ویکی‌تجربهجستجو

آخرین تجربه‌ها

۴۷۰ تجربه منتشرشده · صفحه ۱۹ از ۲۴
مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس نرم افزار·۹ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس نرم افزار

بدترین مدیری که تو عمرم دیدم ، مدیر بخش نرم افزاره، زنی به اسم رضوانی که با مشکلات روانی که داره شده مدیر اون بخش. در کل مادیران خوبه ولی این روانی خراب کرده

پرداخت حقوق به موقع
عدم پیشرفت
مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

اگه به عنوان برنامه نویس می‌خواین وارد مادیران بشید ، باید فاتحه اعصاب و روانتون بخونید، یک مدیر مریض ، سمی ، آزار دهنده داره، یه خانم غرغرو. که از زندگی و کار آدم و بی زار میکنه

پرداخت حقوق به موقع
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
حقوق ناکافی
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Developer

به هیچ وجه گول شرکت رو نخورید! شدیدا ضعف مدیریتی دارند پرداختی ها با چندماه تاخیر و کمتر از مقدار توافق انجام میشه و وقتی از شرکت میرید هم دیگه باید کلا بیخیال طلب هاتون بشید واقعا به درد نخور و افتضاح هست مطمئن باشید اگر برید پشیمون میشید

نورد لوله و پوشش نیزار
تولید و صنایع · قم، نیزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تضمین کیفیت·۵ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
مدیر تضمین کیفیت

خدمت دوستان عزیزی که میخوان در مجموعه نورد لوله نیزار درخواست شغل بدهند دوستان عزیز لطفا متن زیر با دقت بخونید که فردا حقوق شما لجبازی نکنند وپرداخت نشه محیط کاملا غیر حرفه ای مشتکل از افرادی که نیاز ساده ترین موارد تشخیص نمی دهند ، و فقط افراد مشغول زیرآب زنی وهیچ چیز توسط مدیر کارخانه جلو نمی رود و ایشون طبق گفته خودشون یک کارمند بیش نیستند وتمامی حرکات شما توسط دوربین مداربسته چک می شود جالبه مسابقه زیر آب زنی دارند واگر شما مثل خودشون نشی شما هم از بین می روی . ساعت کاری بالای 12 ساعت روز های تعطیل ندارید وهیچ مساعدتی برای ساعات وجود ندارد چون 70 کیلیومتر از شهر قم دور هستی .... اگر یک ماه اونجا باشید ماهی چند نفر میرن میان ..... فقط بدانید آگاه باشید هیچ پیشرفتی نمی کنیید دنبال کار در این شرکت نگردید درض من حقوق معلوم نیست یبار 10 ماه یبار 15 ماه هر وقت دوست داشته باشند

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه حدود دو سال کار توی این شرکت رو دارم و تجربیات مثبت و منفیم رو میگم تا شاید کمکی به بقیه بکنه. من به عنوان یه ادم بی سابقه وارد این شرکت شدم و با این وجود هیچ اموزشی برای من نذاشتن تا تجهیزی که تولید میکنن(برج خنک کن) رو توضیح و یاد بدن با اینکه من به عنوان کارشناس مهندسی استخدام شدم ولی انتظار بر این بود که کارهای زیادی که برام تعریف میکردن رو به خوبی انجام بدم. شرکت اصلا پایدار نیس و نمیدونی این مدیر یا همکاری که داری باهاش کار میکنی چه مدت دیگه توی شرکت هست و عموما نیروها هر شش ماه از شرکت میرن و افراد جدیدی میان که عمدتا هم گول ظاهر شیک و حرفای رویا پردازانه در هنگام مصاحبه رو میخورن. هیچ وقت نمیدونی حقوق بعدی ای که قراره بگیری کی هستش و حتی ایا درست و کامل دریافت میکنی یا نه! توی یکی از مهم ترین قسمت های شرکت که واحد مالیش هستش ادمای بسیار غیر حرفه و کارنابلدی هستن که اگر یکبار اشتباه نکنن باید تعجب کنید. هیچگونه اضافه کاری این بهت نمیدن درحالی که جلسات عموما بعد تایم کاریه و حتی انتظارشون اینه یدون دریافتی اضافه کار وایستی. میتونست خیلی شرکت خوبی باشه برای کار کردن چون پروژه های زیاد و خوبی داره و درامدشم بسیار خوبه ولی متاسفانه اینطور نیست.

چای دبش
تولید و صنایع · البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·راننده ·۲ آذر ۱۴۰۲
۵.۰
راننده

پراز هیجان بهترین و حرفه ای ترین دستگاهها بروز ترین کامیونها جهت توضیح بموقع همیشه صف اول کار خیر بیش از شش هزار نیروی کار دارن نان میبرن مهم ترین قسمت که من افتخار میکنم در خدمت مجموعه کشت و صنعت دبش هستم اینه که با وجود این سرمایه که به لطف خدا و همت همه کارکنان آمده میتوانستن مثل خیلی از سرمایه دارها پولو از کشور خارج کنند و در بهترین کشور ها بدون مشکلات و تورم و تحریم و با استقبال از این مدل سرمایه دارها کارخانه های تولیدی راه بندازم و بیگانه خیرشو ببینه اما تو همین مملکت سرمایه گذاری کردن مردم خودمون از بهترین و با کیفیت ترینر چای استفاده کنند از کشاورز،کارگر،مهندسین،پزشکها،راننده ها،کارمند،تولیدووووؤومشغول به کار هستند و خدارو شکر دارن روزیشونو از این برند در میارن اینا چاپلوسی نیست واقعیته ممنون جناب رحیمی

