این شرکت خیلی داخلش کاغذبازی هست و انعطاف پذیری خیلی کمی در دادن مرخصی و ورود و خروج و دادن دورکاری داره، مثل سازمان های دولتی و اینکه حقوقش نسبت به شرکت های دیگه تقریبا نصف هست. برای استخدام داخلش باید سفته بزارین و از این سفته ممکن هست به عنوان اهرم فشار استفاده بشه دوم روند استخدامش انقدر طولانی هست که کلا پشیمون میشین از ارسال رزومه و شاید تا مراحل آخر هم برین ولی یک مدیر میانی بعضا ممکنه به صورت سلیقه ای و بدون دلیل شما رد کنه به همین راحتی. سوم شنیدم از یک سری ها با عنوان تسک ارزیابی، سواستفاده میکنند.
آخرین تجربهها
این که بعضی ها اومدن و از تجربه خوبشون تو شرکت آروا نوشتن یعنی حتما حتما حتما خود شرکت هست و سیاست هاش و گرنه انسان عاقل و سالم وارد این شرکت بشه با مشکلات روحی و روانی شدید و بیماری خارج میشه هیچ رشدی در این شرکت نیست همه تبلیغاتشون سیاست و دروغ هست آنچه در شبکه های مجازی و اینستا تبلیغ میکنند به خداوندی خدا دروغه دروغ فریبه آمار خروج به شدت بالاست و یک سری انسانهای کاملا بی سواد اونجا ارتقا میگیرند چون باعث نمیشن بیسوادی مدیرهاشون و معاونتهاشون معلوم بشه و تهدیدی برای بقیه نیستن و انسان بادانش به هیچ عنوان نمیتونه کنار اونها بمونه و رشد کنه
تنها مشکل مجموعه آدلی خود آقای صاحب کارخونه (ع آ ) هست بقیه مشکلات همه ناشی از اعمال سلایق ایشونه یه جوونه که به لطف پول پدر صاحب چند بیزینس شده و هیچ چی از مدیریت و صنعت نمیدونه شغل اصلیش دلالی و ساختمون سازیه اهمیتی به نیروی کارش نمیده و بخاطر همین تو کارخونه کتک هم خورده اگه خواستید بیاید مطمئن بشید که جند ماه تاخیر تو حقوق و نداشتن اختیار تو کار براتون آزاردهنده نباشه
اینکه تجربه خوبی داشته باشبد و رشد کنید و یاد بگیرید، بستگی به این دارد که مدیر کارخانه چه شخصیتی داشته باشد. مدیریت اصلی مجموعه که مالک مجموعه هستند نقش بسیار مخربی دارند. بدترین موضوع پرداخت نشدن به موقع حقوق است. هیچ مزایای دیگری ندارد. برای بدیهیات باید بجنگید.
مالک مجموعه بسیار اهل دخالت در امور مدیران و میکرو منیجمنت هستند. در یک کلام شما به عنوان مدیر، مسئول بی اختیارید. چاپلوسی و موافقت با نظرات مدیرعامل(مالک مجموعه) شرط دوام شماست محیطی مناسب کارکنان تنبل و با عزت نفس پایین. کارمند قوی ، با سواد و تاثیر گذار در بلندمدت دوام نخواهد آورد. قدردانی وجود ندارد و همواره از حق شما دزدیده خواهد شد. مالک مجموعه علاقه ای به رشد پرسنل ندارد و بهترین و تاثیرگذار ترین همکاران که منجر به تغییرات و تحول در سیستم شده بودند نیز به مرور بدلیل عدم قدردانی و دیده نشدن زحمات، مجموعه را ترک میکنند. نگاه مدیریت از بالا به پایین بوده و حق خود میدانند تا جای امکان از حقوق شما بکاهند. علاقه به گماشتن نیروی انسانی جاسوس بوده و دهن بینی و توجه به شایعات در ایشان بسیار پر رنگ است. نقدینگی در مجموعه بسیار ضعیف بوده و عدم پرداخت و تاخیر پرداخت حقوق پرسنل را زرنگی تعبیر کرده و همیشه به دنبال استفاده از مبلغ حقوق در خرید مواد اولیه هستند و تا جای امکان این رویه را پیش میگیرند، مگر اینکه مدیر کارخانه قدرتنمد و شریفی باشد تا در برابر ایشان ایستاده و حق و حقوق پرسنل را بگیرد. که در این شرایط در بلند مدت دوام نخواهد آورد. بعد از 10 سال و تغییر 10 مدیر همچنان نتوانسته اند برای خود برندسازی داشته باشند. اگر شانس داشته باشید و در دوره حضور شما، مدیری قوی، باسواد و جنگنده در مجموعه حضور داشته باشد که بتواند مشکلات متاثر از مدیریت عامل را با مبارزه و سیاست تا حدی رفع کند، این مجموعه محل مناسبی برای یادگیری، رشد و سکوی پرتاب شما خواهد بود. شخص مالک دانش و تجربه لازم برای مدیریت مجموعه را ندارند اما متاسفانه اصرار بر دخالت در همه امور دارند. اخیرا از یک مجموعه مشاوره کمک گرفته اند، اما متاسفانه عدم آگاهی ایشان از روند های جاری در مجموعه و نداشتن دانش کافی برای کنترل عملکرد مشاورین، این راه نیز منجر به از دست رفتن منابع شرکت و حذف یا ترک بهترین نیروهای انسانی که در چند سال گذشته بیشترین اثر مثبت را با وجود همه موانع داشتند، شده است. تیم مشاور از ایشان به عنوان منبع خوبی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد آشنای خود استفاده میکند. در مجموع شخصیتی بسیار سطح پایین و بخیل و کم بین بر این مجموعه مدیریت میکند ( مالک مجموعه)
مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدمهای سخت می سازد و انسانهای صبور میخواهد. اروا طی دو سال اخیر رشد فوق العاده ای روتجربهکرده است.این موفقیت با برخی چالش ها هم همراه بوده است . حضور نفرات جدید و توانمند و خروج انسانهایی که نتوانسته اند علیرغم تلاش سازمان، همپای سازمان رشد کنند . فعالیت و حضور در این تیم برایم علیرغم تمام سختی ها و چالشهایش فوق العاده اثربخش بوده است
پارتی بازی و آشنا بازی لخت و عریان و آزار جنسی بسیار مصرف و حمل مشروبات الکی آزاد خرابکاری در بازار جشن های مختلط با روابط جنسی کثیف و مست بودن پول حرام حرف های زشت و زننده که لایق خود و خانواده هاشون هست اینا ناموس شون رو حراج میکنن و کاملا بی غیرت و بی ناموس هستند تعرض به دختران داخل شرکت یه مشت لاشخور به اسم مدیر ولی هیچ تخصصی ندارن باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند
شرکت نه! بلکه گروهک منافقین آزار و اذیت جنسی دخترها و زن ها توسط مدیران و کارکنان شرکت جلوی چشم دیگران و بیرون و با افتخار تعریف کردن. گران کردن مداوم محصولات و احتکار هزینه و تبلیغ بر ضد نظام و کشور ظاهر بسیار نامناسب در شرکت رفتارهای زشت و سخیف و زننده جشن های مختلط با مصرف و حمل مشروبات الکی داخل شرکت توهین به پرسنل و مقدسات لاس زدن های فراوان که عادی است در شرکت مدیران کثیف از لحاظ اخلاقی و رفتاری ارجحیت دادن به افراد هم تفکر خودشان و تقدیس پهلوی و تبعیض بین این افراد با پرسنل کاری و متخصص وخیلی موارد دیگر
در این شرکت قراردادها یک ماهه هست امنیت شغلی به هیچ عنوان نداره فشار کاری و کار سنگین هم وجود نداره کار روتین هست مشکل اصلی این مجموعه این هست که مدیرعامل تعادل روانی نداره و از نظر روانی نیروها را اذیت میکنه حقوق بالایی هم نداره حتی بسته مناسبتی بن خرید و سایر مزیت های سازمان های دیگه هم نداره یک وعده ناهار بود اون زمان که من کار میکردم اون هم این قدر قبل و بعدش مدیرعامل اذیت میکرد اصلا نمی فهمیدیم چی خوردیم اخراج خیلی عادی هست تو این مجموعه عصر زنگ میزنن دیگه نیا
بدترین تجربه زندگیم بدترین تجربه و بدترین سال از سالهای عمرم بود ظالمترین انسانهای دنیا تو این شرکت هستند مدیرعامل یک آدم که کاملا دو رو هست و ظاهر و باطنش اصلا یکی نیست اگر خدا شناس هستی حرفم رو باور کن قائم مقام مدیرعامل که برادرشه به خداوندی خدا خود یزیده هرکسی اینجا کار کنه مشکلات روحی و روانی پیدا میکنه دیدم کسی رو که از فریاد ترسناک قائم مقام رو سرش بیهوش شد و دندونهاش شکست و با آمبولانس بردنش هر یک ساعت صدای فریاد مدیرعامل و قائم مقام رو سر پرسنل بلنده چندین روانپزشک سازمانی گرفتن شاید صدای بلندشون رو تونستن کم کنن ولی تخریب شخصیت کردن پرسنل براشون لذت بخشه و هیچ وقت هیچ وقت از این کار دست بر نمیدارن برادر مدیرعامل حاضره هرکاری بکنه تا مشکلات اساسی شرکت به گوش مدیرعامل نرسه به چشم خودم دیدم که دو تا مدیر سر برنامه غلطه واحد برنامه ریزی تا برخورد فیزیکی هم رفتن اما اصلا نگذاشتن که مدیر عامل بفهمه تو کارخانه چه افتضاحاتی هست و واحد برنامه ریزیشون چقدر کثیف کار میکنه نمیگذارند صدا به اون بالایی برسه خدامیدونه فقط آدمهایی که چشماشون رو رو حقایق ببندن و کتمان حقایق کنن و برادر مدیر عامل رو چاپلوسی و تایید کنن میتونن تو این شرکت کارکنن
واقعا این شرکت محیط غیر اخلاقی و غیر حرفه ای که حتی مدیران ارشد توانی دادن وظایف رو به کارمندانشون ندارند. من حدود ۲ سال در واحد مارکتینگ این شرکت حضور داشتم که حتی مدیر ارشدش سواد کافی در حوزه کاری خودش را نداشت و مدام در حال مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد خارج از شرکت بودن. فقط برای ساخت رزمه برای افراد بی تجربه مناسب هست وبس. حقوق هم هر ۳ ماه یکبار میدن.
