ویکی‌تجربهجستجو
پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)
تجربهٔ کاری۲۰ خرداد ۱۴۰۵

مدیر

تجربهٔ کاری مدیر در پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ) — امتیاز ۳.۰ از ۵.

۳.۰· مدیر

تجربه من نشان داد که یک مدیر میانی ضعیف می‌تواند کل محیط کار را تخریب کند. در این شرکت، رفتارهای نادرست سرپرست باعث شد فضای سالمی برای کار وجود نداشته باشد و همکاری من پایان پیدا کند. تجربه من نشان داد که یک مدیر میانی ضعیف می‌تواند کل محیط کار را تخریب کند. در این شرکت، رفتارهای نادرست سرپرست باعث شد فضای سالمی برای کار وجود نداشته باشد و همکاری من پایان پیدا کند.

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۳.۰
مدیریت
۳.۰
حقوق و مزایا
۳.۰
تعادل کار-زندگی
۳.۰
فرصت رشد
۳.۰
توصیه به دیگران
۳.۰

تجربه‌های مشابه

پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

منابع انسانی این شرکت واقعا نیاز به بهبود داره و نیاز به بازنگری نیروها داره،اونجا دقیقا در منابع انسانی چه کاری انجام میدن؟؟ رزومه ها ارسال میشه تایید اولیه میشه ولی تماسی گرفته نمیشه با افرادی که رزومه ارسال کردند،این رفتار برای تمامی پوزیشن های شغلی یکسان انجام میشه و اگر نیرو نمیخواین،چرا اگهی میذارید؟ و جالب تر اینکه پر از فرایند پارتی بازی هست و در آخر اشناها استخدام میشن. به‌طوری که تا زمان بسته شدن موقعیت شغلی، وضعیت درخواست بدون تغییر باقی ماند و سپس رزومه رد می شود. به نظر می‌رسد فرآیند ارتباط با متقاضیان و مدیریت درخواست‌ها در بخش منابع انسانی نیاز به بهبود جدی دارد.

پرداخت الکترونیک سامان کیش(سپ)
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·backend developer
۱.۰
backend developer

این شرکت مصداق مردم آزاری هست. مگه مریضین که پوزیشن باز میذارین وقتی درجا روزمه هارو رد میکنین!!!! گل بگیرین در شرکت تون دوستان واسه این شرکت رزومه ندین چون تکلیفش با خودش معلوم نیست!!!!!! #آگهی_فیک #پرداخت الکترونیک سامان کیش