کارشناس ارشد
تجربهٔ کاری کارشناس ارشد در بهسازان ملت — امتیاز ۲.۰ از ۵.
منابع انسانی مزخرف که هیچ ایده ای برای سازوکار ارتقای شغلی بچه ها نداره ازون طرف مدیرای بی لیاقت کاملا دل به خواه ارتقا میدن به بچه ها و جالبه با پنهانکاری!!! هیچ آیتم مشخصی وجود نداره متاسفانه و هیچ کس پیگیرش نیست، معاون گروه که بچه ها براش اصلا اهمیتی نداره و فقط فکر منافع خودشه حقوقش از شرکتای رقیب کمتره نکته مثبت اینکه روابط همکارا خیلی خوبه باهم حقوق به موقع پرداخت میشه
نقاط قوت
نقاط ضعف
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سوالات شخصی بیشتر پرسیده شد. بیشتر من توضیح دادم که چه تجربیاتی دارم. بعد از تمام شدن جلسه ی لیست طولانی از مشخصاتم پر کردم و بعد گفتند خیلی زود تماس میگیرند اما هیچ خبری نشد. در ضمن اصلا سوال فنی پرسیده نشد. در مورد محل شغل قبلی چند تا سوال پرسیده شد و یکم از حاشیه هایی که باهاش مواجه بودم ازم سوال پرسیدند. ویژگیهایی که براشون مهم بود: بی حاشیه بودن
مدیر مربوطه شروع به پرسیدن یکسری سوال در مورد job و فرق انواع joinها و ایندکس و تفاوت sp و فانکشن کرد و در اخر یه فرم ۳۰ صفحه ای دادن برای پر کردن قوانین شرکت. مدیر اعلام کرد که پروسه استخدامی بین ۱ تا ۳ ماه طول میکشه و مراحل دیگه از قبل منابع انسانی و مصاحبه عقیدتی و استعلام محلی نیز وجود دارد.
سرمایه انسانی بسیار سمی و ناکارامد و ناتوان در حل مشکلات کارمندان نماینده حراست برای مدیر حراست به صورت نامحسوس در میان کارمندان خبر چینی می کنه که از قضا ادمین اتوماسیون هم هست که البته خیلی هم تابلوعه و همه می شناسنش مدیران اکثرا نالایق و بی سواد و فقط دنبال منافع خودشون و باندبازی یعنی حتی یک اپسیلون برای زیردستاشون ارزش قایل نیستن کارمندای قدیمی یه سری هاشون نمی ذارن جدیدا نفس بکشن انقد با خاله زنگ بازی و داستان درست کردن ادیتشون می کنه که یا کارو می کشونن کمیته انضباطی یا طرف خودش میره اخ اخ از کمیته انضباطی نگم که حراست و مدیرمالی و چند تا از از همون بچه های قدیمی که چشم دیدن جدیدا رو ندارن می تونم بگم کثیف ترین ادمها هستن و به خاطر منفعت خودشون چه ظلم ها که نکردن تا حالا مدیرعامل و قایم مقامش بسیار بی اخلاق و دنبال حاشیه دیگه با خودتون بقیه ش
فقط کتک کاری نداشتیم تو این شرکت که الان اونم داریم ۸ ساله تو این شرکت هستم از سر ناچاری فقط روح و روانم اگه بررسی شه اون موقع که اومدم سالم الان دیوانه زنجیری. امروز فهمیدم یکی از بچه های قدیمی که ادمین اتوماسیون بوده یه کارمند جدید و تا سرحد مرگ کتک زده و بعدش گفته خودزنی بوده 😡. به خدا این شرکت پر از روانیه منم یکیشون، تورو خدا نیاین. با اون بنده خدا همکار جدید هم قطع همکاری کردن اخه باندبازی و پارتی بازی تا کجا تورد خدا اگه واسه روانتون ارزش قایلین نیاید بهسازان، همین تعداد روح و روان داغون کافیه ..
بسیار بی نظم و همه چی قاطی بر قاطی هست اتوماسیون ۱ هفته قطع بود و مسئولین کاری نمی کردن چون اصلا براشون مهم نبود که بهو ۱۰۰ تا نامه بمونه و با هم بیاد هر کی هم مینداخت گردن اون یکی، دبیرخانه گردن ادمین گام ،ادمین گردن کارشناس گام ، کارشناس گام گردن امنیت، امنیت گردن بانک همبن یه هفته قطعی اتوماسیون بس بود برای دیوانه شد خدا به داد برسه شرکت سرشار از حاشیه و خاله زنک فقط باید فرار کرد فقط
بسیار بی نظم و همه چی قاطی بر قاطی هست اتوماسیون ۱ هفته قطع بود و مسئولین کاری نمی کردن چون اصلا براشون مهم نبود که بهو ۱۰۰ تا نامه بمونه و با هم بیاد هر کی هم مینداخت گردن اون یکی، دبیرخانه گردن ادمین گام ،ادمین گردن کارشناس گام ، کارشناس گام گردن امنیت، امنیت گردن بانک همبن یه هفته قطعی اتوماسیون بس بود برای دیوانه شد خدا به داد برسه شرکت سرشار از حاشیه و خاله زنک فقط باید فرار کرد فقط