ویکی‌تجربهجستجو
هلدینگ بان
تجربهٔ کاری

اداری

تجربهٔ کاری اداری در هلدینگ بان — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· اداری

شرکت افتضاحی فقط مدیران اجرایی حقوق بالا دارن با همه اشتباهاتشان. از عید تا شهریور حقوق ها دو پارت پرداخت میشه شرایط جنگ مرخصی اجباری دارد- یسری قوانین وضع شده ک مدیر منابع انسانی اون قوانین میتونه نقض کنه مثل استخدام خانواده درجه1 .بقیه مدیرها به قدری اشتباه دارن و ب قدری رفتار عجیبی دارن ک از خودتان میپرسین چرا این ادم مدیر شده مثل ساناز. ج ،.... و نظرات نفر قبلی کاملا درک می کنم و این هم بگم که دو دفتر هستن و حقوق واقعی با عدد بیمه متفاوت

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

هلدینگ بان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مسئول دفتر
۱.۰
مسئول دفتر

مدتی که اینجا کار کردم برام تروما شده ناراحتی اعصاب گرفتم فقط باید کار کنید و هیچ ارزشی برای کار و شخصیت شما قائل نمی شوند مدیر منابع انسانی فردی بی تجربه و غیرحرفه ای است. پر از زیراب زنی و افتضاح ترین محیط کاری که تجربه میکنید،خیلی ها با چشم و ابرو اومدن پیشرفت میکنن و اگر اهل این چیزا نباشید محکومید به تعدیل با زندگیتون بازی نکنید و به هیچ وجه به خیلی سبز و پرتقال و خوب و مون و باریزو و الیپون و زینگو و زومر نروید

هلدینگ بان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·سرپرست اجرایی
۵.۰
سرپرست اجرایی

سلام من در این شرکت مصاحبه شدم اولا خانم نعمتی منابع انسانی بسیار فرد حرفه ای شریفی بودن همچنین هم آقای بقایی و هم خانم رشیدیان خیلی انسانهای ارزشمندی هستند من قبول نشدم و خب خیلی ناراحت شدم ولی خب مصاحبه آخرم خوب نبود چون اسکایپ بودش و خودم از 100 به خودم 30 میدم ضمن اینکه من با سابقه کار آموزشگاه زبان اومده بودم و کاملا انتظار داشتم که دوستان دیگر در اولویت باشند، تنها نقطه منفی زمان طولانی این پروسه بود که چون انتخاب اول من برای کار اینجا بود چندین موقعیت شغلی را لغو کردم اما هم فیدبک دادن و هم فرم نظرسنجی، هر کجاهم مشغول به کار بشم هلدینگ بان و دکتر نصری را فالو می کنم.

هلدینگ بان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس دیجیتال مارکتینگ
۱.۰
کارشناس دیجیتال مارکتینگ

من در کتابفروشی کار میکردم و تیم مدیریتی نشرخوب و مون ( زیر مجموعه هلدینگ بان )به فروشگاه ما اومدن و طی مذاکره ای که با من داشتند پیشنهاد همکاری باهاشون مطرح شد . بعد از مصاحبه با مدیریت منابع انسانی که خیلی جالب گفت ما حقوقمون خیلی آن تایم هست و یکم هر ماه پرداخت میشه ( بدون اینکه من سوالی پرسیده باشم در این باره ) گفتند فقط یک مشکل داریم ناهار نمیدیم !!!که من خندیدم و گفتم برای من اصلا جزو مشکلات نیست این موضوعی که میفرمایید. 1 سال همکاری با این شرکت جزو بدترین تجربه های کاری من بوده از نظر مالی عالی هستند اما هیچ وقت آن تایم حقوق نمیگیرید. هیچ پروژه ای در این سازمان به نتیجه نمیرسه و وسط راه متوقف میشه و انگیزه کار کردن و از شما میگیره . امنیت شغلی اصلا وجود نداره و هر وقت که کارشون باهات تموم شد خداحافظی میکنند باهاتون . در کل اگر برای فقط پول میخوای کاری کنی برو به این هلدینگ اگر برای رزومه و یادگیری و پیشرفت کار میکنی هلدینگ بان برای تو جای مناسبی نیست .

