فقط دنبال منافع خودشون و باندبازی یعنی حتی یک اپسیلون برای زیردستاشون ارزش قایل نیستن کارمندای قدیمی یه سری هاشون نمی ذارن جدیدا نفس بکشن انقد با خاله زنگ بازی و داستان درست کردن ادیتشون می کنه که یا کارو می کشونن کمیته انضباطی یا طرف خودش میره اخ اخ از کمیته انضباطی نگم که حراست و مدیرمالی و چند تا از از همون بچه های قدیمی که چشم دیدن جدیدا رو ندارن می تونم بگم کثیف ترین ادمها هستن و به خاطر منفعت خودشون چه ظلم ها که نکردن تا حالا مدیرعامل و قایم مقامش بسیار بی اخلاق و دنبال حاشیه دیگه با خودتون بقیه ش

بهسازان ملت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من تجربه مصاحبه با این سازمان داشتم، مصاحبه کاملا غیر حرفه ای بود و چند تا سوالی پرسیده شد که دور از ادب و اخلاق و کار حرفه ای بود.مصاحبه ای نزدیک به یک ساعت با سوال های خیلی بی خود و اکثر سوال ها غیر مرتبط با محیطی بسیار خشک و دولتی طوری و متاسفانه توقع کارزیاد و اضافه کاری اجباری با حقوق پایین داشتند.

بهسازان ملت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

بزرگترین پروژه آی تی کشور ینی کارت سوخت رو که زمان مدیرای قبلیش با کلی هزینه احرا شده بود با مدیریت فاجعه بار مدیرای جدیدش به آتیش کشیدن. فاجعه سواد فنی در لایه مدیریت. اونی که گفته ۱۰ ساله اونجاست ینی دانشش ۱۰ ساله جا مونده . ینی یه بی سواده طبق دانش روز آی تی . ینی فقط بلده صبح بره سره مار با ظرف غذا. دمپایی بپوشه . بره تو سف توالت . با همکارا چرت بگه بخنده . ظهر غذاشو بزنه . مثلا جلسه ای بره. بعدم بره خونه. هر اول ماه دیزاستر دارن. کی پی آی معنی نداره . از بیکاری برای گروههای عملیاتی کار جور میکنن تا بیکار نباشن. جدیدا قیافه مدرن‌کرفتن تولد تبریک‌میگن . به زور بگن ما خوشحالیم. ولی شیفت شب نباشه حقوق کارشناساش با رفته گر یکیه . از رو پارتی هم سمت میدن . پسر خاله و خواهر زاده بازی موج میزنه. اغلب مدیراش هم کچلن. خلاصه فاجعه کاریه نرید پیر میشید

بهسازان ملت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد تولید
۲.۰
کارشناس ارشد تولید

بسیار بی نظم و همه چی قاطی بر قاطی هست اتوماسیون ۱ هفته قطع بود و مسئولین کاری نمی کردن چون اصلا براشون مهم نبود که بهو ۱۰۰ تا نامه بمونه و با هم بیاد هر کی هم مینداخت گردن اون یکی، دبیرخانه گردن ادمین گام ،ادمین گردن کارشناس گام ، کارشناس گام گردن امنیت، امنیت گردن بانک همبن یه هفته قطعی اتوماسیون بس بود برای دیوانه شد خدا به داد برسه شرکت سرشار از حاشیه و خاله زنک فقط باید فرار کرد فقط

بهسازان ملت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس ارشد تولید
۳.۰
کارشناس ارشد تولید

بسیار بی نظم و همه چی قاطی بر قاطی هست اتوماسیون ۱ هفته قطع بود و مسئولین کاری نمی کردن چون اصلا براشون مهم نبود که بهو ۱۰۰ تا نامه بمونه و با هم بیاد هر کی هم مینداخت گردن اون یکی، دبیرخانه گردن ادمین گام ،ادمین گردن کارشناس گام ، کارشناس گام گردن امنیت، امنیت گردن بانک همبن یه هفته قطعی اتوماسیون بس بود برای دیوانه شد خدا به داد برسه شرکت سرشار از حاشیه و خاله زنک فقط باید فرار کرد فقط

بهسازان ملت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·متخصص تولید
۱.۰
متخصص تولید

فقط کتک کاری نداشتیم تو این شرکت که الان اونم داریم ۸ ساله تو این شرکت هستم از سر ناچاری فقط روح و روانم اگه بررسی شه اون موقع که اومدم سالم الان دیوانه زنجیری. امروز فهمیدم یکی از بچه های قدیمی که ادمین اتوماسیون بوده یه کارمند جدید و تا سرحد مرگ کتک زده و بعدش گفته خودزنی بوده 😡. به خدا این شرکت پر از روانیه منم یکیشون، تورو خدا نیاین. با اون بنده خدا همکار جدید هم قطع همکاری کردن اخه باندبازی و پارتی بازی تا کجا تورد خدا اگه واسه روانتون ارزش قایلین نیاید بهسازان، همین تعداد روح و روان داغون کافیه ..