تخصص مخفی
تجربهٔ کاری تخصص مخفی در سانا گستر سبز — امتیاز ۳.۰ از ۵ (مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹).
نزدیک 8 ماه تو ساناگستر کار کردم و شرکت بسیار بی نظم و جو خیلی خاله زنکی داشت و تمام شرکت حاشیه بود . هر روز تو جلسات مدیران با بدترین لحن تهدید به اخراج کردن میکردن اصلا امنیت شغلی نداریند فشار کار بالاست حقوق پرداختی کاملا نسبیه به کارمندهای قدیمی مثل این که خیلی بهتر پرداخت میشد.اول هم که وارد میشین ازتون سفته سفید امضا میگیرن بدترین تیم منابع انسانی که تا بحال دیدم مجبورتون میکنن اضافه کار بمونیدو به مدت 3 ماه حقوق من رو پرداخت نکردن و بعد از 3 ماه پیگیری حقوق پرداخت شد بدون اضافه کارهاهیچ وقت به شما فیش حقوقی نمیدن و شما نمیفهمید رو چه حساب یه ماه مثلا 400 تومن ازحقوقتون کم شده یا چرا اضافه کارهای اجباری تایید نشده
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
اول از همه مصاحبه بدو ورود هست که بصورت ۳ نفره/۳نفره با شما مصاحبه میکنن که بنظرم حرفه ای نیست بعد از استخدام تازه وارد جو پرحاشیه مجموعه میشید از مدیریت گرفته تا خدمات سیستم هرمی زیاد و مدیران زیادی داره جایگاه افراد اصلا براساس قابلیت و تواناییشون نیست بلکه بیشتر به میل شخصی یه نفر سرگروه یه بخش کردن که اون ها هم به جای کار کردن بیشتر درگیر جلسات داخل شرکتی بی نتیجه هستن اضافه کاری های اجباری زیاد و بازخواست های عجیب و غریب بابت ۱۰ دقیقه تاخیر ورود (درحالیکه روز اول با شما میگن نیم ساعت اول شناور هست) تنها نقطه مثبتش اینه فشار کارخیلی زیاد نیست و شما زود احساس راحتی در مجموعه میکنید اونم بخاطر میانگین سنی پایین کارمندها هست
جو شرکت خیلی خوب بود. خیلی زیاد.واقعا حس خوبی داشتم من از کار کردن اونجا. بهترین اتفاق اون شرکت هم مدیر فنی بینظیرشون بود، حسام! اما خب به طور کلی شرکت مدیریت خوبی نداشت. اتفاقهای دارکی میافتاد. آخرش هم که تعدیل نیرو و سفته بازی و پرداخت حقوق با چندین ماه تاخیر و اینا، اذیتمون کرد.
بعد از جذب سرمایه از همراه اول شروع به استخدام کلی نیرو کردن. من هم توی همون زمان استخدام شدم. منابع انسانی بشدت ضعیف. کدهای خییییلی کثیف و داغون و رفتار خیلی بد و فرهنگ بد مدیران باعث شد یکی از بدترین تجربه های کاری من رقم بخوره. کمتر از 8 ماه طول کشید تا پول شرکت تموم بشه و بگن نمیتونیم برای اوبار هزینه کنیم. الان بعد یک سال هنوز حق و حقوقم رو ندادن و پیگیر شکایت هستم. این نکته رو اضافه کنم که ابتدا خیلی دوستانه برخورد میکنن و قرارداد 1 ماهه و بعد از 3 ماه قرارداد 3 ماهه میبندن. با این پیش فرض که تا حالا همه افراد به میل خودشون از شرکت رفتن. ولی با همین روش یه روز که قرارداد 3 ماهه تموم شده عذر شما رو میخوان و باید برید. و اما بدترین قسمت ماجرا جاییه که حقوق توافقی شما رو به دو قسمت تقسیم میکنن. معمولا 70-30 که به اون 30 درصد اسم کارانه یا اضافه کار رو میدن. ولی چیزی که در عمل اتفاق میفته اینه که هر ماه به هر بهانه ای این 30 درصد رو یا کامل نمیدن یا اصلا نمیگیرید. قرارداد هم یه جوریه که نمیتونید ادعا کنید.
سانا گستر چندتا محصول داره. تجربه خیلی کوتاه من در تیم آچاره بود. محصولای دیگه اوبار بود و یه بخشی که من چندان سر درنیاوردم ولی بیشتر به پردازش داده و غیره مربوط بود کارشون. تیم خیلی صمیمی بودن. مدیر فنی شرکت حسام که از بنیانگذاری شرکت هم بود فوق العاده خوش برخورد و خوش رو بود. هر کس مسولیت خودش رو میدونست و به خوبی انجامش میداد و همه تیم برای رسیدن به هدف در حال تلاش بود. یکی از افسوس های من اینه که بخاطر مشکلات شخصی مجبور به ترک این شرکت شدم.