من حدود 1 سال هست اینجام میخواهم شرایط رو کامل براتون شرح بدم: دفتر مرکزی استیل البرز و هفت الماس یک شرکت واحد هستند که بیشتر توان مالی سازمان برای هفت الماسه 1- در بدو استخدام با تیم منابع انسانی واحد جذب روبرو میشید که یک تیم با شخصیت و فوق حرفه ای و مصاحبه اول تحت اسکایپ هست و به محض ورود بعد استخدام یک پکیج خوش آمد از طرف سازمان دریافت میکنید البته باید آزمایش اعتیاد و تست ورزش و طب کار هم بدین که خود شرکت هزینه میده و بعد از 6 ماه قسطی از حقوق کم میکنه 3 ماه اول ازمایشی هست و البته بعد استخدام با امور کارکنان توی منابع انسانی کار دارین که بعضی وقتا سنتی عمل میکنن کمی انتقاد بهشون وارده 2-محیط کار و میزتون به شکل اپن افیس هست و ایرادی که داره محیط کارش خیلی خیلی خشک و سکوت اما کاملا با احترام باهاتون برخورد میشه،توی اکثر واحد ها به جزمالی که یکم بی ادبه مدیرش میتونین راحت با مدیرتون صحبت کنین و انتقاد یا حرفتون بزنین ، همچنین منابع انسانی هم مرتبط در مورد روئسا و مدیران از کارکنان نظر سنجی میکنه و بلعکس نقطه قوت خیلی بالاش اینکه که به هیچ عنوان باند بازی و پاچه خواری و نگاه جنسیتی توش نیست و پیشرفت کاملا برای شما محیاست و مدیران خیلی استقبال میکنن جالب اینکه مدیران تمام تحصیل کرده و عجیب این که خلاف جاهای دیگه توی حوضه خودشون اشراف دارن و توی سیستم ها روی لبه تکنولوژی حرکت میکنن و کاملا به روز هستند که به نظر میرسه علت این موضوع هیئت مدیره جوان باشه 3-ساعات کاریش از 7.30 تا 17 یکمی تو مخه و اگه بیرون کار داشته باشی باید هی مرخصی بگیری و البته بقیه شرکت ها 2.5 روز مرخصی تو ماه دارن اما اینجا 2 روزه!! خلاصه سر مرخصی و کسر حقوقش داستان دارید 4- در مورد حقوق و مزایا تقریبا میانگین حقوق از شرکت های خصوصی دیگه بالاتره و هر سه ماه هم یک کارانه تقریبا جذاب بهتون میدن//البته همیشه حقوق وسط ماه و کارانه رو با تاخیر 45 روزه میدن که جالب نیست !! جشن ها و اعیاد رو هم گاها برگذار میکنن که برای من تازگی داشت مثلا دیجی دعوت کنن و میز مزه میچینن و یه کادو کوچیک میدن یکار باحال دیگه هم اینهکه هر فصل یک تور به هزینه شرکت برگذار میشه مثلا کویر یا شمال هفته ای هم دو روز سالن ورزشی و اینا میتونین برین ناهار میدن که بنظرم کیفیت قابل قبوله یدونه کارتهم هست مال خرید سوپر مارکت که جدا از حقوق ماهانه شارژ میشه اماا یه چیز خیلی زشت و تعجب آور اینه که غذای مدیرا با کارمندا فرق داره که ادمو یاد عهد ارباب رعیت میندازه....! در مجموع سعی کردم صادقانه براتون بنویسم امیدوارم کمک کرده باشم
به شدت مدیران ارشد بیسواد که فقط ادعا دارند و از درون تو خالی و پوچ هستن. در این شرکت هیچ کس در حوزه کاری خودش تخصص نداره و تحصیل نکرده و فقط از روی علاقه و پاچه خواری سمت مدیریت یک واحد رو برعهده گرفتن. فقط بلدن ظاهرشونو با چندتا جمله خارجی از قبل اماده کرده باسواد نشون بدن. به شدت محیط کاری فاسد و غیر حرفه ی که بیشتر از چند ماه نمی توانید دوام بیاورید. کلا یک برند قدیمی دارند که تونسته بواسطه تحریم ها کمی شناخته بشه بقیه برندهاشون رو نه هیچ کس میشناسه نه مدیران به ظاهر باسوادشون تونستن کاری برایشان بکنن. واقعا وقت و رزمتون رو صرف همچین شرکتی نکنید.
زرسام یک شرکت کاملا بدوی با تعداد زیادی کارمند که همه مستقیم از مدیرعامل دستور میگیرند است. از شستن شیشه های دفتر کارخانه تا تعویض روغن ماشین و حتی غذای سگ داخل حیاط را مدیرعامل باید تایید کند. و پس از هر خرابکاری با وجود گرفتن تایید های فراوان از مدیرعامل باز مورد شماتت و اخراج قرار میگیرید. کلا جایی که همه برای خوشنودی مدیرعامل کار میکنند و همه دنبال جلب توجه مدیرعامل هستند کار کردن سخت است. اگر مرد باشید که یا باید زیرآب بزنید و یا زیرآب شما رو میزنند اگر خانم باشید ممکن است مدیرعامل شما رو مورد فشار برای تن دادن به چیزهایی که خارج از اخلاق است مجبور کند.
حقوق نامنظم محیط غیر حرفه ای و سراسر خاله زنک بازی که رشد مهارتی ندارد. مدیران واحد تمام بی سواد و غیر حرفه ای بیشتر وقت کاری صرف داستان سرایی و خاله زنک بازی است. تسویه حساب غیر اصولی که حقوقهای عقب مانده را نمیدهند و سنوات را با حداقل حقوق سال استخدامی پرداخت میکنند.
