برنامه نویس بک اند
تجربهٔ کاری برنامه نویس بک اند در دیجی آلفا — امتیاز ۴.۰ از ۵ (دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹).
من ابتدا به عنوان کارآموز تو شرکت شروع به کار کردم و تو همون مدت هم یه پروژه انجام دادم و واسه ی کارآموزی هم حقوق گرفتم. بعد ۱ ماه استخدام شدم از ماه دوم بیمه شدم. شرکت کوچیکی هست اما مزیتش اینه که کاملا جا واسه پیشرفت داره, رفتار همه بسیار دوستانست و مدیریت دلسوزی داره. به برنامه نویس بها میدن و اصلا دید بالا به پایین بهت ندارن. حقوق و مزایا رو سروقت میدن و تا الان مشکلی نبوده در این رابطه . در کل کار تو این شرکت واقعا لذت بخشه مخصوصا واسه منی که جونیور بودم و تجربه کمی تو این زمینه داشتم از همون ماه دوم، قبل اینکه هر پروژه ای انجام بشه، مدیریت میومد میپرسید که آیا پروژه واست سنگینه و میتونی برسونیش یا نه. و اگه به هر دلیلی مشکلی بود، یه پروژه دیگه بهم پیشنهاد میداد. بهترین پوینت این شرکت به نظرم مدیرعامل شرکته که آدم درستیه و درک خوبی از مسایل فنی داره و حرف دولپر رو میفهمه، همین موضوع خیلی تو کار کمک میکنه. در کل کارکردن تو دیجی آلفا پیشنهاد میشه، چون اگه با همین روند پیش بره شرکت آینده خوبی داره. PJ
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا و ****** داره اینجا ****** کنه ما چند نفر هستیم که از این شرکت ****** این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه
سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا ****** هستیم که از این شرکت ****** کردیم این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه در زیر همین پست ******
من پیش از آشنایی با این شرکت با شرکت ها و تیمهای دیگه ای همکاری کردم. متخصص فنی و طراح سایت بلاکچین هستم. شرکت دیجی آلفا تعهد زیادی نسبت به مشتریان و کارمندهاشون دارن. بخاطر تجربه منفی ای که داشتم استرس زیادی زمان شروع همکاری وجود داشت ولی الان بسیار راضیم. توسعه سیستمهای مالی حرفه ای و نوآوریهای زیاد شرکت دیجی آلفا هم منجر به رضایت مشتریان میشه و هم تعهد کارکنان شرکت... در کل اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای و امن در دنیای پر ریسک ارز دیجیتال هستید، حتما شرکت دیجی آلفا را انتخاب کنید
به عنوان نیروی دورکار دو سال است که از ترکیه با شرکت دیجی آلفا کار می کنم. تجربه و پیشرفتی که در این شرکت داشتم بسیار به رشد و پیشرفت من کمک کرد.
این شرکت به واقع کلاهبرداری هستش،اگر پول چندبرابر بگیره کار رو انجام میده اگر نه باید سالها تو دادگاه بدویی تا به حقت برسی چون تمام موارد فرارداد رو طوری تایین میکنن که از زیرمسئولیت فرار کنن. امیدوارم هیچ شخصی گرفتار این شرکت نشه.
سلام عزیزانی که با شرکت آلفا ****** و ****** قرداد دارند و با مشکلاتی مواجه شدند که قطعا این طور هست به ****** کنیم آمیین که شر چنین آدم های کم بشود