مصاحبه مدیر کل فروش
تجربهٔ کاری مصاحبه مدیر کل فروش در هلدینگ بان — امتیاز ۱.۰ از ۵.
پروسه جذب در این به اصطلاح هولدینگ بسیار عجیب است ،افراد حاضر به شدت دنبال شوآف هستند که نمونه آن را می توانید در آگهی های جذب منتشر شده که عموماً به زبان انگلیسی هستند مشاهده کنید در حالیکه هیچ یک از مدیران ارشد ، کارکنان و گروه مشتریان این شرکت در محاورات و مکاتبات سازمانی از این زبان استفاده نمی کنند و خودشان هم به هیچ عنوان به این زبان مسلط نیستند. تجربه حضور بنده در این پروسه به شرح ذیل می باشد : تماس از دفتر مدیر عامل شرکت ( و نه واحد منابع انسانی ) و اصرار منشی جهت مصاحبه حضوری علیرغم عدم تمایل من و ذکر اسم چند معرف که بنده را توصیه کرده بودند مصاحبه اول با مدیر عامل آقای […] و عدم اشاره به پوزیشن مورد نیاز و سردرگمی در جذب بین ۲ پوزیشن مختلف ، عدم ارائه هرگونه اطلاعات در خصوص جاب دسکریپشن و پکیج حقوقی ، تاخیر حداقل نیم ساعته مدیرعامل جهت مصاحبه حضور در جلسه کانون ارزیابی یک روزه با آزمونهای متعدد شامل دیسک ، ام بی تی آی، هوش هیجانی ، رول پلی و… و کسب بالاترین امتیاز توسط بنده مصاحبه دوم آنلاین با خانمی که اسم و پوزیشنشون رو یادم نیست و ارزیابی ایشون که هیچ ارتباطی به واحد فروش نداشتند مصاحبه سوم با مدیر عامل و مدیر منابع انسانی و ارائه پیشنهاد پکیج حقوقی از سوی بنده مصاحبه چهارم با حضور مدیر عامل ، مدیر منابع انسانی و آقای […] که در همه موارد اظهار وجود و سئوال می کردند و سوالات غیر مرتبط ایشان که بیشتر حالت مچ گرفتن داشت و میخواستند به نحوی برای مدیر عامل خودی نشان دهند . عدم ارائه هرگونه اطلاعات در مورد شرایط و مزایای حقوقی و حتی تردید بین انتخاب من برای ۲ پوزیشن موجود ، تاخیر حدود ۴۰ دقیقه ای جهت انجام مصاحبه و در نهایت ارسال ایمیل عدم نیاز شرکت به دلیل عدم توان پرداخت پکیج پیشنهادی من
امتیاز چندمعیاره
تجربههای مشابه
شرکت افتضاحی فقط مدیران اجرایی حقوق بالا دارن با همه اشتباهاتشان. از عید تا شهریور حقوق ها دو پارت پرداخت میشه شرایط جنگ مرخصی اجباری دارد- یسری قوانین وضع شده ک مدیر منابع انسانی اون قوانین میتونه نقض کنه مثل استخدام خانواده درجه1 .بقیه مدیرها به قدری اشتباه دارن و ب قدری رفتار عجیبی دارن ک از خودتان میپرسین چرا این ادم مدیر شده مثل ساناز. ج ،.... و نظرات نفر قبلی کاملا درک می کنم و این هم بگم که دو دفتر هستن و حقوق واقعی با عدد بیمه متفاوت
در این سازمان چیزی به اسم ارزش برای کارمند وجود نداره، اگه مشکلی داری یا باید خودت حلش کنی یا باید باهاش کنار بیای، مدیران این شرکت ساده ترین راه رو انتخاب میکنن وقتی کارمندشون یه مشکلی داره ، اونم خداحافظی با شماست. به راحتی با دروغهایی به شما در باغ سبز نشون میدن تا کار رو براشون انجام بدین و بعد بتونن جلوی مدیر بالا دست بگن ما از پس هر کاری بر میایم، اما اینکه کی اون کار رو کرده و چقدر بابتش زحمت کشیده رو نمیگن و اسمی از اون کارمند نمیارن. منابع انسانی این سازمان هم بی نظیره. اول کسایی رو میزاره بالادست که هیچی بلد نیستن، بعد اگه کارمند با سابقه در مورد مطلبی ازشون کمک بخواد به جای درست کردن مشکل بدترش میکنن. محیط کاری هم یک فضای کاملا افسرده کننده، 10 نفر آدم رو تو 10 متر جا دادن که نتونی تکون بخوری. حجم کاری که سمت افراد میاد واقعا انرژی برای هیچکدوم از افراد نمیزاره و بعد از کار دیگه انرژی برای به خودت رسیدن نداری.