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

شرکت اریا بنیز به جرات میشه گفت جز انگاشت شمار شرکتایی هستش که از منشی گرفته تا مهندساش و حتی بعضی از مدیراش(عموم مدیرای سابقش) از شرایط کاری و حقوقی ناراضی هستند. شما اگه هر شش ماه بری به شرکت سر بزنی به جرات میشه گفت بالای ۶۰ درصد نیروها رو نمیشناسی چون همشون جدیدا و نکته جالبه اینه که مدیر عامل شرکت اقای یعقوبی با افتخار میگن که رفتن نیروها از شرکت نه تنها بد نیس بلکه خیلیم خوبه چون میرن یه جورایی سفیر شرکت اریابنیز میشن توی شرکتای دیگه و برند اریابنیز رو تبلیغ میکنن :)) حالا بماند که اکثریت افرادی که از شرکت جدا میشن کارشون به دعوا و شکایت میرسه. از حق نگذریم ادمای خوب هم توی این شرکت بودن مثلا مدیر مهندسی سابق ولی خو متاسفانه این شرکت با بی لیاقتی کامل هیچ کدومشون رو نتونست حقظ کنه. حقوق ها با تاخیر بغضا زیاد پرداخت میشه و هیچ وقت هیچکس پاسخ گو نیس حتی یه عذر خواهی ساده هم نمیکنن و بعضا متاسفانه نیرو ها‌رو خر فرض میکنن، مثلا حقوق بهمن پارسال رو پنج فروردین با کلی دعوا پرداخت کردن و توجیهشون این بود که بانک اشتباه کرده، انقدر وجدان و شعورم نداشتن که بگن شب عیده و ادمای نیاز به پول دارن اونم موقعی که دو ماهه دریافتی نداشتن و به دروغ تا ۲۸ اسفند میگفتن داریم پرداخت میکنیم پیامکش براتون میاد. خلاصه این شرکت اینه یه شرکت کوچیک با توهم خود بزرگ پنداری

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

شرکتی با فضای بزرگ و شیک و طراحی مدرن هستش که پروژه های نسبتا زیاد و خوبی داره ولی همیشه پروژه ها با تاخیر زیادی انجام میشن و هیچ نظمی در انجامش وجود نداره، با وجود اینکه درصد دریافت پیش پرداخت پروژه ها نسبتا بالاست اما هیچ وقت این شرکت خودشو ملزم ندونسته که نیروها باید به موقع حقوقشونو دریافت کنن و اگر اعتراضی هم کنید به سرعت یه جلسه تشکیل میدن که مدیرعامل میاد مهملاتی همچون اینکه شما دارید توی یه برند کار میکنید و قدر صندلی ای که روش نشستیت رو نمیدونید و میان پنج تا فاکتور معرفی میکنن که اینا باید برای کارمند اصل باشه واگر اینا براش اصل و مهم نباشه همه حرفاش از اعتبار ساقطه و صرفا غر محسوب میشه که توی این پنج تا فاکتور نه حقوق و دستمزد وجود داره نه هیچ جنبه مالی ای، عملا دیدشون اینه شما نباید برای پول کار کنید. شرکت به دو دسته مدیر ارشد و کارشناس تقسیم میشه و عملا کارشناس ارشد و سرپرست و یا مدیر بخشی وجود نداره و حتی به جرات میشه گفت تعداد مدیرها از کارشناس ها هم بیشتره! بیشتر نیرو موقع اتمام همکاری با این شرکت مجبور میشن برن شکایت کنن چون شرکت طلب رو انقدر میپیچونه تا مجبور به شکایت شی و زیر شش ماه چیزی دریافت نمیکنی. عجیبه با وجود این همه شکایت بیمه هیچ کاری نمیکنه و باعث میشه این شرکتا هر روز پررو تر بشن و حق نیروها رو بخورن.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت در همون لحظه ورود سعی میکنه شمارو توی دام خودش بندازه اول از همه بگم از حقوق و قرار داد که هیچ خبری نیست و آماده پرداخت چهار ماه یکبار باشید. بخش جالب ماجرا اینجاست که یک سری ها هستن که همیشه حقوقشون به موقعست و سوگولی های شرکتن. از پروژه های بزرگ و بین المللی و بازار اروپا صحبت میکنن همش در صورتی که حتی بازار ایران رو هم به زور پوشش میده و تماما توهم هستش تنش توی شرکت زیاده تمام کارها عجله ای و دقیقه نودی هستش و آخرشم هیچ کاری پیش نمیشه تقریبا همه توی شرکت مدیر هستن و بهترین توصیفش نظر همون همکار سابقمون هست که میگه به ازای هر 0.8 نفر یک مدیر هست هیچ کدوم از مدیران شرکت سواد و تجربه کافی درست درمونی ندارن و هیچ کاری نمیتونن پیش ببرن و در نهایت کارشناس هارو مقصر میدونن درحالی که شما چهار ماهه حقوق نگرفتید شمارو ساعت ۷ شب میبرن جلسه و از نقشه های آینده شرکت میگن و ازتون میخوان بدون چشم داشت و بر اساس وظیفتون تا دیر وقت کار کنید به شدت بد قول هستن و هر روز با یک جلسه و حرف جدید شمارو توی دور باطل میندازن که چند ماه حقوقتون رو نگیرید و همین هست که هر ۵ ۶ ماه یک بار تمام منابع انسانی و کارگر و نیروهاش فرار میکنن

