ویکی‌تجربهجستجو
مادیران
تجربهٔ کاری

برنامه نویسی

تجربهٔ کاری برنامه نویسی در مادیران — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه نویسی

ما مصاحبه بخش نرم افزار رفتیم، یک زن مدیر بخش نرم افزار داره، یه گند اخلاق به تمام معنای مغرور، اصلا تصورشم سخته همونجا قید شرکتو زدم، خیلی برخوردشون غیرحرفه‌ای از بالا به پایین بود، من نمیدونم چطور هنوز اون مدیر نگه داشتن!

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اگه به عنوان برنامه نویس می‌خواین وارد مادیران بشید ، باید فاتحه اعصاب و روانتون بخونید، یک مدیر مریض ، سمی ، آزار دهنده داره، یه خانم غرغرو. که از زندگی و کار آدم و بی زار میکنه

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس نرم افزار
۱.۰
کارشناس نرم افزار

بدترین مدیری که تو عمرم دیدم ، مدیر بخش نرم افزاره، زنی به اسم رضوانی که با مشکلات روانی که داره شده مدیر اون بخش. در کل مادیران خوبه ولی این روانی خراب کرده

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۲.۰
کارشناس

تعدیل پایان سال 1400 ناعادلانه و جهت فرار مالیاتی بود و همان کارگرهایی که تعدیل کردند مجدد از اردیبهشت عوت به همکاری کردند.....................................ر.........................

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

من به عنوان برنامه‌نویس در این شرکت مشغول به کار بودم و قصد داشتم حداقل بازه‌ی زمانی یک ساله با این شرکت همکاری کنم ولی متاسفانه به دلیل مدیریت بد، سطح کار پایین و محیط به شدت خشک، بیش تر از ۶ ماه نتونستم همکاری رو ادامه بدم. مدیریت واحد نرم‌افزار بسیار بدقلق و کم‌دانش هستن، نه تنها در زمینه‌ی کاری نرم‌افزار، بلکه در زمینه‌ی مدیریت هم کارشون فوق‌العاده بی‌کیفیت هست. طوری که مدام برای هر مساله‌ی کوچیکی میان سر میز برنامه‌نویس‌ها و تمرکز رو کاملا از بین می‌برن. اخلاقشون هم که اصلا تعریفی نداره. سطح پروژه ها پایینه و کار بیش‌تر حالت پشتیبانی داره تا برنامه‌نویسی درست حسابی‌، برای یک برنامه‌نویسی که قصد پیش‌رفت داره، اصلا جای مناسبی نیست. محیط کاری برای برنامه‌نویس‌ها اصلا مناسب نیست (open office هست) و سر و صدا خیلی زیاده ولی در عین حال کوچک‌ترین روابط دوستانه‌ای بین همکارا وجود نداره، محیط عجیبی بود و من بین تمام تجربه‌های کاری‌م، با چنین محیطی برخورد نکرده بودم!

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

واقعا برای مادیران متاسفم بخاطر داشتن مدیری همچون مدیر بخش نرم افزار ، چطوری این زن نگهداشتن واقعا موندم. می‌رید مصاحبه بدونید ، مدیر بخش نرم افزار یه زن روانیه

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس کنترل کیفیت
۱.۰
کارشناس کنترل کیفیت

واحد کنترل کیفیت شرکت لوازم خانگی مادیران فرودگاه پیام کرج فراصتی هستم، نیروی کنترل کیفیت مادیران بودم. من و همکارم رو به ترفند فریب، اخراج ،فشار روانی وجود فرزند نوزاد و اجاره منزل بنده رو وادار به تخلیه تریلی ۱۸ چرخ نموده و زمانی که همکار دیگرم از تخلیه تریلی امتناع ورزید. غروب همان روز ساعت ۱۹ اخراج بنده (فراصتی) به توصیه سعید صیفی و توسط گنجه فرد و حسین زاده فورا ابلاغ شد. و از همکاری فورا ملاغی گردیدند. و سپس در ساعت ۱۷ الی ۱۹ به زور و تهدید سیفی، وادار به نظافت و دستمال کشی دفتر شخصی صیفی و میز کار ایشان نمودند. که باز خارج وظایف و شناسنامه شغلی ما بود. و دوستم از این کار خوداری نمود. صدای مکالمه و ضبط شده نیروی اطلاعات و عملیاتی بیگانه سعید صیفی که با دستورات مستقیم گنجه فرد و که با طراحی تحت نظارت داود حسین زاده بعمل آمده بود. موجود و قابل استناد شهود و ارایه محاکم ذی ربط می باشد. بسیاری از نیرو های کنترل کیفیت که دارای خانواده و فرزند می باشند. با گزارش و بهتان از سوی صیفی همگی از کار برکنار تا خود بر کرسی مسئولیت باقی و فقط بار کشی رو از نیرو ها انجام دهد. در اینجا از سازمان محترم ملی استاند بابت گزیدن و قرارگیری شخص ناشایست و حاشیه پرداز و توطئه چین همچون داود حسین زاده و گنجه فرد در این جایگاه ابراز ناخرسندی و نارضایتی دارم. از این شیوه از سیاست های محافظه کارانه که اقدام به بی ادبی (اخراج، تهدید و توهین توسط صیفی و گنجه فرد) و عدم رشد یا فرصت رشد برای اشخاصی که در این زمینه ها مستعد می باشد. شاکی بوده، تحت هیچ شرایطی رضایت نمی دهم. خواستار اعمال قانون با این شرکت پر حاشیه (کسر مالیان از چک تصفیه پرسنل) می باشم. که این اقدام ها با بهانه، شکل های مختلف و طرق متفاوت لاپوشانی می گردد. که اقدام به برده داری و تخریب انسانیت و شرافت می نماید. که متاسفانه در مادیران با کادو پیچ کردن، فانتزی و جذاب نشان دادن هر موضوع سعی در به فراموشی سپردن آن هستند. این صدا در کارخانه از طریق آقایان بیات، حسین زاده، کابوسی به جایی نرسید. که سعی در منزوی کردن انسان های تحصیل کرده و نجیب زاده در این سازمان وجود دارد. حتی در هنگام خروج ساعت ۱۹ صیفی اقدام به گرفتن کفش های ایمنی به زور با همکاری تمامی نگهبان ها از بنده نمود. البته من هم یک جفت کفش بو گندیده به یادگار برای گنجه فرد در آزمایشگاه باقی گذاشتم.