ویکی‌تجربهجستجو
دیجی آلفا
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در دیجی آلفا — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· برنامه نویس

من تو شرکت دیجی آلفا به عنوان برنامه نویس فعالیت کردم و از جابینجا باهاشون آشنا شدم،در مورد متنی که در معرفی شرکت مینویسند بسیار اغراق شده مخصوصا در مورد توانایی های شرکت و تیترهایی مثل دریافت پاداش و انتخاب میزان دستمزد دلخواه کاملا دروغه،مدیریت به شدت ضعیفی داره ولی در مورد پرداخت حقوق مشکلی نبود .مشکل بزرگی که وجود داشت و تو این صفحه هم باهاش مواجه شدم این بود که قراردادهایی که میبستن با کاری که از ما میخواستن تحویل بدیم بسیار تفاوت داشت و ترفندهای زیادی که اسم نمیبرم برای تحویل و تکمیل پروژه به کار برده میشد و از لحاظ اخلاقی با معیارهای کاری من دور بود و به همین علت قطع همکاری کردم.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا و ****** داره اینجا ****** کنه ما چند نفر هستیم که از این شرکت ****** این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا ****** هستیم که از این شرکت ****** کردیم این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه در زیر همین پست ******

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

من پیش از آشنایی با این شرکت با شرکت ها و تیمهای دیگه ای همکاری کردم. متخصص فنی و طراح سایت بلاکچین هستم. شرکت دیجی آلفا تعهد زیادی نسبت به مشتریان و کارمندهاشون دارن. بخاطر تجربه منفی ای که داشتم استرس زیادی زمان شروع همکاری وجود داشت ولی الان بسیار راضیم. توسعه سیستمهای مالی حرفه ای و نوآوریهای زیاد شرکت دیجی آلفا هم منجر به رضایت مشتریان میشه و هم تعهد کارکنان شرکت... در کل اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای و امن در دنیای پر ریسک ارز دیجیتال هستید، حتما شرکت دیجی آلفا را انتخاب کنید

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

این شرکت به واقع کلاهبرداری هستش،اگر پول چندبرابر بگیره کار رو انجام میده اگر نه باید سالها تو دادگاه بدویی تا به حقت برسی چون تمام موارد فرارداد رو طوری تایین میکنن که از زیر‌مسئولیت فرار کنن. امیدوارم هیچ شخصی گرفتار این شرکت نشه.

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

به عنوان نیروی دورکار دو سال است که از ترکیه با شرکت دیجی آلفا کار می کنم. تجربه و پیشرفتی که در این شرکت داشتم بسیار به رشد و پیشرفت من کمک کرد.

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

سلام عزیزانی که با شرکت آلفا ****** و ****** قرداد دارند و با مشکلاتی مواجه شدند که قطعا این طور هست به ****** کنیم آمیین که شر چنین آدم های کم بشود