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

یه شرکت که به اسم هلدینگ کار میکنه و ادعا میکنه ۱۴ شرکت زیر مجموعه داره در حالی که بعضی از این شرکت ها حتی یه نیرو هم نداره، حفظ ظاهر در این شرکت اولویته برای همینم یه جای شیک با متراژ خیلی زیاد توی یه برج رو اجاره کرده و همه از جمله کارفرما ها و نیرو ها گول این ظاهر رو میخورن، هیچ‌ پروژه ای توی تاریخ این شرکت به موقع تحویل داده نشده همون طور که هیچ وقتم حقوق ها به موقع پرداخت نشده، کار کردن پس از تایم کاری براشون خیلی عادیه در حالی که هیچ‌گونه اضافه کاری پرداخت نمیکنن و معمولا جلسات رو بعد از تایم کاری برگزار میکنن. حدود پنج شش نفر هستن که بالای چهار پنج سال توی شرکت سابقه دارن که رده مدیریتی هستند ولی بقیه نیرو ها عموما زیر یکسال توی شرکت سابقه دارند یا بهتره بگم خودشون بیشتر از یکسال نمیمونن و فرار میکنن. نکته جالبه شرکت اینه که با وجود عدم اهمیت به نیروهاش و عدم اجرای درست پروژه ها به راحتی پروژه های بزرگ میگیره و با تاخیر زیاد تحویل میده. توی این شرکت هیچ گونه نظم سازمانی وجود نداره و هیچکس مسئولیت نمیپذیره و پاسخ درستی هم به سوالات و مشکلات نمیدن، بعضا نیروهایی اومدن که بیشتر یکماه از حضورشون میگذره ولی حتی نمیدونن کارشون چیه و چیکار باید بکنن و مدیری نیس که بهشون کار بده! سالانه بیش از ۲۰ جلسه کلاس اموزشی برگزار میشه اما دریغ از یک جمله به درد بخور برای یادگیری. حقوق ها بعضا اشتباه واریز میشن و هر چقدر هم پیگیری کنید مابقی مبلغ پرداخت نمیشه و هی میپیچونن. موقع تسویه حساب هم هر چی رو بپرسی چه جوری حساب شده رییس منابع انسانی فقط میگه نمیدونم و برنامه فلان خودش حساب کرده.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

اگر بخوام خیلی سریع برم سراغ اصل مطلب: شرکت توی بدو ورود سعی میکنه با نشان دادن یک محیط زیبا و شیک شما رو هیجان زده کنه اما پس از یک ماه کار کردن متوجه این موارد میشید: ۱) حقوق ها اصلا به موقع نیست و خیلی راحت بگم رنگ پول رو هم نمیبینید ما توی دوسال فقط سه بار حقوق گرفتیم یک بار پس از ۶ ماه تاخیر فقط ۲) هیچ نظمی توی شرکت وجود نداره هیچ پروژه ای پیش نمیره و همه تقصیرات رو گردن هم میندازن شرکت پر شده از پروژه های بزرگی که فقط ده درصدشون پیش میره ۳) شرکت علاقه زیادی داره شمارو تا چندین ساعت پس از تایم کاری نگه داره حتی تا ۹ شب یا ۱۱ شب ولی هیچ خبری از اضافه کار نیست ۴) همونطور که گفتم شرکت اضافه کاری نمیده ولی علنا بار ها تاکید میکنه همه وظیفه دارن تا ۹ شب ۱۰ شب حضور داشته باشن ۵) کوچکترین ارزشی برای تایم شما قائل نیستن و مدیر مجموعه آقای یعقوبی تمام جلسات را پس از تایم کاری قرار میده و البته هیچ آموزش مفیدی وجود نداره ۶) شرکت هر ۴ ماه یا هر ۶ ماه تمام نیروهاش رو تغییر میده و به عبارتی همه فرار میکنن ۷) مدیران مجموعه نه سواد درستی دارن و نه تجربه کافی درست و منابع شرکت جلوی چشم شما هدر میره ۸) شرکت اصلا وضع مالی بدی نداره وتمام پروژه ها به دلار و یورو هست اما با التماس باید بعد چهار ماه تاخیر حقوقتون رو با مساعده بگیرید امیدوارم توسنته باشم کمکتون کنم

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

۱- بی اهمیت به حقوق و مزایا پرسنل ۲- بی سوادی عمده کارکنان بخصوص مدیران ارشد ۳- بی نظمی فراوان در انجام امور( تاخیر در تحویل تمام پروژه ها،تاخیر در پرداخت حقوق ها و...) ۴- استخدام گله و خروجی گله ای(با عرض معذرت) ۵- ظاهر فوق العاده، باطن متعفن ۶- شرکتی مخصوص ادم های کم لول ۷- محیط بسیار غیر حرفه ای که بیشتر شبیه پارکه تا شرکت ۸- اعتقاد به برند بودن درحالی که از پایه ویرانه ۹- مشخص نبودن وظایف و جایگاه افراد به درستی ۱۰- بال و پر دادن به افراد بی کفایت و کم لول و بی اهمیتی به افرادی که لول بالاتری دارند ۱۱- عاشق برگزاری کلاس های اموزشی جهت بیان ما بهترینیم و هیچکس اندازه ما خوب نیست ۱۲- رویا بافی مضحک و عدم پذیرش واقعیت و شکست

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت از لحاظ بین بقیه شرکتا ظراحی خوب و شیکی داره و همین مساله باعث میشه همه ادما موقعی که میان مصاحبه گول ظاهر رو بخورن و فکر کنن چه جای خفنی اومدن در حالی که باطن شرکت کاملا مخالف ظاهره اونه، بیشتر مدیرای شرکت ادمای نشبتا بی سوادی هستن که عموما بزرگترین شرکتی که توش کارکردن همین اریابنیزه، جو شرکت برای همه چی مناسبه جز یادگیری و پیشرفت چون واقعا شاید به زور دو سه نفر باشن که بشه چیزی ازشون یاد گرفت، حقوق ها از زمان تاسیس تا به امروز حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، هیچ گونه مزایایی به جز همون حقوقی که اونم هیچ تاریخ مشخصی برای دریافت وجو‌نداره، در این شرکت دریافت نمی کنید. بیش از نصف نیرو هاش معمولا هر شش ماه جدا میشن برای همینم هروقت جاب ویژنو چک‌ کنید اگهی استخدام داره، در یک سال گذشته فقط حدود ۱۳ ۱۴ نفر از بخش مهندسیش جدا شدن. شرکت از نظر مالی وضع بسیار خوبی داره ولی با وجود این پول ها عموما باتصمیمات اشتباه و مسخره مدیرش هدر میرن و شرکت خودشو ملزم نمبدونه که باید حقوق ها سر تایم پرداخت بشه، تجربه خودم من سه ماه تاخیر بوده که این تایم بعضا به شش ماه برای سال های قبل می رسید ولی در بهترین حالت با یک ماه تاخیر پرداخت مبکردند. سال ۱۴۰۲ پنج ماه اول سال حقوق رو علی الحساب میدادن(همون حقوق سال قبلش) اونم با یکماه تاخیر. خلاصه یه شرکت با پروژه های نسبتا زیاد ولی بی اهمیت به پرسنل

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت مملو از ادمای سطح پایین از نظر علمی و فنی هستش. حقوق ها در ده سال گذشته حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، برای اضافه کاری هیچ دستمزدی نمیدن،هیچ مزایای رفاهی نداره، بیمه تکمیلی نداره،پاداش فقط برای ادما پاچه خوار هستش، تعداد پروژه نسبتا خوبه ولی هیچ وقت پول برای کارکنان وجود نداره. هیچگونه فرهنگ سازمانی در این شرکت پیدا نمیشه، مدیر منابع انسانی حتی نمیدونه حقوق و بیمه چطوری حساب میشه و جواب همه سوالارو با نمیدونم میده.

پوبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مخفی·۲۳ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
مخفی

بعد از بارها تماس و پیگیری چند باره ، چون من اپلای نکرده بودم و آنها رزومه ی من را سرچ کرده بودند. دعوت به مصاحبه شدم رفتم به مصاحبه ، بماند که فرم بلند بالایی نزد نگهبانی بود که باید آنرا پرمی کردم که از شخصی ترین مسائل زندگیت هم سوال پرسیده بودند. بعد از نیم ساعت معطلی نگهبان بالاخره من را راهنمایی کرد به واحد جذب که در بدو ورود با برخورد بسیار سرد و غیر حرفه ای مسئول جذب شرکت مواجه شدم که انگار مجبور بود مصاحبه کنه، دو تا سوال معمولی پرسید که پاسخ دادم ، ادبیات و رفتارش بسیار بی ادبانه و عصبی بود و بعد از 5 دقیقه مصاحبه را تمام کرد !!!و گفت یکشنبه تماس می گیرند که هرگز نگرفتند!!! حیف از وقت و زمانی که برای مراجعه و معطلی و برخورد با یک واحد جذب بیسواد و غیر حرفه ای گذاشتم که حتی آداب بدیهی مصاحبه را نمیدانستند. از من به شما نصیحت برای وقت و شخصیت خودتون ارزش قائل باشید. من که از طرف خودشون دعوت به مصاحبه شدم چنین رفتاری باهام شد. وای به حال افرادی که رزومه ارسال می کنند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس

کار توی پرگاس از اون تصمیماتی هست که تا آخر عمرتون بابتش پشیمون هستین. به جرات میگم هییییچ مزایایی نداره ، اما تا دلت بخواد معایب داره که یک تعدادیش رو مینویسم -دیرکرد پرداخت حقوق تا 3 ماه -پرداخت بیمه با حقوق اداره کار -امضای قرارداد با حقوق اداره کار و نه حقوق اصلی شما -حقوق پایین به نسبت بقیه شرکت‌ها -برخورد فاجعه بار منابع انسانی بخصوص مدیریت منابع انسانی -سفته سنگین برای شروع کار -رد نکردن لیست بیمه تکمیلی تا اولین استفاده اما کسر هزینش از حقوق (بالا کشیدن سهم بیمه تکمیلی شما) -نداشتن شرح شغلی و بیکاری دائمی در شرکت (اگر دنبال بیکاری هستین خوبه) -مدیرعاملی که در همه چیز دخالت میکنه و مشکل میکرومنیجمنت داره -نبود هیچ امکانات رفاهی در شرکت -نگه داشتن حقوق آخر و سفته‌ها بعد از پایان کار تا چندین ماه -سنوات و عیدی حداقلی و با حقوق پایه نه حقوق خودتون -ساعت کاری بیشتر از مصوب اداره کار در کل شرکت مناسب افرادی هست که عزت نفسی ندارن یا میخوان بابت بیکاری پول در بیارن و با ضایع شدن حق و حقوقشون مشکلی ندارن

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه بد از مصاحبه سه سری سوال اکسل، پایتون، مدلسازی ریاضی که بنظرم خود بچه های مشغول اونجا هم نمیتونستن حل کنند سوالات طوری بود که اون فیلد رو مشابه همون شرکت باید کار کرده بودی تا بتونی پاسخ بدی و سوالات کاملا تخصصی خود شرکت بود. ساعت کاری اعلام شده در آگهی هفت تا چهار بود که تو مصاحبه گفتن هفت تا هفت شب از ظاهر شرکت هم نگم دفتر اداری گویا سالهاست زیر خاک بوده.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده)مشاور فروش(·۲۹ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
فروشنده)مشاور فروش(

سلام فروشگاه های این شرکت از ۹صبح تا ۲۱.۳۰ شب یکسره دایر هستش ساعات کاری و حقوقش طبق قانور کار نبوده اصولا مدیرانی که سابقه فروش بستنی ماست دارن امدن این صنف در حالی که صنف لوازم خانگی ادم کابلد و زرنگی میخواهد ارتقا شغلی وجود نداره و حقوق هم اقساطی واریز میشه روز های تعطیل هم فروشگاه دایره مرخصی نمیدن امنیت شغلی نداره و ماهیانه قرار داد میدن

چای دبش
تولید و صنایع · البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۲ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
کارمند

سلام این شرکت واقعا دزد هست من خودم کارمندو مدیر بودم نزدیک ده سال کار کردم و برایت شرکت ثبت می کنند ارز و پولشویی انجام میدهند این شرکت با بانک تجارت و صادرات کار می کنند ۵۰۹میلیارد تومن وام گرفتن با نرخ ۱۸درصد شاید هم کمتر و از طرفی پولشویی و واردات کالا با دور زدن سازمان مالیات ،،،،گمرک بهترین سودها به جیب میزنند چای ݝیر استاندارد عرضه می کنند ،،،،،بسیار بسیار داستان ایا دولتی نیست پیگیر باشه

مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس نرم افزار·۹ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس نرم افزار

بدترین مدیری که تو عمرم دیدم ، مدیر بخش نرم افزاره، زنی به اسم رضوانی که با مشکلات روانی که داره شده مدیر اون بخش. در کل مادیران خوبه ولی این روانی خراب کرده