(البته بجز منابع انسانی) در کل اگه مدیر کل ورودی و خروجی سازمان رو بررسی کنه، دستش میاد یه جای کار میلنگه اما واقعا براش مهمه؟؟؟ تو این سازمان چابلوسا به همه جا میرسن.. چند سال تو این شرکت کار کردم، اما ای کاش وقت و انرژیم رو جای دیگه خرج میکرد، الانم همکاریم باهاشون تموم شده و خلاص
من در شرکت خیلی سبز مشغول به کار بودم و قبل از قراداد قطعی همه این نظرات رو خوندم ولی جدی نگرفتم وفکر کردم از سر خصومت شخصیه ولی الان فهمیدم که اشتباه کردم این شرکت با پیش اومدن کوچکترین مشکلی از سمت کارشناس باهاش خدافظی میکنند ،مدیران نالایق دارند که باعث میشن پروژه ها به انجام نرسه و شما توی فشار کاری قرار بگیرید، ساعت ورود و خروج اصلا مشخص نیست و رسماً تمام زندگیتون در اختیار شرکته ، به راحتی توی کارتابل ورود و خروجتون دست میبرند ،محاسبات حقوقی با فرمول خودشونه نه وزارت کار اولش به شما در باغ سبز نشون میدن ولی بعد از اون نه حقوق به موقع خبری هست، نه احترام به حقوق کارمندها ،حتی توی مدت کاری من حقوق رو اواسط برج به صورت ۵۰ درصدی دادند ،یعنی ۵۰ درصد اواسط برج و ۵۰ درصد ما بقیه اواخر برج که این خودش شما رو دچار چالشهای مالی زیادی میکنه، اینجا همهی مدیران با هم هستند و یک مافیا رو با منابع انسانی تشکیل میدن بنابراین به امید منابع انسانی ابدا وارد این شرکت نشید. محیط کاری به شدت سمیه و همه پشت هم میزنن و معمولا مدیرها از روابط خوب همکاران کلافه میشن و همش در حال اخطار دادن هستند و سعی میکنند با نظر سنجی های مختلف همکاران رو ضد هم کنند.
افتضاح ترین مزخرف ترین غیر حرفه ای ترین شرکتی که تجربه کردم اگر برای خودتون ارزش قائل هستید فقط از آدمای این شرکت دوری کنید. فقط ادعا ادعا ادعا با آدم های سمی و غیر حرفه ای
مدتی که اینجا کار کردم برام تروما شده ناراحتی اعصاب گرفتم فقط باید کار کنید و هیچ ارزشی برای کار و شخصیت شما قائل نمی شوند مدیر منابع انسانی فردی بی تجربه و غیرحرفه ای است. پر از زیراب زنی و افتضاح ترین محیط کاری که تجربه میکنید،خیلی ها با چشم و ابرو اومدن پیشرفت میکنن و اگر اهل این چیزا نباشید محکومید به تعدیل با زندگیتون بازی نکنید و به هیچ وجه به خیلی سبز و پرتقال و خوب و مون و باریزو و الیپون و زینگو و زومر نروید
من قراره در مصاحبه حضوری شرکت کنم اولا اینکه می گویند پروسه مصاحبه خیلی بد بود اصلا درست نیست معلوم نیست مصاحبه من چه از آب میاد اما الان که ذهنیتی ندارم بهتر نظر میدم اتفاقا جلسات مصاحبه تلفنی و آنلاین بسیار سر موقع و عالی برگزار شد من چون خیلی برام محیط کاری مهمه با اینکه چندجا رفتم و مصاحبه قبول شدم با حقوق خوب اما بی نظمی و هرج و مرج عدم حرفه ای بودن اونجاها تو ذوقم زد اما تا به حال که روند کار حرفه ای بوده، من منکر فضای سمی یا خاله زنکی در محیط های کاری نیستم و صابون اون به تنم در جاهایی خورده اما اینکه شما جایی کار کنید و نگاهتون آنقدر منفی باشه پس چرا اونجایید؟ این رفتار دقیقا مثل قضیه بیست شدم و تک بهم داده