هلدینگ بان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۲.۰

در این سازمان چیزی به اسم ارزش برای کارمند وجود نداره، اگه مشکلی داری یا باید خودت حلش کنی یا باید باهاش کنار بیای، مدیران این شرکت ساده ترین راه رو انتخاب میکنن وقتی کارمندشون یه مشکلی داره ، اونم خداحافظی با شماست. به راحتی با دروغهایی به شما در باغ سبز نشون میدن تا کار رو براشون انجام بدین و بعد بتونن جلوی مدیر بالا دست بگن ما از پس هر کاری بر میایم، اما اینکه کی اون کار رو کرده و چقدر بابتش زحمت کشیده رو نمیگن و اسمی از اون کارمند نمیارن. منابع انسانی این سازمان هم بی نظیره. اول کسایی رو میزاره بالادست که هیچی بلد نیستن، بعد اگه کارمند با سابقه در مورد مطلبی ازشون کمک بخواد به جای درست کردن مشکل بدترش میکنن. محیط کاری هم یک فضای کاملا افسرده کننده، 10 نفر آدم رو تو 10 متر جا دادن که نتونی تکون بخوری. حجم کاری که سمت افراد میاد واقعا انرژی برای هیچکدوم از افراد نمیزاره و بعد از کار دیگه انرژی برای به خودت رسیدن نداری.(البته بجز منابع انسانی) در کل اگه مدیر کل ورودی و خروجی سازمان رو بررسی کنه، دستش میاد یه جای کار میلنگه اما واقعا براش مهمه؟؟؟ تو این سازمان چابلوسا به همه جا میرسن.. چند سال تو این شرکت کار کردم، اما ای کاش وقت و انرژیم رو جای دیگه خرج میکرد، الانم همکاریم باهاشون تموم شده و خلاص

هلدینگ بان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من در شرکت خیلی سبز مشغول به کار بودم و قبل از قراداد قطعی همه این نظرات رو خوندم ولی جدی نگرفتم وفکر کردم از سر خصومت شخصیه ولی الان فهمیدم که اشتباه کردم این شرکت با پیش اومدن کوچکترین مشکلی از سمت کارشناس باهاش خدافظی میکنند ،مدیران نالایق دارند که باعث میشن پروژه ها به انجام نرسه و شما توی فشار کاری قرار بگیرید، ساعت ورود و خروج اصلا مشخص نیست و رسماً تمام زندگیتون در اختیار شرکته ، به راحتی توی کارتابل ورود و خروجتون دست میبرند ،محاسبات حقوقی با فرمول خودشونه نه وزارت کار اولش به شما در باغ سبز نشون میدن ولی بعد از اون نه حقوق به موقع خبری هست، نه احترام به حقوق کارمندها ،حتی توی مدت کاری من حقوق رو اواسط برج به صورت ۵۰ درصدی دادند ،یعنی ۵۰ درصد اواسط برج و ۵۰ درصد ما بقیه اواخر برج که این خودش شما رو دچار چالش‌های مالی زیادی می‌کنه، اینجا همه‌ی مدیران با هم هستند و یک مافیا رو با منابع انسانی تشکیل میدن بنابراین به امید منابع انسانی ابدا وارد این شرکت نشید. محیط کاری به شدت سمیه و همه پشت هم میزنن و معمولا مدیرها از روابط خوب همکاران کلافه میشن و همش در حال اخطار دادن هستند و سعی میکنند با نظر سنجی های مختلف همکاران رو ضد هم کنند.

هلدینگ بان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

افتضاح ترین مزخرف ترین غیر حرفه ای ترین شرکتی که تجربه کردم اگر برای خودتون ارزش قائل هستید فقط از آدمای این شرکت دوری کنید. فقط ادعا ادعا ادعا با آدم های سمی و غیر حرفه ای