پرداخت حقوق به موقع
عدم پیشرفت
مادیران
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

اگه به عنوان برنامه نویس می‌خواین وارد مادیران بشید ، باید فاتحه اعصاب و روانتون بخونید، یک مدیر مریض ، سمی ، آزار دهنده داره، یه خانم غرغرو. که از زندگی و کار آدم و بی زار میکنه

پرداخت حقوق به موقع
محیط غیر حرفه ای
عدم امنیت شغلی
عدم پیشرفت
حقوق ناکافی
گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Developer·۷ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
Developer

به هیچ وجه گول شرکت رو نخورید! شدیدا ضعف مدیریتی دارند پرداختی ها با چندماه تاخیر و کمتر از مقدار توافق انجام میشه و وقتی از شرکت میرید هم دیگه باید کلا بیخیال طلب هاتون بشید واقعا به درد نخور و افتضاح هست مطمئن باشید اگر برید پشیمون میشید

نورد لوله و پوشش نیزار
تولید و صنایع · قم، نیزار
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مدیر تضمین کیفیت·۵ آذر ۱۴۰۲
۱.۰
مدیر تضمین کیفیت

خدمت دوستان عزیزی که میخوان در مجموعه نورد لوله نیزار درخواست شغل بدهند دوستان عزیز لطفا متن زیر با دقت بخونید که فردا حقوق شما لجبازی نکنند وپرداخت نشه محیط کاملا غیر حرفه ای مشتکل از افرادی که نیاز ساده ترین موارد تشخیص نمی دهند ، و فقط افراد مشغول زیرآب زنی وهیچ چیز توسط مدیر کارخانه جلو نمی رود و ایشون طبق گفته خودشون یک کارمند بیش نیستند وتمامی حرکات شما توسط دوربین مداربسته چک می شود جالبه مسابقه زیر آب زنی دارند واگر شما مثل خودشون نشی شما هم از بین می روی . ساعت کاری بالای 12 ساعت روز های تعطیل ندارید وهیچ مساعدتی برای ساعات وجود ندارد چون 70 کیلیومتر از شهر قم دور هستی .... اگر یک ماه اونجا باشید ماهی چند نفر میرن میان ..... فقط بدانید آگاه باشید هیچ پیشرفتی نمی کنیید دنبال کار در این شرکت نگردید درض من حقوق معلوم نیست یبار 10 ماه یبار 15 ماه هر وقت دوست داشته باشند

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۳ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه حدود دو سال کار توی این شرکت رو دارم و تجربیات مثبت و منفیم رو میگم تا شاید کمکی به بقیه بکنه. من به عنوان یه ادم بی سابقه وارد این شرکت شدم و با این وجود هیچ اموزشی برای من نذاشتن تا تجهیزی که تولید میکنن(برج خنک کن) رو توضیح و یاد بدن با اینکه من به عنوان کارشناس مهندسی استخدام شدم ولی انتظار بر این بود که کارهای زیادی که برام تعریف میکردن رو به خوبی انجام بدم. شرکت اصلا پایدار نیس و نمیدونی این مدیر یا همکاری که داری باهاش کار میکنی چه مدت دیگه توی شرکت هست و عموما نیروها هر شش ماه از شرکت میرن و افراد جدیدی میان که عمدتا هم گول ظاهر شیک و حرفای رویا پردازانه در هنگام مصاحبه رو میخورن. هیچ وقت نمیدونی حقوق بعدی ای که قراره بگیری کی هستش و حتی ایا درست و کامل دریافت میکنی یا نه! توی یکی از مهم ترین قسمت های شرکت که واحد مالیش هستش ادمای بسیار غیر حرفه و کارنابلدی هستن که اگر یکبار اشتباه نکنن باید تعجب کنید. هیچگونه اضافه کاری این بهت نمیدن درحالی که جلسات عموما بعد تایم کاریه و حتی انتظارشون اینه یدون دریافتی اضافه کار وایستی. میتونست خیلی شرکت خوبی باشه برای کار کردن چون پروژه های زیاد و خوبی داره و درامدشم بسیار خوبه ولی متاسفانه اینطور نیست.

چای دبش
تولید و صنایع · البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·راننده ·۲ آذر ۱۴۰۲
۵.۰
راننده

پراز هیجان بهترین و حرفه ای ترین دستگاهها بروز ترین کامیونها جهت توضیح بموقع همیشه صف اول کار خیر بیش از شش هزار نیروی کار دارن نان میبرن مهم ترین قسمت که من افتخار میکنم در خدمت مجموعه کشت و صنعت دبش هستم اینه که با وجود این سرمایه که به لطف خدا و همت همه کارکنان آمده میتوانستن مثل خیلی از سرمایه دارها پولو از کشور خارج کنند و در بهترین کشور ها بدون مشکلات و تورم و تحریم و با استقبال از این مدل سرمایه دارها کارخانه های تولیدی راه بندازم و بیگانه خیرشو ببینه اما تو همین مملکت سرمایه گذاری کردن مردم خودمون از بهترین و با کیفیت ترینر چای استفاده کنند از کشاورز،کارگر،مهندسین،پزشکها،راننده ها،کارمند،تولیدووووؤومشغول به کار هستند و خدارو شکر دارن روزیشونو از این برند در میارن اینا چاپلوسی نیست واقعیته ممنون جناب رحیمی

