کارشناس
تجربهٔ کاری کارشناس در تحفه — امتیاز ۲.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۷ تا مهر ۱۳۹۸).
حدود 4 سال است استخدام اینجا هستم شرکت قدیمی در صنعت غذایی و کنسرو ماهی می باشد. چند سال پیش تا مرز ورشکستگی هم رفته بودن اما تا حدودی الان سرپا شدن فرهنگ سازمان خیلی بالا نیست، تقریبا سنتی اداره میشه. برای هرچیزی باید پیگیری و دوندگی داشته باشی. اما قابل تحمله نظام حقوقی مشخصی ندارن و حقوق سلیقه ای تعیین میشه. وضعیت پرداخت حقوق افتضاح است خیلی دیر و نامنظم پرداخت میشه. قراردادهای کاری 1 ماهه و نهایتا 3 ماهه است. هرچقدر حقوق بگیرین حقوق پایه و بیمه طبق وزارت کار رد میشه نظام ارزیابی عملکرد وجود نداره هرچی بیشتر کار کنی، کمتر دیده میشی خلاصه هرچی بیشتر خودتو جلوی مدیران نشون بدی و کمتر کار کنی بیشتر بهت اهمیت میدن تو این چند سال ایده نویی ندیدم و مقاومت برای تغییر خیلی زیاده برای کسب تجربه جایی خوبیه، اما برای پیشرفت و ترقی خیر. پایان
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
فقط اسم دارد و لاغیر پرداخت حقوق بسیار نامنظم و هیچ مزایایی غیر از حقوق ندارید و هر ماه باید دنبال مساعده و التماس برای دریافت حقوق باشید برای سابقه کاری خوبه و باید خودتون با سازمان وفق بدید
شرکت خوبیه. ۱ سال اینجام مدیرعامل جدیدا اومده و کارش خوب بلده مهماینکه ساید سازمان نیست و کمی ساید پرسنله حقوق تاخیر یکفته تا ۱۰ روز داره ولی سوخت سوز نداره رنج حقوقی خوبه تناسب با کار داره و شرح شغل مشخصه و الکی ازتون کار نمیکشن ولی روی خروجی کار حساسن باید زرنگ باشید. فرصترشد یادگیری هم داره کسی رتون زوم نیست و آزادی عمل دارید
سلام برای تازه کاران شرکت بسیار خوبیه.مخصوصا واحد برنامه ریزی و مدیر با تجربه و تحصیل کردش اما کلیت و جو شرکت زیاد جالب نیست و مشکلات زیادی وجود داره که عامل اصلیش منابع انسانی سابق بود. در کل اگه تو واحد برنامه ریزی قرار استخدام بشین و سابقه پایینی دارین حتما برین و مطمعن باشین مطالب زیادی یاد خواهید گرفت
در حوزه مدیریتی سازمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و چالش های زیادی اونجا هست در چند سالی که اینجام متوجه شدم که بیشتر مشکلات به خطار طرز فکر و نگرش مدیرعامل مجموعه است البته مدیرعامل شرکت سابقه کاری مدیرعاملی نداشته و در طی سالیان به این پست رسیده. اطرافیان و مشاوران مدیرعامل هم از نزدیکان ایشان هستند و همیشه از ایشان تعریف می کنند و هیچ وقت متوجه اشتباهاتشان نمی شوند. در حال حاضرهم کلی تغییرات ایجاد کرده اند و تغییر ساختار های مکرر که مشکلات را حل کنند. غافل از اینکه مشکل خودشاننند. نرخ خروج از سازمان بسیار بالاست و میانگین سن ماندگاری کمتر 6 ماه است. در نحوه پرداخت حقوق منظم هستند و نسبت به شرکت های دیگر این زمینه خوب عمل می کنند غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بدنه سازمان جوان است و این مورد بسیار خوب است دسترسی مترو و اتوبوس شرکت خوب است. خارج از طرح است از لحاظ بروکراسی هم در وضعیت خوبی هستند و اکثرا فرآیندها با نرم افزار و ایمیل و .. انجام می شود در پایان هم من یکی از مدیران میانی سازمان بودم