برنامه نویس
تجربهٔ کاری برنامه نویس در سیتی نت — امتیاز ۴.۰ از ۵ (آذر ۱۴۰۰ تا آذر ۱۴۰۱).
به مدت دو سال در این شرکت مشغول به کار بودم. بسیار محیط سالم و روابط حرفه ای دارند. در این شرکت میتونید مهارت های زیادی یادبگیرید و از تجربه ارزشمند همکاران عزیز این مجموعه بهره ببرید البته به شرط اینکه خودتون حسابی پیگیر باشید چون همه خیلی تسک برای انجام دادن دارند
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
حتی اگه نمونهکار ندارید و لنگ نون شبتون هستید وارد این شرکت نشید. هر بیاحترامیای که فکر کنید از سمت مدیریت ممکنه ببینید، اینجا حقتون داده میشه. از دوربین ۲۴ ساعته چک میشید، خالهزنکی و زیرآبزنی عجیبی توی شرکت جریان داره و کوچکترین اشتباهتون تبدیل به سوژه میشه. نه امنیت شغلی دارید، نه آرامش روانی، نه احترام. محیطی که به جای رشد، فقط فرسودهتون میکنه. قبل از قبول پیشنهاد کاری، حتما چند بار فکر کنید.
مدیران شرکت ۲ برادرند، مجبوری با ۲ تاشون بحث کنی وقتی کم بیارن میگن باشه بعد چند ماه دوباره بدقولی میکنند عملا زیر بار نمیرند.
در روند استخدام سفته گرفته میشه و قراردادها براساس حقوق پایه وزارت کار تنظیم میشه، علاوه بر قرارداد اصلی از شما یک تعهد عدم همکاری با شرکت های رقیب حتی بعد از خروج از کار به مدت 5 سال میگیرن! سنوات و عیدی براساس پایه حقوق محاسبه میشه و حقوق ها تو دو بخش معمولا به فاصله یه هفته ای واریز میشه. تلاش شرکت برای جذب افراد تازه کار و با حقوق بسیار کم هست و تنها و تنها میزان حقوق درخواستی برای شرکت اهمیت داره نه میزان تخصص و دانش فنی به همین دلیل اگر تازه کار هستید و تجربه کاری قبلی ندارید میتونه برای کسب تجربه مناسب باشه. رنج حقوقی بسیار پایین هست نسبت به شرکت های دیگه و اکثر افراد به مدت یک سال با حقوق پایه جذب میشن و بعد از اون از شرکت میرن چون هیچگونه افزایش حقوق سالیانه و یا براساس عملکرد در این سیستم وجود نداره! مدیران شرکت تا جایی که کارمند بهشون اجازه بده در بحث حقوق و مزایا و یا اضافه کاری سواستفاده میکنن. در زمان اتمام قرارداد و پایان همکاری حقوق آخر و تسویه حساب رو تا 3 ماه پیش خودشون نگه میدارن و در واقع کارمند رو با جیب کاملا خالی از شرکت خارج میکنن. در زمینه فنی هم متدلوژی نرم افزاری خاصی رعایت نمیشه. در کل تجربه بدی در این شرکت داشتم و به هیچکس حتی افراد تازه کار هم تا جایی که براشون ممکنه توصیه نمیکنم که در اینجا مشغول شن.
در موقع مصاحبه کاری از شما می خواهند که تعهد بدهید تا ۳ سال با هیچ شرکت در حوزه گردشگری کار نکنید ولی بعد از چند ماه مجبورتون میکنند تعهد ۵ ساله امضا کنید. اصلا جای پیشرفت نداره به هیچ وجه. تنها نکته مثبت این مجموعه مدیر فنی آن می باشد که شخص توانمند و اهل تجربه تکنولوژی های بروز می باشد. حقوق بسیار پایین. اضافه کاری و مزایا با حداقل حقوق وزارت کار هیچ امکان آموزشی و یا تفریحی بری برنامه نویسان ندارند.
از هفته ی سوم دیگه فهمیدم اونجا جای من نیست، خساست تو تار و پود ( و نه فقط حقوق) شرکت موج میزنه