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲ آذر ۱۴۰۲
۱.۰

شرکت اریا بنیز به جرات میشه گفت جز انگاشت شمار شرکتایی هستش که از منشی گرفته تا مهندساش و حتی بعضی از مدیراش(عموم مدیرای سابقش) از شرایط کاری و حقوقی ناراضی هستند. شما اگه هر شش ماه بری به شرکت سر بزنی به جرات میشه گفت بالای ۶۰ درصد نیروها رو نمیشناسی چون همشون جدیدا و نکته جالبه اینه که مدیر عامل شرکت اقای یعقوبی با افتخار میگن که رفتن نیروها از شرکت نه تنها بد نیس بلکه خیلیم خوبه چون میرن یه جورایی سفیر شرکت اریابنیز میشن توی شرکتای دیگه و برند اریابنیز رو تبلیغ میکنن :)) حالا بماند که اکثریت افرادی که از شرکت جدا میشن کارشون به دعوا و شکایت میرسه. از حق نگذریم ادمای خوب هم توی این شرکت بودن مثلا مدیر مهندسی سابق ولی خو متاسفانه این شرکت با بی لیاقتی کامل هیچ کدومشون رو نتونست حقظ کنه. حقوق ها با تاخیر بغضا زیاد پرداخت میشه و هیچ وقت هیچکس پاسخ گو نیس حتی یه عذر خواهی ساده هم نمیکنن و بعضا متاسفانه نیرو ها‌رو خر فرض میکنن، مثلا حقوق بهمن پارسال رو پنج فروردین با کلی دعوا پرداخت کردن و توجیهشون این بود که بانک اشتباه کرده، انقدر وجدان و شعورم نداشتن که بگن شب عیده و ادمای نیاز به پول دارن اونم موقعی که دو ماهه دریافتی نداشتن و به دروغ تا ۲۸ اسفند میگفتن داریم پرداخت میکنیم پیامکش براتون میاد. خلاصه این شرکت اینه یه شرکت کوچیک با توهم خود بزرگ پنداری

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۹ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

شرکتی با فضای بزرگ و شیک و طراحی مدرن هستش که پروژه های نسبتا زیاد و خوبی داره ولی همیشه پروژه ها با تاخیر زیادی انجام میشن و هیچ نظمی در انجامش وجود نداره، با وجود اینکه درصد دریافت پیش پرداخت پروژه ها نسبتا بالاست اما هیچ وقت این شرکت خودشو ملزم ندونسته که نیروها باید به موقع حقوقشونو دریافت کنن و اگر اعتراضی هم کنید به سرعت یه جلسه تشکیل میدن که مدیرعامل میاد مهملاتی همچون اینکه شما دارید توی یه برند کار میکنید و قدر صندلی ای که روش نشستیت رو نمیدونید و میان پنج تا فاکتور معرفی میکنن که اینا باید برای کارمند اصل باشه واگر اینا براش اصل و مهم نباشه همه حرفاش از اعتبار ساقطه و صرفا غر محسوب میشه که توی این پنج تا فاکتور نه حقوق و دستمزد وجود داره نه هیچ جنبه مالی ای، عملا دیدشون اینه شما نباید برای پول کار کنید. شرکت به دو دسته مدیر ارشد و کارشناس تقسیم میشه و عملا کارشناس ارشد و سرپرست و یا مدیر بخشی وجود نداره و حتی به جرات میشه گفت تعداد مدیرها از کارشناس ها هم بیشتره! بیشتر نیرو موقع اتمام همکاری با این شرکت مجبور میشن برن شکایت کنن چون شرکت طلب رو انقدر میپیچونه تا مجبور به شکایت شی و زیر شش ماه چیزی دریافت نمیکنی. عجیبه با وجود این همه شکایت بیمه هیچ کاری نمیکنه و باعث میشه این شرکتا هر روز پررو تر بشن و حق نیروها رو بخورن.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۷ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت در همون لحظه ورود سعی میکنه شمارو توی دام خودش بندازه اول از همه بگم از حقوق و قرار داد که هیچ خبری نیست و آماده پرداخت چهار ماه یکبار باشید. بخش جالب ماجرا اینجاست که یک سری ها هستن که همیشه حقوقشون به موقعست و سوگولی های شرکتن. از پروژه های بزرگ و بین المللی و بازار اروپا صحبت میکنن همش در صورتی که حتی بازار ایران رو هم به زور پوشش میده و تماما توهم هستش تنش توی شرکت زیاده تمام کارها عجله ای و دقیقه نودی هستش و آخرشم هیچ کاری پیش نمیشه تقریبا همه توی شرکت مدیر هستن و بهترین توصیفش نظر همون همکار سابقمون هست که میگه به ازای هر 0.8 نفر یک مدیر هست هیچ کدوم از مدیران شرکت سواد و تجربه کافی درست درمونی ندارن و هیچ کاری نمیتونن پیش ببرن و در نهایت کارشناس هارو مقصر میدونن درحالی که شما چهار ماهه حقوق نگرفتید شمارو ساعت ۷ شب میبرن جلسه و از نقشه های آینده شرکت میگن و ازتون میخوان بدون چشم داشت و بر اساس وظیفتون تا دیر وقت کار کنید به شدت بد قول هستن و هر روز با یک جلسه و حرف جدید شمارو توی دور باطل میندازن که چند ماه حقوقتون رو نگیرید و همین هست که هر ۵ ۶ ماه یک بار تمام منابع انسانی و کارگر و نیروهاش فرار میکنن

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

یه شرکت که به اسم هلدینگ کار میکنه و ادعا میکنه ۱۴ شرکت زیر مجموعه داره در حالی که بعضی از این شرکت ها حتی یه نیرو هم نداره، حفظ ظاهر در این شرکت اولویته برای همینم یه جای شیک با متراژ خیلی زیاد توی یه برج رو اجاره کرده و همه از جمله کارفرما ها و نیرو ها گول این ظاهر رو میخورن، هیچ‌ پروژه ای توی تاریخ این شرکت به موقع تحویل داده نشده همون طور که هیچ وقتم حقوق ها به موقع پرداخت نشده، کار کردن پس از تایم کاری براشون خیلی عادیه در حالی که هیچ‌گونه اضافه کاری پرداخت نمیکنن و معمولا جلسات رو بعد از تایم کاری برگزار میکنن. حدود پنج شش نفر هستن که بالای چهار پنج سال توی شرکت سابقه دارن که رده مدیریتی هستند ولی بقیه نیرو ها عموما زیر یکسال توی شرکت سابقه دارند یا بهتره بگم خودشون بیشتر از یکسال نمیمونن و فرار میکنن. نکته جالبه شرکت اینه که با وجود عدم اهمیت به نیروهاش و عدم اجرای درست پروژه ها به راحتی پروژه های بزرگ میگیره و با تاخیر زیاد تحویل میده. توی این شرکت هیچ گونه نظم سازمانی وجود نداره و هیچکس مسئولیت نمیپذیره و پاسخ درستی هم به سوالات و مشکلات نمیدن، بعضا نیروهایی اومدن که بیشتر یکماه از حضورشون میگذره ولی حتی نمیدونن کارشون چیه و چیکار باید بکنن و مدیری نیس که بهشون کار بده! سالانه بیش از ۲۰ جلسه کلاس اموزشی برگزار میشه اما دریغ از یک جمله به درد بخور برای یادگیری. حقوق ها بعضا اشتباه واریز میشن و هر چقدر هم پیگیری کنید مابقی مبلغ پرداخت نمیشه و هی میپیچونن. موقع تسویه حساب هم هر چی رو بپرسی چه جوری حساب شده رییس منابع انسانی فقط میگه نمیدونم و برنامه فلان خودش حساب کرده.

