اداری
تجربهٔ کاری اداری در شکوه طعام وارنا — امتیاز ۱.۰ از ۵.
من واقعا متاسفم که مدیریت این مجموعه هیچ اهمیتی نمیده که کسیکه بعنوان مدیر واحد انتخاب کرده آیا شخصیتش مناسب موقعیتی که تو شرکت بهش دادن هست یا خیر واقعا یک آدم هول بی شخصیت رو چرا باید بذارن جایی که همه پرسنل خانم ناچار باشن به نحوی باهاش ارتباط بگیرن و ایشون سوء استفاده کنه کاش یه مدیر مستقر آدم حسابی که بتونه بی تعارف با خیلی موارد برخورد و اصلاحشون کنه داشتیم
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
آقای آیی نه چی، مالک کارخانه آدلی ، مدیر عامل شکوه طعام وارنا در قرچک، استاد از سال ۹۹ حق مدیر کارخونه قبلیتو خوردی گفتی بهت خسارت زده محصول خراب کرده، حق مدیر بعدی رو چرا ندادی پس که تو ۳ سال بعدش هیچ خسارتی نداشتی هیچ همه مشتری هاتم راضی بودن کارخونتم شده بود کارخونه آقای مهندس، دزد که دزد باشه، یعنی دزدی و رذالت تو خونش باشه واسه خوردن حق و حقوق مردم بهونشو جور میکنه، آره عزیز، این پولا میدونی که حناق میشه تو جون زن و بچه اقا دزده
بعد از بیشتر از یک سال از استعفا هنوز تسویه من انجام نشده این فرقی با دزدی داره؟ وقتی رفتم دلار 30 تومن بود الان 60 تومنه اون پول دیگه چه ارزشی داره الان آقای مدیرعامل؟؟؟؟؟؟؟ که هنوزم ندادی
آقای آیینه چی میپسندی ما کارمندا و کارگرای اون کارخونه قید تسویه و حقوقمون رو بزنیم ولی برای مجموعه و برند آدلی حیثیت باقی نذاریم؟ میخوای هر جا که داری قانونی رو دور میزنی رو گزارش کنیم؟ میخوای چند برابر این پولی که از حق ما گذاشتی تو جیبت و تو کانادا خوش میگذرونی رو دودستی و با خفت تحویل سازمانهای دولتی بدی؟
مالک مجموعه بسیار اهل دخالت در امور مدیران و میکرو منیجمنت هستند. در یک کلام شما به عنوان مدیر، مسئول بی اختیارید. چاپلوسی و موافقت با نظرات مدیرعامل(مالک مجموعه) شرط دوام شماست محیطی مناسب کارکنان تنبل و با عزت نفس پایین. کارمند قوی ، با سواد و تاثیر گذار در بلندمدت دوام نخواهد آورد. قدردانی وجود ندارد و همواره از حق شما دزدیده خواهد شد. مالک مجموعه علاقه ای به رشد پرسنل ندارد و بهترین و تاثیرگذار ترین همکاران که منجر به تغییرات و تحول در سیستم شده بودند نیز به مرور بدلیل عدم قدردانی و دیده نشدن زحمات، مجموعه را ترک میکنند. نگاه مدیریت از بالا به پایین بوده و حق خود میدانند تا جای امکان از حقوق شما بکاهند. علاقه به گماشتن نیروی انسانی جاسوس بوده و دهن بینی و توجه به شایعات در ایشان بسیار پر رنگ است. نقدینگی در مجموعه بسیار ضعیف بوده و عدم پرداخت و تاخیر پرداخت حقوق پرسنل را زرنگی تعبیر کرده و همیشه به دنبال استفاده از مبلغ حقوق در خرید مواد اولیه هستند و تا جای امکان این رویه را پیش میگیرند، مگر اینکه مدیر کارخانه قدرتنمد و شریفی باشد تا در برابر ایشان ایستاده و حق و حقوق پرسنل را بگیرد. که در این شرایط در بلند مدت دوام نخواهد آورد. بعد از 10 سال و تغییر 10 مدیر همچنان نتوانسته اند برای خود برندسازی داشته باشند. اگر شانس داشته باشید و در دوره حضور شما، مدیری قوی، باسواد و جنگنده در مجموعه حضور داشته باشد که بتواند مشکلات متاثر از مدیریت عامل را با مبارزه و سیاست تا حدی رفع کند، این مجموعه محل مناسبی برای یادگیری، رشد و سکوی پرتاب شما خواهد بود. شخص مالک دانش و تجربه لازم برای مدیریت مجموعه را ندارند اما متاسفانه اصرار بر دخالت در همه امور دارند. اخیرا از یک مجموعه مشاوره کمک گرفته اند، اما متاسفانه عدم آگاهی ایشان از روند های جاری در مجموعه و نداشتن دانش کافی برای کنترل عملکرد مشاورین، این راه نیز منجر به از دست رفتن منابع شرکت و حذف یا ترک بهترین نیروهای انسانی که در چند سال گذشته بیشترین اثر مثبت را با وجود همه موانع داشتند، شده است. تیم مشاور از ایشان به عنوان منبع خوبی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد آشنای خود استفاده میکند. در مجموع شخصیتی بسیار سطح پایین و بخیل و کم بین بر این مجموعه مدیریت میکند ( مالک مجموعه)
اینکه تجربه خوبی داشته باشبد و رشد کنید و یاد بگیرید، بستگی به این دارد که مدیر کارخانه چه شخصیتی داشته باشد. مدیریت اصلی مجموعه که مالک مجموعه هستند نقش بسیار مخربی دارند. بدترین موضوع پرداخت نشدن به موقع حقوق است. هیچ مزایای دیگری ندارد. برای بدیهیات باید بجنگید.
تنها مشکل مجموعه آدلی خود آقای صاحب کارخونه (ع آ ) هست بقیه مشکلات همه ناشی از اعمال سلایق ایشونه یه جوونه که به لطف پول پدر صاحب چند بیزینس شده و هیچ چی از مدیریت و صنعت نمیدونه شغل اصلیش دلالی و ساختمون سازیه اهمیتی به نیروی کارش نمیده و بخاطر همین تو کارخونه کتک هم خورده اگه خواستید بیاید مطمئن بشید که جند ماه تاخیر تو حقوق و نداشتن اختیار تو کار براتون آزاردهنده نباشه