کارشناس مخابرات
تجربهٔ کاری کارشناس مخابرات در موج پژوه البرز — امتیاز ۳.۰ از ۵.
سلام واقعا متوجه این حجم از بی انصافی بعضی از افراد نیستم که در خصوص شرکت کارآمد و پر تخصص مطالبی و می نویسند که هیچکدام درست نیست. خیلی خوب هست که یاد بگیریم اشکالات و نقص های خودمون و به محیط کار و حتی اطرافیان مربوط نکنیم. اینکه به خانوادگی بودن شرکت اشاره میشه برای من و دوستانی که در این شرکت مشغول به کار هستیم خنده دار هست چون مدیر عامل و همسر محترم ایشون در اداره شرکت مشارکت دارند که همسر ایشون بسیار برای رفاه پرسنل زحمت می کشند که با حضور ایشون شرکت و خانوادگی خطاب می کنند. توقع ندارید که صاحب شرکت در شرکت خودش حضور نداشته باشه تا برای خوشایند بعضی از این افراد شرکت از حالت خانوادگی در بیاد همین طرز فکر خودش نشون دهنده سطح پایین تفکر و درک افراد هست. من فکر میکنم این افراد بیشتر از یک موضوع ناراحت هستند که متاسفانه خودشون صلاحیت و توانایی اداره یک محیط کارآمدی مثل این شرکت و ندارند و فقط بعضی از کلمات و جملات و که در این صفحه میخونم فقط یک نکته به ذهن من خطور میکند و اون هم حسادت هست و شاید افرادی هستند که توانایی خودشون و نشون میدهند و پیشرفت می کنند و مورد توجه در شرکت قرار می گیرند که تحمل این موضوعات برای این افراد تنگ نظر قابل تحمل نیست. در هر صورت اگر شخصی با تعادل روحی و روانی مناسب باشید و در چارچوب قوانین حرکت کنید این شرکت محیط بسیار امن و پر از تجربه های خوب و مفید برای شما خواهد بود به خصوص افرادی که تازه شروع به کار می کنند.
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
این شرکت به نظر میرسه که شرکتی بسیار پر حاشیه ای هست از روی کامنت ها کاملا میشه به این نتیجه رسید که منابع انسانی و یا مدیریت خودشون اینجا کامنت میذارن و تعریف و تمجید میکنن و از روزی که با این وب سایت اشنا شدند سر میزنند و کامنت در مورد خودشون با نحوه نگارش های متفاوت مینویسند.در واقع باید برعکس هرچیزی رو که نوشتند متصور شد.
من به عنوان کارآموز کارمو تو این شرکت و شروع کردم و هم از طرف مدیر واحد و همکارام کلی حمایت شدم . در کل اگر آدم مسئولیت پذیر و دقیقی باشید میتونید به خوبی از پس کار بربیاید تجربه کسب کنید و حتی پیشرفت کنید همچنین ممکن پاداش هم دریافت کنید. در کل شرکت منظم با مدیریت خیلی دقیقی هست. این تجربه شخصی من بود و اینکه این شرکت مناسب شما هست یا نه کاملا بستگی به خودتون و روحیه کارتون داره.
با سلام من الان بیش از 3 ساله که در این شرکت در بخش تست و تولید مشغول به کار هستم و لازمه بگم که کلیه پرسنل بخش تولید در سود تولید پروژه سهیم هستند که کمتر شرکتی این کار رو میکنه. از طرف دیگه شرکت علاوه بر سهیم کردن پرسنل در سود تولید محصولات، پاداش و آکورد و کارتهای تفریحی رو هم به افراد تاثیرگذار در پروژه اختصاص میده که باعث ایجاد رقابت سالم در رشد و ارتقاء مابین پرسنل شده است. نظر من اینه که اگر بدنبال جایی برای رشد کاری و مالی و اقتصادی هستید حتما این شرکت رو انتخاب کنید.
