ویکی‌تجربهجستجو
دلتا
تجربهٔ کاری

بخش فنی

تجربهٔ کاری بخش فنی در دلتا — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· بخش فنی

برای مصاحبه حدودا چهل دقیقه معطل شدم و هیچ اطلاعی داده نشد. جو اصلا دوستانه و فضای توسعه و سرحال نیست. مدیرشون دکتر تقوی نامی هست که به شدت از نظر مدیریتی ضعیف و سواد کافی نداره.سن سال دار و اصلا دیتا نمیدونه چیه و فقط حرف خودشه همه جریمه میکنه.روی تخته اعلانات ساختامون اسامی جریمه شده ها رو میزنه بیچاره کرده همه رو.بی ادب

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

دلتا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

به شدت تجربه بدی داشتم از همکاری با این شرکت. به شدت مدیریت ضعیفی داره. یادمه اون سالی که کار میکردم چند تا دختر ترک‌ توی بخش مون بود که با زبون بازی و رندبازی مونده بودن. مدیریت فکر میکرد اینا دارن درست و حسابی کار میکنن اما هر کاربلدی میفهمید که چطور همونا سر جناب ت رو شیره میمالن و پشت سرش هم دستش میندازن. خلاصه اینو بگم که سیستم مدیریتی اونجا بر اساس زیرآب زنی و خاله زنک بازیه. اگه بخوای بدونی ج.ا چطور داره می‌چرخه یه سر به دلتا بزن متوجه میشی. دلتا اگه از ملک و املاک درآمد نداشت ورشکسته بود. ملک و املاک و معامله حکم نفت رو داره واسه ج.ا . اینا چطور با ثروت ایران باقی موندن؟ دلتا هم همینطوری مونده... اگه زبون چرب و نرمی داری، اگه میخوای به جای کار کردن رند بازی در بیاری. اگه اعصابت می‌کشه که دم به دقیقه بخوان زیرآبت رو بزنن و اگه از بازی روانی خوشت میاد، جات توی دلتا خالیه. از مزایای شرکت هم زدم. ناهار میدن 😅 (خدا رحمت کنه ابی رو) البته اون زمان که ما بودیم میدادن الآن رو نمی‌دونم. راستی یه بخشی از حقوقت رو هم باید پس انداز کنی برای روان‌درمانی های بعد از بودن در این شرکت. البته اگه آدم نرمالی باشی که این شرکت بعدش تو رو به سمت خودشناسی بیشتر میکشونه:) اگر نه که میمونی اونجا و بقیه رو روانی می‌کنی و از این لذت میبری. اختلال دوقطبی، مازوخسیم، وسواس جبری، پارانوئید و اختلال ضد اجتماعی و نمایشی میتونن برن توی این شرکت بهشون خوش بگذره.