ویکی‌تجربهجستجو
دیجی آلفا
تجربهٔ کاری۲۵ بهمن ۱۴۰۱ · اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱

Node Js

تجربهٔ کاری Node Js در دیجی آلفا — امتیاز ۵.۰ از ۵ (اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱).

۵.۰· Node Js

به مدت 2 سال کار کردم، باید بگم با اینکه شرکت کوچیکی حساب میشه اما بسیار تیم حرفه ای دارن که خیلی خوب بود همکاری که داشتم، از نظر مالی و پرداخت به موقع هیچ وقت مشکلی نداشتم و فضای کاری صمیمی داشتند. به نسبت شرکت های دیگر سطح طراحی و شیوه کارشون بسیار حرفه ای و بروز بود و از اخرین Framework ها و راهکار های فضای Fintech استفاده میکردن که باعث شد من در طول 2 سال خیلی پیشرفت کنم و روی یادگیریم خیلی تاثیر داشت این همکاری. در کل تجربه کاری خوبی بود و سکویی شد برای پیشرفت شغلی من. ممنونم

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۵.۰
مدیریت
۵.۰
حقوق و مزایا
۵.۰
تعادل کار-زندگی
۵.۰
فرصت رشد
۵.۰
توصیه به دیگران
۵.۰

تجربه‌های مشابه

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا ****** هستیم که از این شرکت ****** کردیم این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه در زیر همین پست ******

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

سلام دوستان عزیز اگر کسی از شرکت دیجی آلفا و ****** داره اینجا ****** کنه ما چند نفر هستیم که از این شرکت ****** این شرکت داره با سرمایه های مردم بازی میکنه

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

من پیش از آشنایی با این شرکت با شرکت ها و تیمهای دیگه ای همکاری کردم. متخصص فنی و طراح سایت بلاکچین هستم. شرکت دیجی آلفا تعهد زیادی نسبت به مشتریان و کارمندهاشون دارن. بخاطر تجربه منفی ای که داشتم استرس زیادی زمان شروع همکاری وجود داشت ولی الان بسیار راضیم. توسعه سیستمهای مالی حرفه ای و نوآوریهای زیاد شرکت دیجی آلفا هم منجر به رضایت مشتریان میشه و هم تعهد کارکنان شرکت... در کل اگر به دنبال یک شرکت حرفه ای و امن در دنیای پر ریسک ارز دیجیتال هستید، حتما شرکت دیجی آلفا را انتخاب کنید

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

به عنوان نیروی دورکار دو سال است که از ترکیه با شرکت دیجی آلفا کار می کنم. تجربه و پیشرفتی که در این شرکت داشتم بسیار به رشد و پیشرفت من کمک کرد.

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارفرما
۱.۰
کارفرما

این شرکت به واقع کلاهبرداری هستش،اگر پول چندبرابر بگیره کار رو انجام میده اگر نه باید سالها تو دادگاه بدویی تا به حقت برسی چون تمام موارد فرارداد رو طوری تایین میکنن که از زیر‌مسئولیت فرار کنن. امیدوارم هیچ شخصی گرفتار این شرکت نشه.

دیجی آلفا
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

سلام عزیزانی که با شرکت آلفا ****** و ****** قرداد دارند و با مشکلاتی مواجه شدند که قطعا این طور هست به ****** کنیم آمیین که شر چنین آدم های کم بشود