ویکی‌تجربهجستجو
هلدینگ اتراب
تجربهٔ کاری۱۶ خرداد ۱۴۰۱ · تیر ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱

بک اند

تجربهٔ کاری بک اند در هلدینگ اتراب — امتیاز ۱.۰ از ۵ (تیر ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱).

۱.۰· بک اند

حقوق و مزایا و هیچی نمیده و مفتی کار میکشن و سیاهی لشکر هستیم در آنجا مواظب باشید در دام نیفتید ... ..............................................

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

هلدینگ اتراب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فرانت اند
۱.۰
فرانت اند

خیلی خیلی بد هست مراقب باشید استخدام نشید ....................................... ........................................................

هلدینگ اتراب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

ادمای بی سواد مغرور و تازه به دوران رسیده، حقوق خیلی‌کم و شرکت اذیت‌کن و هیچ ارزشی برای منابع انسانی قائل نیستن،حقوقم اصلن به موقع نمیدن پیشنهاد نمیشه برید اون شرکت فقط بیگاری میکشن

هلدینگ اتراب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

بی نظم تربن جا برای کار کردن و …. هم مدیرهاش عقده ای و هم حقوق دادنشون افتضاحه اصلا و ابدا پاتونو داخل این جا نزارید که جز عقب افتادگی و درجا زدن هیچی نداره فقط بیگاری از آدم میکشن بیکار تو خونه بمونید بهتره از اینجا موفق باشید

هلدینگ اتراب
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فول استک
۱.۰
فول استک

باسلام هلدینگ نیست مدیرعاملی ****** داره که ****** هیئت مدیره کرده و دکانی باز کرده برای گرفتن وام و ازین حرفا و نتیجش انصراف همه ی نیرو های حرفه ای برنامه نویس شده به هیچ برنامه نویس و حتی کارگر ساده پیشنهاد نمیشه اونجا بره واسه کار کردن .