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۶ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

اگر بخوام خیلی سریع برم سراغ اصل مطلب: شرکت توی بدو ورود سعی میکنه با نشان دادن یک محیط زیبا و شیک شما رو هیجان زده کنه اما پس از یک ماه کار کردن متوجه این موارد میشید: ۱) حقوق ها اصلا به موقع نیست و خیلی راحت بگم رنگ پول رو هم نمیبینید ما توی دوسال فقط سه بار حقوق گرفتیم یک بار پس از ۶ ماه تاخیر فقط ۲) هیچ نظمی توی شرکت وجود نداره هیچ پروژه ای پیش نمیره و همه تقصیرات رو گردن هم میندازن شرکت پر شده از پروژه های بزرگی که فقط ده درصدشون پیش میره ۳) شرکت علاقه زیادی داره شمارو تا چندین ساعت پس از تایم کاری نگه داره حتی تا ۹ شب یا ۱۱ شب ولی هیچ خبری از اضافه کار نیست ۴) همونطور که گفتم شرکت اضافه کاری نمیده ولی علنا بار ها تاکید میکنه همه وظیفه دارن تا ۹ شب ۱۰ شب حضور داشته باشن ۵) کوچکترین ارزشی برای تایم شما قائل نیستن و مدیر مجموعه آقای یعقوبی تمام جلسات را پس از تایم کاری قرار میده و البته هیچ آموزش مفیدی وجود نداره ۶) شرکت هر ۴ ماه یا هر ۶ ماه تمام نیروهاش رو تغییر میده و به عبارتی همه فرار میکنن ۷) مدیران مجموعه نه سواد درستی دارن و نه تجربه کافی درست و منابع شرکت جلوی چشم شما هدر میره ۸) شرکت اصلا وضع مالی بدی نداره وتمام پروژه ها به دلار و یورو هست اما با التماس باید بعد چهار ماه تاخیر حقوقتون رو با مساعده بگیرید امیدوارم توسنته باشم کمکتون کنم

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

۱- بی اهمیت به حقوق و مزایا پرسنل ۲- بی سوادی عمده کارکنان بخصوص مدیران ارشد ۳- بی نظمی فراوان در انجام امور( تاخیر در تحویل تمام پروژه ها،تاخیر در پرداخت حقوق ها و...) ۴- استخدام گله و خروجی گله ای(با عرض معذرت) ۵- ظاهر فوق العاده، باطن متعفن ۶- شرکتی مخصوص ادم های کم لول ۷- محیط بسیار غیر حرفه ای که بیشتر شبیه پارکه تا شرکت ۸- اعتقاد به برند بودن درحالی که از پایه ویرانه ۹- مشخص نبودن وظایف و جایگاه افراد به درستی ۱۰- بال و پر دادن به افراد بی کفایت و کم لول و بی اهمیتی به افرادی که لول بالاتری دارند ۱۱- عاشق برگزاری کلاس های اموزشی جهت بیان ما بهترینیم و هیچکس اندازه ما خوب نیست ۱۲- رویا بافی مضحک و عدم پذیرش واقعیت و شکست

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت از لحاظ بین بقیه شرکتا ظراحی خوب و شیکی داره و همین مساله باعث میشه همه ادما موقعی که میان مصاحبه گول ظاهر رو بخورن و فکر کنن چه جای خفنی اومدن در حالی که باطن شرکت کاملا مخالف ظاهره اونه، بیشتر مدیرای شرکت ادمای نشبتا بی سوادی هستن که عموما بزرگترین شرکتی که توش کارکردن همین اریابنیزه، جو شرکت برای همه چی مناسبه جز یادگیری و پیشرفت چون واقعا شاید به زور دو سه نفر باشن که بشه چیزی ازشون یاد گرفت، حقوق ها از زمان تاسیس تا به امروز حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، هیچ گونه مزایایی به جز همون حقوقی که اونم هیچ تاریخ مشخصی برای دریافت وجو‌نداره، در این شرکت دریافت نمی کنید. بیش از نصف نیرو هاش معمولا هر شش ماه جدا میشن برای همینم هروقت جاب ویژنو چک‌ کنید اگهی استخدام داره، در یک سال گذشته فقط حدود ۱۳ ۱۴ نفر از بخش مهندسیش جدا شدن. شرکت از نظر مالی وضع بسیار خوبی داره ولی با وجود این پول ها عموما باتصمیمات اشتباه و مسخره مدیرش هدر میرن و شرکت خودشو ملزم نمبدونه که باید حقوق ها سر تایم پرداخت بشه، تجربه خودم من سه ماه تاخیر بوده که این تایم بعضا به شش ماه برای سال های قبل می رسید ولی در بهترین حالت با یک ماه تاخیر پرداخت مبکردند. سال ۱۴۰۲ پنج ماه اول سال حقوق رو علی الحساب میدادن(همون حقوق سال قبلش) اونم با یکماه تاخیر. خلاصه یه شرکت با پروژه های نسبتا زیاد ولی بی اهمیت به پرسنل

آریا بنیز
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۵ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

این شرکت مملو از ادمای سطح پایین از نظر علمی و فنی هستش. حقوق ها در ده سال گذشته حتی یک بار هم به موقع پرداخت نشده، برای اضافه کاری هیچ دستمزدی نمیدن،هیچ مزایای رفاهی نداره، بیمه تکمیلی نداره،پاداش فقط برای ادما پاچه خوار هستش، تعداد پروژه نسبتا خوبه ولی هیچ وقت پول برای کارکنان وجود نداره. هیچگونه فرهنگ سازمانی در این شرکت پیدا نمیشه، مدیر منابع انسانی حتی نمیدونه حقوق و بیمه چطوری حساب میشه و جواب همه سوالارو با نمیدونم میده.