در این مجموعه چیزی بنام ارزش برای کارکنان وجود ندارد. پرداخت حقوق در نهایت پس از شکایت به وزارت کار و دادسرا و و بعد از چندماه پیگیری بی وقفه امکان پذیر می باشد. سوء مدیریت در این شرکت بیداد می کند . از بی تجربگی پرسنل جدید جهت رسیدن به اهداف استفاده می شود. شرایط پرسنل به هیچ عنوان اهمیت ندارد حتی اگر پرسنل در معرض خطرو حتی مرگ هم باشد وجهی پرداخت نمی گردد. اینجانب یکی از بدترین تجربه های کاری در این شرکت تجربه کردم که دریافت حقوقم با شکایت به وزارت کار و دادسرا و در نهایت وجه به حساب قوه مربوطه واریز و سپس به حساب من انتقال پیدا کرد . امیدوارم با خواندن نظرات هیچ فردی تجربه کارمندان این شرکت را نداشته باشد .
واقعا برای مادیران متاسفم بخاطر داشتن مدیری همچون مدیر بخش نرم افزار ، چطوری این زن نگهداشتن واقعا موندم. میرید مصاحبه بدونید ، مدیر بخش نرم افزار یه زن روانیه
Ramin Amiri the CEO (now the CTO) of PARSTRONIC is sentenced with financial fraud with six personal sue in Iran, if you have any information about where he or his wife Farzaneh Javaheri is please contact us via the [email protected] email address for those with this information, five thousand US dollar will be payed as reward.
ما مصاحبه بخش نرم افزار رفتیم، یک زن مدیر بخش نرم افزار داره، یه گند اخلاق به تمام معنای مغرور، اصلا تصورشم سخته همونجا قید شرکتو زدم، خیلی برخوردشون غیرحرفهای از بالا به پایین بود، من نمیدونم چطور هنوز اون مدیر نگه داشتن!
من از آذر ماه سال ۰۲ وارد این مجموعه شدم. از جایی اومدم که حقوق ۴ تومن میداد و ساعت کاری زیادی داشت و بیمه هم نداشت. وقتی اومدم جانبو، با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی و حقوق ۷۴۰۰ و اضافه کاری و پاداش و امکان پیشرفت به مراحل بالاتر کاری و داشتن یک روز در هفته مرخصی فکر کردم بهشت برینه برام. اما اینطور نبود. دو ماهه که توی این مجموعه هستم و ساعت کاری از ۸ صبح تا ۵ عصر فقط زبونیه. تا وقتی که کار هست، باید باشی توی فروشگاه. اومدنت با خودته، رفتنت با خدا. تازه... اضافه موندن هات اصلأ اضافه کاری محسوب نمیشه و وظیفته. تعادل بین کار و زندگی اصلا نداره. من صبح میرفتم، شب بر میگشتم. مدیریت خوب بود اما معاونین خیر. دوتا معاون داشتیم که یکیش بی مسولیت بود و رفت. یکی دیگه اومد سختگیر و محیط پادگانی. که تمامی پرسنل و حتی مدیریت باهاش مشکل داشت. دو نفر استعفا دادن تا به حال و جایگزین جدید اومدن که اونا هم مشکل دارن. (حتی خود من) پول صندوق وقتی کسر بیاد، از جیب من و تو میره.این ماه ۷۴۰۰ حقوق گرفتم که تهش واسم ۱ تومن میموند. چون پول صندوق توی روز فروش ویژه اول ماه کسر اومد، نفری ۱۲۵۰ کارت کشیدیم. ماه قبل هم بابت صندوق ۴۵۰ تومن قرض کردم تا پول صندوق کسر نیاد. صندوق رو هر چهار نفرمون که هستیم میزنیم. کارای فروشگاه بر عهده همگیه از فروش تا صندوق تا نظافت و چیدمان. در هفته یک روز مرخصی داری که فردای مرخصی یک روز فول تایم فروشگاهی. هفته ی منتهی به اول ماه که پنجشنبه اول هر ماه توش قرار داره، باید بطور کامل فول بیای. هر یک ماه درمیون انبار گردانی دارن که صبح ساعت ۵ باید بیای یا اگه تایم دیگه ای باشه، باید شب رو فروشگاه بمونی. ناهار با خودته. با اینکه تمام وقت رو توی اون خراب شده داری سپری میکنی. اضافه کاری نداره و فقط ایام تعطیل شامل میشه. وگرنه شما صبح بیا تا ۱۲ شب هم بمونی، اضافه کاری بهت تعلق نمیگیره. اگه گوشت و مرغ و ماهی که میارن تاریخش بگذره، همه باید پول بدن. حتی اگه مقصر نباشن. بیمه تکمیلی بعد از یکسال داره، در صورتی که خیلی جاها بعد از سه ماهه. اونقدر کار روی سرت تلمبار میشه که حتی وقت فکر کردن به مشکلات خودت هم نداری. توی این دوماه من عملاً فروشگاه بودم و فقط شبها خونه میومدم و میخوابیدم. آواز دهل از دور شنیدن خوش است. محصولات تاریخ گذشته یا ناآشنا توی فروشگاه هست که کمتر کسی میاد میخره. باز با این وجود نمیدونم چطوریه که روی نایلون های شرکت نوشته هفت سال پیاپی فروشگاه زنجیرهای برتر ایران !!!!!!!!!! من توی این مدت دو ماه بیشتر از اینکه پس اندازی کنم یا بدهی هام رو بدم و خرج نیازهام کنم، دوباره برگردوندم به شرکت. حتی یه شاهی هم راضی نیستم. استعفای خودم رو نوشتم و تا آخر بهمن ماه میام بیرون.
