کارمند مطلع
تجربهٔ کاری کارمند مطلع در شکوه طعام وارنا — امتیاز ۱.۰ از ۵.
آقای آیی نه چی، مالک کارخانه آدلی ، مدیر عامل شکوه طعام وارنا در قرچک، استاد از سال ۹۹ حق مدیر کارخونه قبلیتو خوردی گفتی بهت خسارت زده محصول خراب کرده، حق مدیر بعدی رو چرا ندادی پس که تو ۳ سال بعدش هیچ خسارتی نداشتی هیچ همه مشتری هاتم راضی بودن کارخونتم شده بود کارخونه آقای مهندس، دزد که دزد باشه، یعنی دزدی و رذالت تو خونش باشه واسه خوردن حق و حقوق مردم بهونشو جور میکنه، آره عزیز، این پولا میدونی که حناق میشه تو جون زن و بچه اقا دزده
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
سوالی که دارم اینه که وقتی شرکتی مثل آدلی (شکوه طعام وارنا، گلدن استار) مسئولیت هاشو در قبال پرسنل مشتریان و همینطور در قبال جامعه به درستی انجام نمیده به کجا باید گزارش کرد؟ به کجا باید گزارش کنیم که مدیریت این مجموعه از پرسنل تعهد کتبی برای عدم ترک کار میگیره، سفته میگیره، حقوق رو دو تیکه پرداخت میکنه و با دو ماه تاخیر، بیمه رو کمتر رد میکنه و موقع تسویه پشت لیست و توافقش رو نادیده میگیره، به کجا باید گزارش داد که حق و حقوق ادم ها در این مجموعه خورده میشه؟؟؟؟ به کدام مشتری باید اطلاع بدیم که کالای تولید شده بی کیفیته؟ که برندتان را خراب نکنید؟ که از وزنمحصولتان میزنند از کیفیت میزنند، نمونه هایی که میدهند تقلبیست تا با خودمان برخورد نشود و اخراج نشویم؟ به کجا گزارش کنیم که مجصول تاریخ گذشته را پاک میکنند و دوباره تاریخ نو میزنند؟ به کجا گزارش کنیم که رب بی کیفیت میخرند؟ لوبیای آفت زده میخرند به کجا باید گزارش داد که همزمان صورتهای مالی دست کاری شدست و از مالیات میدزدن، از حق بیمه میدزدن، همون رو دیر پرداخت میکنن و خیلی وقت ها پرسنل نمیتونن از حق بیمه ای که ازشون کم شده هم در خدمات درمانشون استفاده کنن به کجا باید گزارش داد آب بی حد و اندازه از چاه برداشت میشه؟ به کجا باید گزارش داد سیستم تصفیه آب فقط یک حوضچست و فعال نیست و فاضلاب مستقیم وارد محیط زیست میشه؟ به کحا باید گزارش داد کارخونه سیستم ارت نداره ولی سند سازی میشه که فعاله؟ به کجا باید گزارش داد که با حقوق پرسنل مواد اولیه خرید میشه محصول تولید شده با پول پرسنل به ازای هر ماه دیرکرد پرداخت 5% سود از مشتری دریافت میشه اما همون پول دو ماه قبل با دو ماه دیرکرد (در بهترین حالت) با هزار منت به حساب پرسنل پرداخت میشه؟ به کجا باید شکایت کرد که مالک کارخونه بخیله و نمیتونه رشد هیچ کس جز خودش رو ببینه؟ حتی اگر رشد اون آدم باعث رشد چند برابری بیزینسش بشه!!! کاش یکی بود میومد و اسناد همه اینهارو از من میخواست و پیگیری میکرد و برای یکبار هم که شده یک کارفرمارو سر جای خودش مینشوند
بعد از بیشتر از یک سال از استعفا هنوز تسویه من انجام نشده این فرقی با دزدی داره؟ وقتی رفتم دلار 30 تومن بود الان 60 تومنه اون پول دیگه چه ارزشی داره الان آقای مدیرعامل؟؟؟؟؟؟؟ که هنوزم ندادی
آقای آیینه چی میپسندی ما کارمندا و کارگرای اون کارخونه قید تسویه و حقوقمون رو بزنیم ولی برای مجموعه و برند آدلی حیثیت باقی نذاریم؟ میخوای هر جا که داری قانونی رو دور میزنی رو گزارش کنیم؟ میخوای چند برابر این پولی که از حق ما گذاشتی تو جیبت و تو کانادا خوش میگذرونی رو دودستی و با خفت تحویل سازمانهای دولتی بدی؟
