فرانت اند
تجربهٔ کاری فرانت اند در هلدینگ اتراب — امتیاز ۱.۰ از ۵.
خیلی خیلی بد هست مراقب باشید استخدام نشید ....................................... ........................................................
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
ادمای بی سواد مغرور و تازه به دوران رسیده، حقوق خیلیکم و شرکت اذیتکن و هیچ ارزشی برای منابع انسانی قائل نیستن،حقوقم اصلن به موقع نمیدن پیشنهاد نمیشه برید اون شرکت فقط بیگاری میکشن
بی نظم تربن جا برای کار کردن و …. هم مدیرهاش عقده ای و هم حقوق دادنشون افتضاحه اصلا و ابدا پاتونو داخل این جا نزارید که جز عقب افتادگی و درجا زدن هیچی نداره فقط بیگاری از آدم میکشن بیکار تو خونه بمونید بهتره از اینجا موفق باشید
باسلام هلدینگ نیست مدیرعاملی ****** داره که ****** هیئت مدیره کرده و دکانی باز کرده برای گرفتن وام و ازین حرفا و نتیجش انصراف همه ی نیرو های حرفه ای برنامه نویس شده به هیچ برنامه نویس و حتی کارگر ساده پیشنهاد نمیشه اونجا بره واسه کار کردن .
حقوق و مزایا و هیچی نمیده و مفتی کار میکشن و سیاهی لشکر هستیم در آنجا مواظب باشید در دام نیفتید ... ..............................................