این شرکت خیلی داخلش کاغذبازی هست و انعطاف پذیری خیلی کمی در دادن مرخصی و ورود و خروج و دادن دورکاری داره، مثل سازمان های دولتی و اینکه حقوقش نسبت به شرکت های دیگه تقریبا نصف هست. برای استخدام داخلش باید سفته بزارین و از این سفته ممکن هست به عنوان اهرم فشار استفاده بشه دوم روند استخدامش انقدر طولانی هست که کلا پشیمون میشین از ارسال رزومه و شاید تا مراحل آخر هم برین ولی یک مدیر میانی بعضا ممکنه به صورت سلیقه ای و بدون دلیل شما رد کنه به همین راحتی. سوم شنیدم از یک سری ها با عنوان تسک ارزیابی، سواستفاده میکنند.
این که بعضی ها اومدن و از تجربه خوبشون تو شرکت آروا نوشتن یعنی حتما حتما حتما خود شرکت هست و سیاست هاش و گرنه انسان عاقل و سالم وارد این شرکت بشه با مشکلات روحی و روانی شدید و بیماری خارج میشه هیچ رشدی در این شرکت نیست همه تبلیغاتشون سیاست و دروغ هست آنچه در شبکه های مجازی و اینستا تبلیغ میکنند به خداوندی خدا دروغه دروغ فریبه آمار خروج به شدت بالاست و یک سری انسانهای کاملا بی سواد اونجا ارتقا میگیرند چون باعث نمیشن بیسوادی مدیرهاشون و معاونتهاشون معلوم بشه و تهدیدی برای بقیه نیستن و انسان بادانش به هیچ عنوان نمیتونه کنار اونها بمونه و رشد کنه
تنها مشکل مجموعه آدلی خود آقای صاحب کارخونه (ع آ ) هست بقیه مشکلات همه ناشی از اعمال سلایق ایشونه یه جوونه که به لطف پول پدر صاحب چند بیزینس شده و هیچ چی از مدیریت و صنعت نمیدونه شغل اصلیش دلالی و ساختمون سازیه اهمیتی به نیروی کارش نمیده و بخاطر همین تو کارخونه کتک هم خورده اگه خواستید بیاید مطمئن بشید که جند ماه تاخیر تو حقوق و نداشتن اختیار تو کار براتون آزاردهنده نباشه
اینکه تجربه خوبی داشته باشبد و رشد کنید و یاد بگیرید، بستگی به این دارد که مدیر کارخانه چه شخصیتی داشته باشد. مدیریت اصلی مجموعه که مالک مجموعه هستند نقش بسیار مخربی دارند. بدترین موضوع پرداخت نشدن به موقع حقوق است. هیچ مزایای دیگری ندارد. برای بدیهیات باید بجنگید.
مالک مجموعه بسیار اهل دخالت در امور مدیران و میکرو منیجمنت هستند. در یک کلام شما به عنوان مدیر، مسئول بی اختیارید. چاپلوسی و موافقت با نظرات مدیرعامل(مالک مجموعه) شرط دوام شماست محیطی مناسب کارکنان تنبل و با عزت نفس پایین. کارمند قوی ، با سواد و تاثیر گذار در بلندمدت دوام نخواهد آورد. قدردانی وجود ندارد و همواره از حق شما دزدیده خواهد شد. مالک مجموعه علاقه ای به رشد پرسنل ندارد و بهترین و تاثیرگذار ترین همکاران که منجر به تغییرات و تحول در سیستم شده بودند نیز به مرور بدلیل عدم قدردانی و دیده نشدن زحمات، مجموعه را ترک میکنند. نگاه مدیریت از بالا به پایین بوده و حق خود میدانند تا جای امکان از حقوق شما بکاهند. علاقه به گماشتن نیروی انسانی جاسوس بوده و دهن بینی و توجه به شایعات در ایشان بسیار پر رنگ است. نقدینگی در مجموعه بسیار ضعیف بوده و عدم پرداخت و تاخیر پرداخت حقوق پرسنل را زرنگی تعبیر کرده و همیشه به دنبال استفاده از مبلغ حقوق در خرید مواد اولیه هستند و تا جای امکان این رویه را پیش میگیرند، مگر اینکه مدیر کارخانه قدرتنمد و شریفی باشد تا در برابر ایشان ایستاده و حق و حقوق پرسنل را بگیرد. که در این شرایط در بلند مدت دوام نخواهد آورد. بعد از 10 سال و تغییر 10 مدیر همچنان نتوانسته اند برای خود برندسازی داشته باشند. اگر شانس داشته باشید و در دوره حضور شما، مدیری قوی، باسواد و جنگنده در مجموعه حضور داشته باشد که بتواند مشکلات متاثر از مدیریت عامل را با مبارزه و سیاست تا حدی رفع کند، این مجموعه محل مناسبی برای یادگیری، رشد و سکوی پرتاب شما خواهد بود. شخص مالک دانش و تجربه لازم برای مدیریت مجموعه را ندارند اما متاسفانه اصرار بر دخالت در همه امور دارند. اخیرا از یک مجموعه مشاوره کمک گرفته اند، اما متاسفانه عدم آگاهی ایشان از روند های جاری در مجموعه و نداشتن دانش کافی برای کنترل عملکرد مشاورین، این راه نیز منجر به از دست رفتن منابع شرکت و حذف یا ترک بهترین نیروهای انسانی که در چند سال گذشته بیشترین اثر مثبت را با وجود همه موانع داشتند، شده است. تیم مشاور از ایشان به عنوان منبع خوبی برای کسب درآمد و ایجاد اشتغال برای افراد آشنای خود استفاده میکند. در مجموع شخصیتی بسیار سطح پایین و بخیل و کم بین بر این مجموعه مدیریت میکند ( مالک مجموعه)
مجموع همکاری من با اروا بیشتر از 1.5 سال بوده است. تجربه ای سخت و جذاب سخت از منظر حضور در یک سازمان عملگرا و جذاب به جهت همکاری با مدیران بزرگ بسیاری از تجربیات کارکنان اروا این تجربه را داشته اند . مسیر سخت ، آدمهای سخت می سازد و انسانهای صبور میخواهد. اروا طی دو سال اخیر رشد فوق العاده ای روتجربهکرده است.این موفقیت با برخی چالش ها هم همراه بوده است . حضور نفرات جدید و توانمند و خروج انسانهایی که نتوانسته اند علیرغم تلاش سازمان، همپای سازمان رشد کنند . فعالیت و حضور در این تیم برایم علیرغم تمام سختی ها و چالشهایش فوق العاده اثربخش بوده است
پارتی بازی و آشنا بازی لخت و عریان و آزار جنسی بسیار مصرف و حمل مشروبات الکی آزاد خرابکاری در بازار جشن های مختلط با روابط جنسی کثیف و مست بودن پول حرام حرف های زشت و زننده که لایق خود و خانواده هاشون هست اینا ناموس شون رو حراج میکنن و کاملا بی غیرت و بی ناموس هستند تعرض به دختران داخل شرکت یه مشت لاشخور به اسم مدیر ولی هیچ تخصصی ندارن باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند
شرکت نه! بلکه گروهک منافقین آزار و اذیت جنسی دخترها و زن ها توسط مدیران و کارکنان شرکت جلوی چشم دیگران و بیرون و با افتخار تعریف کردن. گران کردن مداوم محصولات و احتکار هزینه و تبلیغ بر ضد نظام و کشور ظاهر بسیار نامناسب در شرکت رفتارهای زشت و سخیف و زننده جشن های مختلط با مصرف و حمل مشروبات الکی داخل شرکت توهین به پرسنل و مقدسات لاس زدن های فراوان که عادی است در شرکت مدیران کثیف از لحاظ اخلاقی و رفتاری ارجحیت دادن به افراد هم تفکر خودشان و تقدیس پهلوی و تبعیض بین این افراد با پرسنل کاری و متخصص وخیلی موارد دیگر
در این شرکت قراردادها یک ماهه هست امنیت شغلی به هیچ عنوان نداره فشار کاری و کار سنگین هم وجود نداره کار روتین هست مشکل اصلی این مجموعه این هست که مدیرعامل تعادل روانی نداره و از نظر روانی نیروها را اذیت میکنه حقوق بالایی هم نداره حتی بسته مناسبتی بن خرید و سایر مزیت های سازمان های دیگه هم نداره یک وعده ناهار بود اون زمان که من کار میکردم اون هم این قدر قبل و بعدش مدیرعامل اذیت میکرد اصلا نمی فهمیدیم چی خوردیم اخراج خیلی عادی هست تو این مجموعه عصر زنگ میزنن دیگه نیا
بدترین تجربه زندگیم بدترین تجربه و بدترین سال از سالهای عمرم بود ظالمترین انسانهای دنیا تو این شرکت هستند مدیرعامل یک آدم که کاملا دو رو هست و ظاهر و باطنش اصلا یکی نیست اگر خدا شناس هستی حرفم رو باور کن قائم مقام مدیرعامل که برادرشه به خداوندی خدا خود یزیده هرکسی اینجا کار کنه مشکلات روحی و روانی پیدا میکنه دیدم کسی رو که از فریاد ترسناک قائم مقام رو سرش بیهوش شد و دندونهاش شکست و با آمبولانس بردنش هر یک ساعت صدای فریاد مدیرعامل و قائم مقام رو سر پرسنل بلنده چندین روانپزشک سازمانی گرفتن شاید صدای بلندشون رو تونستن کم کنن ولی تخریب شخصیت کردن پرسنل براشون لذت بخشه و هیچ وقت هیچ وقت از این کار دست بر نمیدارن برادر مدیرعامل حاضره هرکاری بکنه تا مشکلات اساسی شرکت به گوش مدیرعامل نرسه به چشم خودم دیدم که دو تا مدیر سر برنامه غلطه واحد برنامه ریزی تا برخورد فیزیکی هم رفتن اما اصلا نگذاشتن که مدیر عامل بفهمه تو کارخانه چه افتضاحاتی هست و واحد برنامه ریزیشون چقدر کثیف کار میکنه نمیگذارند صدا به اون بالایی برسه خدامیدونه فقط آدمهایی که چشماشون رو رو حقایق ببندن و کتمان حقایق کنن و برادر مدیر عامل رو چاپلوسی و تایید کنن میتونن تو این شرکت کارکنن
واقعا این شرکت محیط غیر اخلاقی و غیر حرفه ای که حتی مدیران ارشد توانی دادن وظایف رو به کارمندانشون ندارند. من حدود ۲ سال در واحد مارکتینگ این شرکت حضور داشتم که حتی مدیر ارشدش سواد کافی در حوزه کاری خودش را نداشت و مدام در حال مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد خارج از شرکت بودن. فقط برای ساخت رزمه برای افراد بی تجربه مناسب هست وبس. حقوق هم هر ۳ ماه یکبار میدن.
من حدود 1 سال هست اینجام میخواهم شرایط رو کامل براتون شرح بدم: دفتر مرکزی استیل البرز و هفت الماس یک شرکت واحد هستند که بیشتر توان مالی سازمان برای هفت الماسه 1- در بدو استخدام با تیم منابع انسانی واحد جذب روبرو میشید که یک تیم با شخصیت و فوق حرفه ای و مصاحبه اول تحت اسکایپ هست و به محض ورود بعد استخدام یک پکیج خوش آمد از طرف سازمان دریافت میکنید البته باید آزمایش اعتیاد و تست ورزش و طب کار هم بدین که خود شرکت هزینه میده و بعد از 6 ماه قسطی از حقوق کم میکنه 3 ماه اول ازمایشی هست و البته بعد استخدام با امور کارکنان توی منابع انسانی کار دارین که بعضی وقتا سنتی عمل میکنن کمی انتقاد بهشون وارده 2-محیط کار و میزتون به شکل اپن افیس هست و ایرادی که داره محیط کارش خیلی خیلی خشک و سکوت اما کاملا با احترام باهاتون برخورد میشه،توی اکثر واحد ها به جزمالی که یکم بی ادبه مدیرش میتونین راحت با مدیرتون صحبت کنین و انتقاد یا حرفتون بزنین ، همچنین منابع انسانی هم مرتبط در مورد روئسا و مدیران از کارکنان نظر سنجی میکنه و بلعکس نقطه قوت خیلی بالاش اینکه که به هیچ عنوان باند بازی و پاچه خواری و نگاه جنسیتی توش نیست و پیشرفت کاملا برای شما محیاست و مدیران خیلی استقبال میکنن جالب اینکه مدیران تمام تحصیل کرده و عجیب این که خلاف جاهای دیگه توی حوضه خودشون اشراف دارن و توی سیستم ها روی لبه تکنولوژی حرکت میکنن و کاملا به روز هستند که به نظر میرسه علت این موضوع هیئت مدیره جوان باشه 3-ساعات کاریش از 7.30 تا 17 یکمی تو مخه و اگه بیرون کار داشته باشی باید هی مرخصی بگیری و البته بقیه شرکت ها 2.5 روز مرخصی تو ماه دارن اما اینجا 2 روزه!! خلاصه سر مرخصی و کسر حقوقش داستان دارید 4- در مورد حقوق و مزایا تقریبا میانگین حقوق از شرکت های خصوصی دیگه بالاتره و هر سه ماه هم یک کارانه تقریبا جذاب بهتون میدن//البته همیشه حقوق وسط ماه و کارانه رو با تاخیر 45 روزه میدن که جالب نیست !! جشن ها و اعیاد رو هم گاها برگذار میکنن که برای من تازگی داشت مثلا دیجی دعوت کنن و میز مزه میچینن و یه کادو کوچیک میدن یکار باحال دیگه هم اینهکه هر فصل یک تور به هزینه شرکت برگذار میشه مثلا کویر یا شمال هفته ای هم دو روز سالن ورزشی و اینا میتونین برین ناهار میدن که بنظرم کیفیت قابل قبوله یدونه کارتهم هست مال خرید سوپر مارکت که جدا از حقوق ماهانه شارژ میشه اماا یه چیز خیلی زشت و تعجب آور اینه که غذای مدیرا با کارمندا فرق داره که ادمو یاد عهد ارباب رعیت میندازه....! در مجموع سعی کردم صادقانه براتون بنویسم امیدوارم کمک کرده باشم
به شدت مدیران ارشد بیسواد که فقط ادعا دارند و از درون تو خالی و پوچ هستن. در این شرکت هیچ کس در حوزه کاری خودش تخصص نداره و تحصیل نکرده و فقط از روی علاقه و پاچه خواری سمت مدیریت یک واحد رو برعهده گرفتن. فقط بلدن ظاهرشونو با چندتا جمله خارجی از قبل اماده کرده باسواد نشون بدن. به شدت محیط کاری فاسد و غیر حرفه ی که بیشتر از چند ماه نمی توانید دوام بیاورید. کلا یک برند قدیمی دارند که تونسته بواسطه تحریم ها کمی شناخته بشه بقیه برندهاشون رو نه هیچ کس میشناسه نه مدیران به ظاهر باسوادشون تونستن کاری برایشان بکنن. واقعا وقت و رزمتون رو صرف همچین شرکتی نکنید.
زرسام یک شرکت کاملا بدوی با تعداد زیادی کارمند که همه مستقیم از مدیرعامل دستور میگیرند است. از شستن شیشه های دفتر کارخانه تا تعویض روغن ماشین و حتی غذای سگ داخل حیاط را مدیرعامل باید تایید کند. و پس از هر خرابکاری با وجود گرفتن تایید های فراوان از مدیرعامل باز مورد شماتت و اخراج قرار میگیرید. کلا جایی که همه برای خوشنودی مدیرعامل کار میکنند و همه دنبال جلب توجه مدیرعامل هستند کار کردن سخت است. اگر مرد باشید که یا باید زیرآب بزنید و یا زیرآب شما رو میزنند اگر خانم باشید ممکن است مدیرعامل شما رو مورد فشار برای تن دادن به چیزهایی که خارج از اخلاق است مجبور کند.
حقوق نامنظم محیط غیر حرفه ای و سراسر خاله زنک بازی که رشد مهارتی ندارد. مدیران واحد تمام بی سواد و غیر حرفه ای بیشتر وقت کاری صرف داستان سرایی و خاله زنک بازی است. تسویه حساب غیر اصولی که حقوقهای عقب مانده را نمیدهند و سنوات را با حداقل حقوق سال استخدامی پرداخت میکنند.
