مصاحبه به صورت اسکایپی بود و نحوه برخورد مصاحبه کننده بسیار زننده بود. مدام سعی در تحقیر داشتند و با یک پوزخند سوالات رو می پرسیدن. دو نفر در جلسه مصاحبه حضور داشتند که یکیشون بعد از ده دقیقه کامپیوتر رو گذاشته بودن و رفته بودن بعد هر چی صدا زدیم جوابی ندادند. حدود 15 دقیقه منتظر بازگشت ایشون بودیم که بعد از اومدن بدون حتی معذرت خواهی که ما رو معطل کردند، شروع کردن با کنایه صحبت کردن :/ بعد از یک هفته یک ایمیل دادن برای نتیجه مصاحبه که لحن همان ایمیل هم در شان چنین شرکتی نبود.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ایرانیکارت، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، اصفهان: بر اساس ۶ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵؛ ۰٪ از کاربران ایرانیکارت را به دیگران توصیه میکنند. ۶ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
من چندین روز به صورت تستی رفتم و تجربه خودم رو صادقانه مطرح میکنم برای دوستان. نکته مثبت فرهنگ کاری اینجاست که تقریبا همه به هم کمک میکنن و محیط کاریه و مشتری رفت و آمدی نداره به شرکت. محل شرکت هم دسترسی بسیار خوبی ایجاد میکنه. از نکات منفی هم اینکه با توجه به عنوان شغلی همه جایگاه خودشون رو میدونن و چارت شرکت به صورت فلت هست تقریبا و احساس نمیکنید که رئیس دارید، اما ! به خاطر اینکه شرکت برنامه کاری درستی نداره شما سردرگم میشید. مثلا شما صبح برید سر کار هیچ نمیدونید که باید چیکار کنید! این برای من نبود و برای بقیه برنامه نویس ها هم صدق میکرد اما مثلا بقیه بخشها که کارهای خرید و حسابداری رو انجام میدن از این بحث مستثنا هستن. مدیریت در خارج مستقر هست که همین باعث این اتفاقات شده. اگه خود-مدیریتی نداشته باشید قطعا به مشکل میخورید. اگه این رو میپسندید که در طول روز یه کار سبک داشته باشید این شغل مناسب شماست اما از طرفی پیشرفتی در شغلتون نخواهید داشت چون چیزی برای یادگیری نیست. پس نکته منفی اصلی بی برنامه بودن شرکت و شغل شماست! من زمانی که اولین بار برای مصاحبه رفتم خودشون هم نمیدونستن که چه نیرویی میخوان! نکته منفی بعدی برخورد سرد بعضی از کارکنان هست که برای شرکتی با این جو و سبک کاری کمی غیر منطقی به نظرم رسید. هرچند بعضی دوستان هم واقعا با محبت بودن. نکته منفی بعدی وجود دوربین در اتاق برنامه نویس هاست! نکته منفی بعدی حضور کارمند غیربرنامه نویس در اتاق برنامه نویس هاست که با توجه به نوع کارش با بقیه کارمندها ارتباط کلامی داره و برای برنامه نویس ها مزاحمت ایجاد میشه. نکته منفی بعدی اینه که سیستم سرمایشی درستی نداشتن و پنجره باز بود که با توجه به مشرف بودن به خیابان شلوغ چهارباغ برای تمرکز مشکل ایجاد میکرد. اگه به گرما/سرما حساسید این رو در نظر داشته باشید. نکته آخر اینه که در اینجا هم رتبه افراد بر اساس مهارتشون نیست، مثلا مدیر تیم برنامه نویسی تقریبا کمترین دانش رو داره در حالی که کار مدیریتی خاصی هم انجام نمیده. من بعد از این دوره تصمیم گرفتم اینجا ادامه ندم چون پیشرفت در کار برام اهمیت داره و تجربه کار در شرکتهای مشابه و درجا زدن رو داشتم قبلا. سپاس.
سلام من در ایرانیکارت مشغول کار بودم و بعد از مدتی تصمیم به قطع همکاری گرفتم، مسیر بسیار خوب بود، صبحانه و ناهار نداشتیم اضافه کاری اجباری بود، اعضا شرکت به نظرتون چه کسانی هستند؟؟خواهر مدیرعامل، مادر مدیرعامل، برادر مدیرعامل، مدیر داخلی و همسر ایشون و دو تا برادر زن هاشون ، مدیر افراک و همسر ایشون مدیر بخش کارتها و همسر ایشان در بخش دیگر دختر عمه شون، بخش حسابداری همه اعضا دوستان یک ورودی از یک دانشگاه ازاد و.... کلا یک شرکت خانوادگی که اکثرا آشنایان دور و نزدیک هستند و جو اصلا مناسب یک شرکت حرفه ای و بر اساس شایسته سالاری نیست، بلکه براساس تعارف و تشریفات خانوادگی هست.
ایرانیکارت با شما قرار داد میبنده ، یک حقوق ثابت و در کنارش کارانه یا پاداش عملکردی بهتون تعلق میگیره که قسمت دوم به هیچ عنوان توی قرارداد ذکر نمیشه و در زمان تسویه حساب فقط و فقط مبلغ حقوق ثابت را پرداخت میکنند و انگار نه انگار تو زحمت کشیدی و توافق کردند مدیر منابع انسانی هم فقط جیغ داد میکنه، مرخصی هایی ام که نگرفتی و کار کردی را اصلا در نظر نمیگیره، برای شرکتی که سیستم مالی جهانی را دور میزنه دور زدن کارمند اصلا چیزی به حساب نمیاد، واقعا متاسفم....
استخدام در ایرانیکارت
از مجموع ۶ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۶ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۰٪ از کاربران ایرانیکارت را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۶
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۰ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۰ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ایرانیکارت مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ایرانیکارت
آیا ایرانیکارت در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ایرانیکارت ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ایرانیکارت چگونه است؟
بر اساس ۶ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۰ از ۵ است؛ ۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ایرانیکارت چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ایرانیکارت از نگاه ۶ کارمند: ۲.۰ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ایرانیکارت چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ایرانیکارت ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: