کارشناس فروش
تجربهٔ کاری کارشناس فروش در مادیران — امتیاز ۳.۰ از ۵.
من یک سال کارشناس فروش مادیران بودم. حقوقش نسبت به تایم کاریش خیلی کمه. درصد پورسانت هم خیلی پایینه. که بین تعداد نفرات داخل فروشگاه تقسیم میشه. بیمه تکمیلی خوبی نداره. ارزاق میدن هر ۴۰ روز حدود ۱میلیون و سی صد(سال ۱۴۰۴) سرپرست و مدیر خوبی داره. فضای سمی نداره. بعضی ماه ها جمعه و روزهای تعطیلم باید بیای سر کار. اضافه کاریشو میدن بهتون. خرید اقساطی برای پرسنل. ساعت کاری ۹ صبح تا ۹ شب، دو ساعت استراحت وسطش. قراردادها ۲ تا ۳ ماهه هست. حقوق اداره کار به اضافه ۳ الی۵ میلیون. مرخصی سهت میدن.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
اگه به عنوان برنامه نویس میخواین وارد مادیران بشید ، باید فاتحه اعصاب و روانتون بخونید، یک مدیر مریض ، سمی ، آزار دهنده داره، یه خانم غرغرو. که از زندگی و کار آدم و بی زار میکنه
بدترین مدیری که تو عمرم دیدم ، مدیر بخش نرم افزاره، زنی به اسم رضوانی که با مشکلات روانی که داره شده مدیر اون بخش. در کل مادیران خوبه ولی این روانی خراب کرده
تعدیل پایان سال 1400 ناعادلانه و جهت فرار مالیاتی بود و همان کارگرهایی که تعدیل کردند مجدد از اردیبهشت عوت به همکاری کردند.....................................ر.........................
من به عنوان برنامهنویس در این شرکت مشغول به کار بودم و قصد داشتم حداقل بازهی زمانی یک ساله با این شرکت همکاری کنم ولی متاسفانه به دلیل مدیریت بد، سطح کار پایین و محیط به شدت خشک، بیش تر از ۶ ماه نتونستم همکاری رو ادامه بدم. مدیریت واحد نرمافزار بسیار بدقلق و کمدانش هستن، نه تنها در زمینهی کاری نرمافزار، بلکه در زمینهی مدیریت هم کارشون فوقالعاده بیکیفیت هست. طوری که مدام برای هر مسالهی کوچیکی میان سر میز برنامهنویسها و تمرکز رو کاملا از بین میبرن. اخلاقشون هم که اصلا تعریفی نداره. سطح پروژه ها پایینه و کار بیشتر حالت پشتیبانی داره تا برنامهنویسی درست حسابی، برای یک برنامهنویسی که قصد پیشرفت داره، اصلا جای مناسبی نیست. محیط کاری برای برنامهنویسها اصلا مناسب نیست (open office هست) و سر و صدا خیلی زیاده ولی در عین حال کوچکترین روابط دوستانهای بین همکارا وجود نداره، محیط عجیبی بود و من بین تمام تجربههای کاریم، با چنین محیطی برخورد نکرده بودم!
ما مصاحبه بخش نرم افزار رفتیم، یک زن مدیر بخش نرم افزار داره، یه گند اخلاق به تمام معنای مغرور، اصلا تصورشم سخته همونجا قید شرکتو زدم، خیلی برخوردشون غیرحرفهای از بالا به پایین بود، من نمیدونم چطور هنوز اون مدیر نگه داشتن!
واقعا برای مادیران متاسفم بخاطر داشتن مدیری همچون مدیر بخش نرم افزار ، چطوری این زن نگهداشتن واقعا موندم. میرید مصاحبه بدونید ، مدیر بخش نرم افزار یه زن روانیه