ویکی‌تجربهجستجو
فراديد پایش سیستم
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در فراديد پایش سیستم — امتیاز ۲.۰ از ۵.

۲.۰· برنامه نویس

مدیریت ضعیف سعی بر پرداخت حداقل حقوق ممکن تا جایی که به نظر کلاهبرداری میاد عدم درک نحوه کار تیم توسعه نرم افزار و انتظار حداقل ۵ برابری در آماده کردن محصول

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۲.۰
مدیریت
۲.۰
حقوق و مزایا
۲.۰
تعادل کار-زندگی
۲.۰
فرصت رشد
۲.۰
توصیه به دیگران
۲.۰

تجربه‌های مشابه

فراديد پایش سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

مدیران بسیار دیکتاتور |برخورد نامناسب با کارمندان | فضای شرکت سرد و بدون صمیمت | نیم ساعت ساعت کاری بیشتر که در ماه میشه یک روز کاری! | پروژه های سطح پایین و از پایه خراب | ناکافی نبودن حقوق پرداختی | مدیر شرکت هم که آدم بیکاریه آدم ها رو با دوربین دید میزنه که یک وقت کم کاری نکن :)))

فراديد پایش سیستم
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تخصص مخفی
۱.۰
تخصص مخفی

نیروی کار به عنوان سرمایه شرکت حساب نمیشود/درخواست کار بیش از توان فردی/پرخاشگری و رفتار نامناسب مدیریت/تخریب شخصیت کارمندان توسط مدیریت/دخالت دادن کارمندان در انجام امور غیر محوله و امور شخصی مدیریت/ درخواست انجام امور غیر از چارچوب کاری تعریف شده/استفاده از نیروی کارمندی به عنوان نیروی کارگری/ضعف در تامین مایحتاج امور اداری و کارمندی/جلسات بدون نتیجه و یکطرفه/نبود امنیت شغلی/عدم ارتقا سمت در کار/عدم پیشرفت کاری/نسبت دادن و انتقال موجهای منفی در خصوص پایین آمدن بازدهی شرکت به کارمندان/ایجاد کار اقوامی در بخشهای عالی رتبه شرکت/فشار در تسریع انجام امور محوله بیش از حد توان/نتیجه گیری کارهای روزمره کارمندان از طریق مشاهده 2دقیقه از طریق دوربین مدار بسته نسبت به کل ساعت اداری روزانه/حداقل افزایش حقوق سالیانه/عدم موافقت با حقوق استحقاقی کارمندان اعم از دریافت مرخصی، وام شرکتی، تنخواه مورد نیازو../بی ثباتی و چندگانگی در مدیریت