استخدام من در آدانیک یکی از اتفاق های شیرین زندگی من است که در دوران روزهای تلخ به شکلی کاملا پیشبینی نشده اتفاق افتاد. آنچه بیش از هرچیز مرا به فضای آدانیک پیوند داده و میدهد، روحیه تغییرپذیری و آغوش باز مدیران آن برای ایده های نو و خلاقیت است. من در این فضا از ابتدای ورود احساس در خانه بودن داشتهام ، بها دادن به رضایت کارکنان، دغدغه های آنها و نیز پیش رفتن پا به پای تکنولوژی روز دنیا از دیگر ویژگی های مثبت آدانیک است. به عنوان یکی دیگر از آیتمهای مثبت، حضور مدیر منابع انسانی مطلع ، دلسوز و کارآمد در کنار کارکنان است که نقشی بسیار موثر و دلگرم کننده دارد. آیتم قابل بهبود در حوزه منابع انسانی، عدم وجود آموزش های کافی این دپارتمان برای اعضاست که درصورت افزایش آن، قطعا بهبود تعاملات کاری، وفاداری شغلی و رضایت کارکنان بیش از پیش تقویت خواهد شد. به عنوان یک آیتم قابل بهبود دیگر در آدانیک میتوانم به عدم تعریف ساختار سازمانی مشخص برای کلیه اعضا و نداشتن عنوان شغلی واضح اشاره کنم که با توجه به رویکرد اولیه تکسطحی نگری در آدانیک شاید قابل بازبینی و پردازش مجدد باشد.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در آدانیک افزار، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۶ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۸ از ۵؛ ۳۳٪ از کاربران آدانیک افزار را به دیگران توصیه میکنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
آدانیک از خیلی جهات برای کار و مخصوصا به عنوان کار اول مناسبه (اگر خوش شانس باشین و هم تیمیتون خوب باشه کاری سیستماتیک انجام نمیشه٬ و من شخصا خوش شانس بودم) تیمها و آدم های خوب که با دقت و یک دست انتخاب شدن. اما قسمت بدش اینجاست که همه ی اینها وابسته به مدیر میانیتون هست٬ اگر مدیر میانی آدم خوبی باشه کار توی آدانیک خیلی جذابه (هر چند که پیشرفت زیادی چه از نظر مالی چه موقعیت کاری ندارین اما به نظرم جزو جاهای خوبه) اما اگر مدیر میانیتون آدم بیانصاف و بیمنطقی باشه هیچ کس نیست که صداتون و بشنوه. ممکنه کارتون خیلی خوب باشه( تعداد تسکای بیشتری نسبت به بقیه دان کنید) ولی به چشم مدیر میانی کار خاصی نکردین و برعکس دوست مدیر میانی تو تیم یه تسک تو اسپرینت دان کنه و طوری رفتار شه که انگار خیلی کار کرده (صرفا چون طولش داده) و صداتون به جایی نرسه اصلا. در کل من تو دو تا تیم مختلف دو تا تجربه یکاملا متضاد تو آدانیک داشتم برای همین نمیدونم پیشنهادش کنم یا نه ولی اگر شانستون بزنه و مدیر مستقیم خوبی داشته باشین تجربهی خوبی خواهید داشت .
آدانیک از خیلی جهات برای کار و مخصوصا به عنوان کار اول مناسبه تیمها و آدم های خیلی خوب که با دقت و یک دست انتخاب شدن٬ زیر آب زنی و دو رویی و تحقیر و توهین توی جو آدانیک معنایی نداره و همه تا جایی که بتونن به هم کمک میکنن و تقریبا میشه گفت توی ارتباط با آدمها درگیر حاشیه نمیشی. میکرومنجمنت توی آدانیک انجام نمیشه٬ ساعت کاری شناوره و به کارکنان اعتماد میشه چه در انتخاب تکنولوژی چه در انجام کارها. مثل همه ی جاها در آدانیک هم بینظمی وجود داره و مشکلاتی که گاهی اعصاب خرد کنن اما چیزی که باعث میشه من اینجا رو به عنوان یه محل کار خوب توصیه کنم اینه که قابل گفتگو هست همه چیز. هم مدیرهای میانی هم منابع انسانی و هم خود مدیر شرکت همیشه با روی باز برای صحبت درباره ی مشکلات آمادهن٬ گاهی هم مشکلات حل نمیشن حتی بعد از صحبت :دی. اما همین که سعی بر اینه که مسایل رو بشنون و توجیه الکی نکنن از نظر من ارزشمنده و جزو ویژگی خوب حساب میشه.
شرکتی بی در و پیکر به طوری که همیشه آگهی باز توی جابینجا دارن چون نمیتونن نیرو جذب کنن در ابتدا طلب سفته میکنند که اصلا منطقی و قانونی نیست بخش hr بشدت بی نظم میباشد اصلا ساعت و تاریخ مصاحبه هماهنگ نیست و شما همیشه منتظر هستین تا تکلیف شما مشخص شود. باند بازی و فامیل بازی موج میزند. هنگام مصاحبه اگر از شما خوششان بیاید همه چی اوکی و روال است ولی اگر با شما به اصطلاح حال نکنند فقط قصد تخریب شخص مورد نظر رو دارن و سوالات به صورت شفاهی و غیر واضح میباشد که خود مصاحبه کننده هم نمیداند چه در سر دارد و فقط باعث ایجاد سردرگمی و استرس و فشار روانی برای فرد مصاحبه شونده دارد به طوری که شخص مصاحبه شونده خود را در محاصره چند نفر آدم به اصطلاح با سواد (ولی بشدت بی سواد) میبند که تحت این شرایط و استرس هیچگونه سوالی به قصد ازمودن مطرح نمیشود و فقط قصد تخریب را دارند. خلاصه کسی که برای شخصیت خودش احترام قائل میباشد سمت این شرکت نمیرود.
استخدام در آدانیک افزار
از مجموع ۶ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۳۳٪ از کاربران آدانیک افزار را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۸ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۸ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۸ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی آدانیک افزار مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ آدانیک افزار
آیا آدانیک افزار در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از آدانیک افزار ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در آدانیک افزار چگونه است؟
بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۸ از ۵ است؛ ۳۳٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در آدانیک افزار چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در آدانیک افزار از نگاه ۶ کارمند: ۲.۸ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در آدانیک افزار چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از آدانیک افزار ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: