ویکی‌تجربهجستجو
تیوا سافت
تجربهٔ کاری۱۹ اسفند ۱۳۹۹ · فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۳۹۹

مدیر پروژه

تجربهٔ کاری مدیر پروژه در تیوا سافت — امتیاز ۱.۰ از ۵ (فروردین ۱۳۹۸ تا فروردین ۱۳۹۹).

۱.۰· مدیر پروژه

من به مدت یک ماه در تیواسافت کار کردم. به عنوان مدیر پروژه مشغول به کار شدم و کم‌کم متوجه شدم شرکت کارکنان رو استثمار می‌کنه. در نهایت به خیلی از کارمندهاش حقوق نمی‌ده و در نهایت کار به شکایت می‌رسه. در تیمی که با من کار می‌کردن خود من و دو نفر که جدید اومده بودن + یک نفر از قدیم کلن هیچ حقوقی دریافت نکردن. به بهونه‌هایی مثل کار رو خوب انجام ندادن یا نرسوندن پروژه. من با صحبت با کارکنان قدیم متوجه شدم کار این شرکت به همین صورت ادامه پیدا می‌کنه. پیشنهاد اکید من به صورت کلی کار نکردن در این شرکت هست. به هیچ عنوان حتی با حقوق بالا. در صورتی که به هر دلیلی تصمیم گرفتین با شرکت همکاری کنین به هیچ عنوان قبول نکنین سفته بدین. شرایط کار رو دقیق مشخص کنین و پرداخت رو حتما با قوت پیگیری کنین گاهی تا ساعت ۲ نصفه شب شما ممکنه تماس داشته باشین برای پیش بردن کار ممکنه به جای ۸-۹ ساعت در روز کارتون برسه به ۱۷-۱۸ ساعت در روز کار کردن ممکنه به شما قول داده بشه که اگه چند روز صبر کنین و کار رو کامل تحویل بدین دستمزد شما پرداخت می‌شه. ولی بعد از تحویل کار به طور کلی تماس‌های شما پاسخ داده نخواهد شد. بنده تا الان ۱۱ نفر دیگه غیر از خودم رو پیدا کردم که یا در مراحل شکایت هستن یا قصد شکایت دارن

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

من حدودا سه سال با این مجموعه همکاری داشتم. سختی های خودشو داشت ولی اینقدر هم که اینجا میگن بد نبوده چون اصولا وقتی کسی وقتی خوبی میبینه جایی ثبت نمیکنه و فقط بدی رو میگن چون من دیدم بی انصافی داره میشه گفتم بیام و پیام بنویسم چون من حقوقمو سر وقت گرفتم و بدون مشکل کار کردم باهاشون فقط فشار کاریش زیاد بود که اونم توی بازه های کوتاه کم هم میشد تا پروژه جدید بیاد

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر پروژه
۵.۰
مدیر پروژه

سلام خدمتت دوستان ما یک تیم 21 نفری هستیم که سال 98 99 بخاطر دو تا پروژه که کنسل شد و بچه ها افتضاح بودند چون من مدیرشون بودم و تاییدیه اخراجشون رو دادم و کلا 5 نفر از تیم جدا شدن و 15 نفر موندن و دارن کار میکنن که حداقل 4 ساله هستند و محیط دوستانه ولی وقتی به مشکل میخوریم باید تیم یک صدا به فکر جمع کردن کار باشه که خودش مقصر بوده نه اینکه از زیر کار فرار کنه. در کل اگر از خودت مطمئنی عااااااااااااااااااااااااااااااااالیه (امروز یکی گفت پیش شرکتمون بد گفتند و ما بهمون بر خورده چون واقعی نیست نظرات و از روی دقت نیست

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·طراح گرافیست
۵.۰
طراح گرافیست

عاااااااااااااااااااااااالیه چون همه جوره با من دانشجو راه میاد و حقوقم سر وقته و تا حالا دیر نکردن (نهایت 2 3 روز) البته عیدی رو یک سال دیر تر دادند و ما هم درک کردیم چون خیلی یک دل و یک صداییم

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۵.۰
برنامه نویس

خدایی اگر بگم همه چیز تمومه دروغ نگفتم. البته قهوه ساز خوب ندارن که برام خیلی مهمه و همچنین مدیرش خیلی فشار کاری میاره ولی همون مدیر بعد از ظهر توی پینگ پونگ میبرتت و مجبوری شیرینی بخری و بیای فرداش ولی در کل خیلی محیط باحالی داره چون من سنم از همه کمتره ولی از کارآموزی همینجا بودم و دمشون گرم هوامو داشتن حسابی

تیوا سافت
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·“تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”
۱.۰
“تجربه کاری در شرکت تیوا سافت: تیوا سافت = هدر دادن عمر ، عدم دریافت حقوق 🙂”

من در شرکت تیوا سافت بصورت تمام وقت و به مدت کمتر از یکسال کار کردم و آخرین سال همکاری من ۱۳۹۹ بوده.