ویکی‌تجربهجستجو
دیجی آلفا
تجربهٔ کاری

کارفرما

تجربهٔ کاری کارفرما در دیجی آلفا — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· کارفرما

سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا و ****** داره اینجا ****** کنه ما چند نفر هستیم که از این شرکت ****** این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا ****** هستیم که از این شرکت ****** کردیم این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه در زیر همین پست ******

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

سلام عزیزانی که با شرکت آلفا ****** و ****** قرداد دارند و با مشکلاتی مواجه شدند که قطعا این طور هست به ****** کنیم آمیین که شر چنین آدم های کم بشود

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

من پیش از آشنایی با این شرکت با شرکت ها و تیمهای دیگه ای همکاری کردم. متخصص فنی و طراح سایت بلاکچین هستم. شرکت دیجی آلفا تعهد زیادی نسبت به مشتریان و کارمندهاشون دارن. بخاطر تجربه منفی ای که داشتم استرس زیادی زمان شروع همکاری وجود داشت ولی الان بسیار راضیم. توسعه سیستمهای مالی حرفه ای و نوآوریهای زیاد شرکت دیجی آلفا هم منجر به رضایت مشتریان میشه و هم تعهد کارکنان شرکت... در کل اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای و امن در دنیای پر ریسک ارز دیجیتال هستید، حتما شرکت دیجی آلفا را انتخاب کنید

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

این شرکت به واقع کلاهبرداری هستش،اگر پول چندبرابر بگیره کار رو انجام میده اگر نه باید سالها تو دادگاه بدویی تا به حقت برسی چون تمام موارد فرارداد رو طوری تایین میکنن که از زیر‌مسئولیت فرار کنن. امیدوارم هیچ شخصی گرفتار این شرکت نشه.

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

به عنوان نیروی دورکار دو سال است که از ترکیه با شرکت دیجی آلفا کار می کنم. تجربه و پیشرفتی که در این شرکت داشتم بسیار به رشد و پیشرفت من کمک کرد.

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیریت حقوقی
۵.۰
مدیریت حقوقی

از طرق بخش حقوقی باسلام درخصوص نطق هایی که در صفحه های مختلف متعلق به شرکت دیجی آلفا علیه این شرکت و مدیریت عاملی محترم جناب دکتر حبیب الهی مطرح کردید چند نکته حائز اهمیت است: 1.تمامی قراردادها بررسی شد که در هیچیک، با نام هایی که شما در سایت ها ادعای واهی علیه شرکت دیجی آلفا مطرح کردید قراردادی منعقد نشده و این امر واهی حاکی از آن است که عناد و دشمنی شما با شرکت دیجی آلفا یا ناشی از رقیب بودن است و یا به جهت زیاده خواهی و درخواست و توقعی است که فراتر از قرارداد بوده است. ولی اینکه شخص یا اشخاصی با نام های واهی، ادعاهایی واهی و بی پایه علیه شرکت دیجی آلفا و بدون هیچگونه وجاهت قانونی مطرح میکنند کاملا مشخص است که دنبال چه هدف خصمانه ای هستند و البته هیچ سودی برایتان نخواهد داشت و ضرری هم متوجه شرکت دیجی آلفا نخواهد شد زیرا که مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان محترم هدف اصلی ماست. 2.فارغ از اینکه منشور اخلاقی و اولویت و هدف مدیریت محترم و تیم شرکت دیجی آلفا رضایتمندی مشتریان محترم که کارآفرینان کشور محسوب می شوند بوده است، چنانچه شما طرف قرارداد با شرکت دیجی آلفا بوده اید و با مشکلی مواجه هستید چرا دقیقا و صریحا مشکل خود را مطرح نمیکنید تا واقعیت مشخص و معین شود و ایضا ادعای شما هم مشخص شود واقعی است یا واهی است؟ 3.قوه قضاییه مرجع تظلم خواهی است و هر شخصی می تواند از طریق مرجع قضایی تظلم خواهی کند، اما اینکه وی محق است یا خیر منوط به صدور رای قطعی از سوی مرجع قضایی است و نیز چنانچه شخصی ادعایی علیه شخص دیگری اعم از حقیقی و حقوقی در اذهان عمومی مطرح کند، مصداق نشر اکاذیب و توهین و افتراء می باشد، چه اینکه آن ادعا هم واهی و با سوء نیت و با هدف خدشه وارد کردن به حیثیت و اعتبار شخص بزه دیده گردد. با عنایت به موارد پیش گفته، همواره به جهت حفظ حقوق مشتریان محترم از هرگونه انتقاد و پیشنهاد استقبال میکنیم و هرگونه اشکالی را در اولین و سریع ترین زمان ممکن رفع و رجوع خواهیم کرد. اما این حق را برای خود قائل هستیم که هجمه های ناجوانمردانه و توأم با سوء نیت و حسادت را که اخیرا توسط اشخاص ناشناس طراحی شده، از طریق قانونی پیگیری کنیم تا دیگر اینطور اتهامات واهی و بی اساس که با هدف تخریب است را شاهد نباشیم. مدیریت حقوقی دیجی آلفا