در این مجموعه چیزی بنام ارزش برای کارکنان وجود ندارد. پرداخت حقوق در نهایت پس از شکایت به وزارت کار و دادسرا و و بعد از چندماه پیگیری بی وقفه امکان پذیر می باشد. سوء مدیریت در این شرکت بیداد می کند . از بی تجربگی پرسنل جدید جهت رسیدن به اهداف استفاده می شود. شرایط پرسنل به هیچ عنوان اهمیت ندارد حتی اگر پرسنل در معرض خطرو حتی مرگ هم باشد وجهی پرداخت نمی گردد. اینجانب یکی از بدترین تجربه های کاری در این شرکت تجربه کردم که دریافت حقوقم با شکایت به وزارت کار و دادسرا و در نهایت وجه به حساب قوه مربوطه واریز و سپس به حساب من انتقال پیدا کرد . امیدوارم با خواندن نظرات هیچ فردی تجربه کارمندان این شرکت را نداشته باشد .
واقعا برای مادیران متاسفم بخاطر داشتن مدیری همچون مدیر بخش نرم افزار ، چطوری این زن نگهداشتن واقعا موندم. میرید مصاحبه بدونید ، مدیر بخش نرم افزار یه زن روانیه
Ramin Amiri the CEO (now the CTO) of PARSTRONIC is sentenced with financial fraud with six personal sue in Iran, if you have any information about where he or his wife Farzaneh Javaheri is please contact us via the [email protected] email address for those with this information, five thousand US dollar will be payed as reward.
ما مصاحبه بخش نرم افزار رفتیم، یک زن مدیر بخش نرم افزار داره، یه گند اخلاق به تمام معنای مغرور، اصلا تصورشم سخته همونجا قید شرکتو زدم، خیلی برخوردشون غیرحرفهای از بالا به پایین بود، من نمیدونم چطور هنوز اون مدیر نگه داشتن!
من از آذر ماه سال ۰۲ وارد این مجموعه شدم. از جایی اومدم که حقوق ۴ تومن میداد و ساعت کاری زیادی داشت و بیمه هم نداشت. وقتی اومدم جانبو، با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی و حقوق ۷۴۰۰ و اضافه کاری و پاداش و امکان پیشرفت به مراحل بالاتر کاری و داشتن یک روز در هفته مرخصی فکر کردم بهشت برینه برام. اما اینطور نبود. دو ماهه که توی این مجموعه هستم و ساعت کاری از ۸ صبح تا ۵ عصر فقط زبونیه. تا وقتی که کار هست، باید باشی توی فروشگاه. اومدنت با خودته، رفتنت با خدا. تازه... اضافه موندن هات اصلأ اضافه کاری محسوب نمیشه و وظیفته. تعادل بین کار و زندگی اصلا نداره. من صبح میرفتم، شب بر میگشتم. مدیریت خوب بود اما معاونین خیر. دوتا معاون داشتیم که یکیش بی مسولیت بود و رفت. یکی دیگه اومد سختگیر و محیط پادگانی. که تمامی پرسنل و حتی مدیریت باهاش مشکل داشت. دو نفر استعفا دادن تا به حال و جایگزین جدید اومدن که اونا هم مشکل دارن. (حتی خود من) پول صندوق وقتی کسر بیاد، از جیب من و تو میره.این ماه ۷۴۰۰ حقوق گرفتم که تهش واسم ۱ تومن میموند. چون پول صندوق توی روز فروش ویژه اول ماه کسر اومد، نفری ۱۲۵۰ کارت کشیدیم. ماه قبل هم بابت صندوق ۴۵۰ تومن قرض کردم تا پول صندوق کسر نیاد. صندوق رو هر چهار نفرمون که هستیم میزنیم. کارای فروشگاه بر عهده همگیه از فروش تا صندوق تا نظافت و چیدمان. در هفته یک روز مرخصی داری که فردای مرخصی یک روز فول تایم فروشگاهی. هفته ی منتهی به اول ماه که پنجشنبه اول هر ماه توش قرار داره، باید بطور کامل فول بیای. هر یک ماه درمیون انبار گردانی دارن که صبح ساعت ۵ باید بیای یا اگه تایم دیگه ای باشه، باید شب رو فروشگاه بمونی. ناهار با خودته. با اینکه تمام وقت رو توی اون خراب شده داری سپری میکنی. اضافه کاری نداره و فقط ایام تعطیل شامل میشه. وگرنه شما صبح بیا تا ۱۲ شب هم بمونی، اضافه کاری بهت تعلق نمیگیره. اگه گوشت و مرغ و ماهی که میارن تاریخش بگذره، همه باید پول بدن. حتی اگه مقصر نباشن. بیمه تکمیلی بعد از یکسال داره، در صورتی که خیلی جاها بعد از سه ماهه. اونقدر کار روی سرت تلمبار میشه که حتی وقت فکر کردن به مشکلات خودت هم نداری. توی این دوماه من عملاً فروشگاه بودم و فقط شبها خونه میومدم و میخوابیدم. آواز دهل از دور شنیدن خوش است. محصولات تاریخ گذشته یا ناآشنا توی فروشگاه هست که کمتر کسی میاد میخره. باز با این وجود نمیدونم چطوریه که روی نایلون های شرکت نوشته هفت سال پیاپی فروشگاه زنجیرهای برتر ایران !!!!!!!!!! من توی این مدت دو ماه بیشتر از اینکه پس اندازی کنم یا بدهی هام رو بدم و خرج نیازهام کنم، دوباره برگردوندم به شرکت. حتی یه شاهی هم راضی نیستم. استعفای خودم رو نوشتم و تا آخر بهمن ماه میام بیرون.