ویکی‌تجربهجستجو
مادیران
تجربهٔ کاری

مدیر

تجربهٔ کاری مدیر در مادیران — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· مدیر

من مدت طولانی در مادیران بوده ام با سه مدیرعامل در طول مدت همکاری ام کار کرده ام متاسفانه برخلاف اسم مادیران ، شرکتی کاملا بی اخلاق و فاقد صلاحیت های حرفه ای است . اگر علاقه مند به کار در این شرکت هستید به هیچ عنوان توصیه نمی کنم . آخرین مدیرعامل که با ایشان کار کردم کاظمی بود که بسیار غیر حرفه ای و عدم ثبات اخلاقی داشت . شرکت بیشتر برده داری می کند تا همکاری !

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

اگه به عنوان برنامه نویس می‌خواین وارد مادیران بشید ، باید فاتحه اعصاب و روانتون بخونید، یک مدیر مریض ، سمی ، آزار دهنده داره، یه خانم غرغرو. که از زندگی و کار آدم و بی زار میکنه

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس نرم افزار
۱.۰
کارشناس نرم افزار

بدترین مدیری که تو عمرم دیدم ، مدیر بخش نرم افزاره، زنی به اسم رضوانی که با مشکلات روانی که داره شده مدیر اون بخش. در کل مادیران خوبه ولی این روانی خراب کرده

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۲.۰
کارشناس

تعدیل پایان سال 1400 ناعادلانه و جهت فرار مالیاتی بود و همان کارگرهایی که تعدیل کردند مجدد از اردیبهشت عوت به همکاری کردند.....................................ر.........................

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

من به عنوان برنامه‌نویس در این شرکت مشغول به کار بودم و قصد داشتم حداقل بازه‌ی زمانی یک ساله با این شرکت همکاری کنم ولی متاسفانه به دلیل مدیریت بد، سطح کار پایین و محیط به شدت خشک، بیش تر از ۶ ماه نتونستم همکاری رو ادامه بدم. مدیریت واحد نرم‌افزار بسیار بدقلق و کم‌دانش هستن، نه تنها در زمینه‌ی کاری نرم‌افزار، بلکه در زمینه‌ی مدیریت هم کارشون فوق‌العاده بی‌کیفیت هست. طوری که مدام برای هر مساله‌ی کوچیکی میان سر میز برنامه‌نویس‌ها و تمرکز رو کاملا از بین می‌برن. اخلاقشون هم که اصلا تعریفی نداره. سطح پروژه ها پایینه و کار بیش‌تر حالت پشتیبانی داره تا برنامه‌نویسی درست حسابی‌، برای یک برنامه‌نویسی که قصد پیش‌رفت داره، اصلا جای مناسبی نیست. محیط کاری برای برنامه‌نویس‌ها اصلا مناسب نیست (open office هست) و سر و صدا خیلی زیاده ولی در عین حال کوچک‌ترین روابط دوستانه‌ای بین همکارا وجود نداره، محیط عجیبی بود و من بین تمام تجربه‌های کاری‌م، با چنین محیطی برخورد نکرده بودم!

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویسی
۱.۰
برنامه نویسی

ما مصاحبه بخش نرم افزار رفتیم، یک زن مدیر بخش نرم افزار داره، یه گند اخلاق به تمام معنای مغرور، اصلا تصورشم سخته همونجا قید شرکتو زدم، خیلی برخوردشون غیرحرفه‌ای از بالا به پایین بود، من نمیدونم چطور هنوز اون مدیر نگه داشتن!

مادیران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

واقعا برای مادیران متاسفم بخاطر داشتن مدیری همچون مدیر بخش نرم افزار ، چطوری این زن نگهداشتن واقعا موندم. می‌رید مصاحبه بدونید ، مدیر بخش نرم افزار یه زن روانیه