مالک مجموعه بسیار اهل دخالت در امور مدیران و میکرو منیجمنت هستند. در یک کلام شما به عنوان مدیر، مسئول بی اختیارید. چاپلوسی و موافقت با نظرات مدیرعامل(مالک مجموعه) شرط دوام شماست محیطی مناسب کارکنان تنبل و با عزت نفس پایین. کارمند قوی ، با سواد و تاثیر گذار در بلندمدت دوام نخواهد آورد. قدردانی وجود ندارد و همواره از حق شما دزدیده خواهد شد. مالک مجموعه علاقه ای به رشد پرسنل ندارد و بهترین و تاثیرگذار ترین همکاران که منجر به تغییرات و تحول در سیستم شده بودند نیز به مرور بدلیل عدم قدردانی و دیده نشدن زحمات، مجموعه را ترک میکنند. نگاه مدیریت از بالا به پایین بوده و حق خود میدانند تا جای امکان از حقوق شما بکاهند. علاقه به گماشتن نیروی انسانی جاسوس بوده و دهن بینی و توجه به شایعات در ایشان بسیار پر رنگ است. نقدینگی در مجموعه بسیار ضعیف بوده و عدم پرداخت و تاخیر پرداخت حقوق پرسنل را زرنگی تعبیر کرده و همیشه به دنبال استفاده از مبلغ حقوق در خرید مواد اولیه هستند و تا جای امکان این رویه را پیش میگیرند، مگر اینکه مدیر کارخانه قدرتنمد و شریفی باشد تا در برابر ایشان ایستاده و حق و حقوق پرسنل را بگیرد. که در این شرایط در بلند مدت دوام نخواهد آورد. بعد از 10 سال و تغییر 10 مدیر همچنان نتوانسته اند برای خود برندسازی داشته باشند. اگر شانس داشته باشید و در دوره حضور شما، مدیری قوی، باسواد و جنگنده در مجموعه حضور داشته باشد که بتواند مشکلات متاثر از مدیریت عامل را با مبارزه و سیاست تا حدی رفع کند، این مجموعه محل مناسبی برای یادگیری، رشد و سکوی پرتاب شما خواهد بود. شخص مالک دانش و تجربه لازم برای مدیریت مجموعه را ندارند اما متاسفانه اصرار بر دخالت در همه امور دارند. اخیرا از یک مجموعه مشاوره کمک گرفته اند، اما متاسفانه عدم آگاهی ایشان از روند های جاری در مجموعه و نداشتن دانش کافی برای کنترل عملکرد مشاورین، این راه نیز منجر به از دست رفتن منابع شرکت و حذف یا ترک بهترین نیروهای انسانی که در چند سال گذشته بیشترین اثر مثبت را با وجود همه موانع داشتند، شده است. تیم مشاور از ایشان به عنوان منبع خوبی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد آشنای خود استفاده میکند. در مجموع شخصیتی بسیار سطح پایین و بخیل و کم بین بر این مجموعه مدیریت میکند ( مالک مجموعه)
اینکه تجربه خوبی داشته باشبد و رشد کنید و یاد بگیرید، بستگی به این دارد که مدیر کارخانه چه شخصیتی داشته باشد. مدیریت اصلی مجموعه که مالک مجموعه هستند نقش بسیار مخربی دارند. بدترین موضوع پرداخت نشدن به موقع حقوق است. هیچ مزایای دیگری ندارد. برای بدیهیات باید بجنگید.
تنها مشکل مجموعه آدلی خود آقای صاحب کارخونه (ع آ ) هست بقیه مشکلات همه ناشی از اعمال سلایق ایشونه یه جوونه که به لطف پول پدر صاحب چند بیزینس شده و هیچ چی از مدیریت و صنعت نمیدونه شغل اصلیش دلالی و ساختمون سازیه اهمیتی به نیروی کارش نمیده و بخاطر همین تو کارخونه کتک هم خورده اگه خواستید بیاید مطمئن بشید که جند ماه تاخیر تو حقوق و نداشتن اختیار تو کار براتون آزاردهنده نباشه