کارشناس ارشد تولید
تجربهٔ کاری کارشناس ارشد تولید در بهسازان ملت — امتیاز ۲.۰ از ۵.
بسیار بی نظم و همه چی قاطی بر قاطی هست اتوماسیون ۱ هفته قطع بود و مسئولین کاری نمی کردن چون اصلا براشون مهم نبود که بهو ۱۰۰ تا نامه بمونه و با هم بیاد هر کی هم مینداخت گردن اون یکی، دبیرخانه گردن ادمین گام ،ادمین گردن کارشناس گام ، کارشناس گام گردن امنیت، امنیت گردن بانک همبن یه هفته قطعی اتوماسیون بس بود برای دیوانه شد خدا به داد برسه شرکت سرشار از حاشیه و خاله زنک فقط باید فرار کرد فقط
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
من تجربه مصاحبه با این سازمان داشتم، مصاحبه کاملا غیر حرفه ای بود و چند تا سوالی پرسیده شد که دور از ادب و اخلاق و کار حرفه ای بود.مصاحبه ای نزدیک به یک ساعت با سوال های خیلی بی خود و اکثر سوال ها غیر مرتبط با محیطی بسیار خشک و دولتی طوری و متاسفانه توقع کارزیاد و اضافه کاری اجباری با حقوق پایین داشتند.
سرمایه انسانی بسیار سمی و ناکارامد و ناتوان در حل مشکلات کارمندان نماینده حراست برای مدیر حراست به صورت نامحسوس در میان کارمندان خبر چینی می کنه که از قضا ادمین اتوماسیون هم هست که البته خیلی هم تابلوعه و همه می شناسنش مدیران اکثرا نالایق و بی سواد و فقط دنبال منافع خودشون و باندبازی یعنی حتی یک اپسیلون برای زیردستاشون ارزش قایل نیستن کارمندای قدیمی یه سری هاشون نمی ذارن جدیدا نفس بکشن انقد با خاله زنگ بازی و داستان درست کردن ادیتشون می کنه که یا کارو می کشونن کمیته انضباطی یا طرف خودش میره اخ اخ از کمیته انضباطی نگم که حراست و مدیرمالی و چند تا از از همون بچه های قدیمی که چشم دیدن جدیدا رو ندارن می تونم بگم کثیف ترین ادمها هستن و به خاطر منفعت خودشون چه ظلم ها که نکردن تا حالا مدیرعامل و قایم مقامش بسیار بی اخلاق و دنبال حاشیه دیگه با خودتون بقیه ش
فقط کتک کاری نداشتیم تو این شرکت که الان اونم داریم ۸ ساله تو این شرکت هستم از سر ناچاری فقط روح و روانم اگه بررسی شه اون موقع که اومدم سالم الان دیوانه زنجیری. امروز فهمیدم یکی از بچه های قدیمی که ادمین اتوماسیون بوده یه کارمند جدید و تا سرحد مرگ کتک زده و بعدش گفته خودزنی بوده 😡. به خدا این شرکت پر از روانیه منم یکیشون، تورو خدا نیاین. با اون بنده خدا همکار جدید هم قطع همکاری کردن اخه باندبازی و پارتی بازی تا کجا تورد خدا اگه واسه روانتون ارزش قایلین نیاید بهسازان، همین تعداد روح و روان داغون کافیه ..
بسیار بی نظم و همه چی قاطی بر قاطی هست اتوماسیون ۱ هفته قطع بود و مسئولین کاری نمی کردن چون اصلا براشون مهم نبود که بهو ۱۰۰ تا نامه بمونه و با هم بیاد هر کی هم مینداخت گردن اون یکی، دبیرخانه گردن ادمین گام ،ادمین گردن کارشناس گام ، کارشناس گام گردن امنیت، امنیت گردن بانک همبن یه هفته قطعی اتوماسیون بس بود برای دیوانه شد خدا به داد برسه شرکت سرشار از حاشیه و خاله زنک فقط باید فرار کرد فقط
بزرگترین پروژه آی تی کشور ینی کارت سوخت رو که زمان مدیرای قبلیش با کلی هزینه احرا شده بود با مدیریت فاجعه بار مدیرای جدیدش به آتیش کشیدن. فاجعه سواد فنی در لایه مدیریت. اونی که گفته ۱۰ ساله اونجاست ینی دانشش ۱۰ ساله جا مونده . ینی یه بی سواده طبق دانش روز آی تی . ینی فقط بلده صبح بره سره مار با ظرف غذا. دمپایی بپوشه . بره تو سف توالت . با همکارا چرت بگه بخنده . ظهر غذاشو بزنه . مثلا جلسه ای بره. بعدم بره خونه. هر اول ماه دیزاستر دارن. کی پی آی معنی نداره . از بیکاری برای گروههای عملیاتی کار جور میکنن تا بیکار نباشن. جدیدا قیافه مدرنکرفتن تولد تبریکمیگن . به زور بگن ما خوشحالیم. ولی شیفت شب نباشه حقوق کارشناساش با رفته گر یکیه . از رو پارتی هم سمت میدن . پسر خاله و خواهر زاده بازی موج میزنه. اغلب مدیراش هم کچلن. خلاصه فاجعه کاریه نرید پیر میشید
سوالات شخصی بیشتر پرسیده شد. بیشتر من توضیح دادم که چه تجربیاتی دارم. بعد از تمام شدن جلسه ی لیست طولانی از مشخصاتم پر کردم و بعد گفتند خیلی زود تماس میگیرند اما هیچ خبری نشد. در ضمن اصلا سوال فنی پرسیده نشد. در مورد محل شغل قبلی چند تا سوال پرسیده شد و یکم از حاشیه هایی که باهاش مواجه بودم ازم سوال پرسیدند. ویژگیهایی که براشون مهم بود: بی حاشیه بودن