سلام و عرض ادب، تجربه کاری من در این شرکت بسیار مثبت بود مدیریت قوی و فضای کاری دوستانه از مهم ترین ویژگی های آن بود. امکان دریافت وام برای کارکنان که کمک قابل توجهی در رفع نیازهای مالی ایجاد می کرد. مدیران دلسوز، حرفه ای و توانمند که همواره از کارکنان حمایت می کردند و برای توسعه آن ها اهمیت قائل می شدند. پرداخت پاداش بر اساس عملکرد و قدردانی از تلاش آن ها و همچنین فرهنگ سازمانی بسیار مثبت و جو کاری مطلوبی که همکاری بین همکاران را تسهیل می کرد و باعث حس تعلق و رضایت شغلی میشد. همچنین توجه به رفاه کارکنان بطور مثال با ارائه پک ها و هدایای مناسبتی در مناسبت های مختلف که نشان دهنده ی توجه شرکت به کارکنان بود. خلاصه به نظر من مدیریت قوی و فضای کاری کاملا حرفه ای این شرکت را به محیطی مناسب برای کار و رشد حرفه ای تبدیل کرده است.
این شرکت با توجه به مدیریت جوان و نخبه ای که داره بسیار منظم و دقیق هست و بسیار در دوران جنگ و تعطیلی کشور به فکر ما بود و بیمه ها تمام و کمال رد شد- حقوق ها و عیدی به موقع پرداخت شد که بعدها متوجه شدیم که مدیر عامل شخصا با هماهنگی ریس بانک با وجود تعطیلی بانک ها واریزی های ما رو انجام می دادند که ما در اون شرایط بد با مشکل مالی شدید مواجه نشیم حتی یک مبلغ هم به عنوان کمک هزینه ایام جنگ برای ما واریز کردند که وقتی برگشتیم متوجه شدیم که قرار نیست اون مبلغ و از ما پس بگیرند. حتی پک نوروزی هم که امسال تو اون شرایط امکان تامینش نبود برای عید غدیر آماده و به ما تحویل دادندکه همه اقلام موجود در پک از بهترین برندها بود یکی از مشکلاتی که من در این شرکت دارم جای پارک ماشین هست که به دلیل مراعات حال همسایگان اجازه پارک در حاشیه شرکت نداریم
سلام حضور همگی امروز به طور اتفاقی با برنامه تجربه کاری اشنا شدم و از روی کنجکاوی شرکت موج پژوه را سرچ کردم تا نظرات افراد را مطالعه کنم چون من 6 سال در این شرکت فعالیت داشتم و الان 10 روز است که باز نشسته شدم الان هم مشغول به کار در این شرکت نیستم واقعا نظراتی که ثبت شده به دور از انصاف هست این شرکت یک شرکت دانش بنیان با مدیران جوان و کارافرین ولی کاملا با تجربه میباشد من در زمینه فعالیت این شرکت کاملا بی تجربه بودم اما با اموزش کامل در این شرکت کلی تجربه کاری کسب کردم داشتن سابقه کار دراین شرکت جزءافتخارات سوابق کاریه من محسوب میشود لازم دونستم ازاین تریبون از مدیران و مسئولان شرکت که در زمان جنگ 12 روزه و جنگ 40 روزه با تمامه محدودیتها و شرایط سخت جامعه همچنان به فکرحقوق و عیدی و پکهای سبد کالایی همه کارمندان بودند تشکر کنم بااینکه 40 روز شرکت تعطیل بود ولی ما تمامه حق و حقوق خودمان را دریافت کردیم و وقتی کار مجدد شروع شد مطالباتی نداشتیم امیدوارم این شرکت و مدیرانش همیشه در سلامتی و پیشرفت باشند تا جوانان جویای کار و فعال بتوانند تواناییهای خودرا به نمایش بگذارند موفق و موید باشید عزیزان موج پژوهی