پوبر
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·مخفی·۲۳ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
مخفی

بعد از بارها تماس و پیگیری چند باره ، چون من اپلای نکرده بودم و آنها رزومه ی من را سرچ کرده بودند. دعوت به مصاحبه شدم رفتم به مصاحبه ، بماند که فرم بلند بالایی نزد نگهبانی بود که باید آنرا پرمی کردم که از شخصی ترین مسائل زندگیت هم سوال پرسیده بودند. بعد از نیم ساعت معطلی نگهبان بالاخره من را راهنمایی کرد به واحد جذب که در بدو ورود با برخورد بسیار سرد و غیر حرفه ای مسئول جذب شرکت مواجه شدم که انگار مجبور بود مصاحبه کنه، دو تا سوال معمولی پرسید که پاسخ دادم ، ادبیات و رفتارش بسیار بی ادبانه و عصبی بود و بعد از 5 دقیقه مصاحبه را تمام کرد !!!و گفت یکشنبه تماس می گیرند که هرگز نگرفتند!!! حیف از وقت و زمانی که برای مراجعه و معطلی و برخورد با یک واحد جذب بیسواد و غیر حرفه ای گذاشتم که حتی آداب بدیهی مصاحبه را نمیدانستند. از من به شما نصیحت برای وقت و شخصیت خودتون ارزش قائل باشید. من که از طرف خودشون دعوت به مصاحبه شدم چنین رفتاری باهام شد. وای به حال افرادی که رزومه ارسال می کنند.

پرگاس طب
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس·۲۱ آبان ۱۴۰۲
۱.۰
کارشناس

کار توی پرگاس از اون تصمیماتی هست که تا آخر عمرتون بابتش پشیمون هستین. به جرات میگم هییییچ مزایایی نداره ، اما تا دلت بخواد معایب داره که یک تعدادیش رو مینویسم -دیرکرد پرداخت حقوق تا 3 ماه -پرداخت بیمه با حقوق اداره کار -امضای قرارداد با حقوق اداره کار و نه حقوق اصلی شما -حقوق پایین به نسبت بقیه شرکت‌ها -برخورد فاجعه بار منابع انسانی بخصوص مدیریت منابع انسانی -سفته سنگین برای شروع کار -رد نکردن لیست بیمه تکمیلی تا اولین استفاده اما کسر هزینش از حقوق (بالا کشیدن سهم بیمه تکمیلی شما) -نداشتن شرح شغلی و بیکاری دائمی در شرکت (اگر دنبال بیکاری هستین خوبه) -مدیرعاملی که در همه چیز دخالت میکنه و مشکل میکرومنیجمنت داره -نبود هیچ امکانات رفاهی در شرکت -نگه داشتن حقوق آخر و سفته‌ها بعد از پایان کار تا چندین ماه -سنوات و عیدی حداقلی و با حقوق پایه نه حقوق خودتون -ساعت کاری بیشتر از مصوب اداره کار در کل شرکت مناسب افرادی هست که عزت نفسی ندارن یا میخوان بابت بیکاری پول در بیارن و با ضایع شدن حق و حقوقشون مشکلی ندارن

داروسازی دکتر عبیدی
تولید و صنایع · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۲۰ آبان ۱۴۰۲
۱.۰

تجربه بد از مصاحبه سه سری سوال اکسل، پایتون، مدلسازی ریاضی که بنظرم خود بچه های مشغول اونجا هم نمیتونستن حل کنند سوالات طوری بود که اون فیلد رو مشابه همون شرکت باید کار کرده بودی تا بتونی پاسخ بدی و سوالات کاملا تخصصی خود شرکت بود. ساعت کاری اعلام شده در آگهی هفت تا چهار بود که تو مصاحبه گفتن هفت تا هفت شب از ظاهر شرکت هم نگم دفتر اداری گویا سالهاست زیر خاک بوده.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب اسنوا
تولید و صنایع · اصفهان
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·فروشنده)مشاور فروش(·۲۹ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
فروشنده)مشاور فروش(

سلام فروشگاه های این شرکت از ۹صبح تا ۲۱.۳۰ شب یکسره دایر هستش ساعات کاری و حقوقش طبق قانور کار نبوده اصولا مدیرانی که سابقه فروش بستنی ماست دارن امدن این صنف در حالی که صنف لوازم خانگی ادم کابلد و زرنگی میخواهد ارتقا شغلی وجود نداره و حقوق هم اقساطی واریز میشه روز های تعطیل هم فروشگاه دایره مرخصی نمیدن امنیت شغلی نداره و ماهیانه قرار داد میدن

چای دبش
تولید و صنایع · البرز
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند·۲۲ مهر ۱۴۰۲
۱.۰
کارمند

سلام این شرکت واقعا دزد هست من خودم کارمندو مدیر بودم نزدیک ده سال کار کردم و برایت شرکت ثبت می کنند ارز و پولشویی انجام میدهند این شرکت با بانک تجارت و صادرات کار می کنند ۵۰۹میلیارد تومن وام گرفتن با نرخ ۱۸درصد شاید هم کمتر و از طرفی پولشویی و واردات کالا با دور زدن سازمان مالیات ،،،،گمرک بهترین سودها به جیب میزنند چای ݝیر استاندارد عرضه می کنند ،،،،،بسیار بسیار داستان ایا دولتی نیست پیگیر باشه