سلام برای تازه کاران شرکت بسیار خوبیه.مخصوصا واحد برنامه ریزی و مدیر با تجربه و تحصیل کردش اما کلیت و جو شرکت زیاد جالب نیست و مشکلات زیادی وجود داره که عامل اصلیش منابع انسانی سابق بود. در کل اگه تو واحد برنامه ریزی قرار استخدام بشین و سابقه پایینی دارین حتما برین و مطمعن باشین مطالب زیادی یاد خواهید گرفت
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در تحفه، صنعت کالای مصرفی و خوراکی، تهران: بر اساس ۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۸ از ۵؛ ۲۰٪ از کاربران تحفه را به دیگران توصیه میکنند. ۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
در حوزه مدیریتی سازمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و چالش های زیادی اونجا هست در چند سالی که اینجام متوجه شدم که بیشتر مشکلات به خطار طرز فکر و نگرش مدیرعامل مجموعه است البته مدیرعامل شرکت سابقه کاری مدیرعاملی نداشته و در طی سالیان به این پست رسیده. اطرافیان و مشاوران مدیرعامل هم از نزدیکان ایشان هستند و همیشه از ایشان تعریف می کنند و هیچ وقت متوجه اشتباهاتشان نمی شوند. در حال حاضرهم کلی تغییرات ایجاد کرده اند و تغییر ساختار های مکرر که مشکلات را حل کنند. غافل از اینکه مشکل خودشاننند. نرخ خروج از سازمان بسیار بالاست و میانگین سن ماندگاری کمتر 6 ماه است. در نحوه پرداخت حقوق منظم هستند و نسبت به شرکت های دیگر این زمینه خوب عمل می کنند غیر از حقوق مزایای حقوقی خاضی ندارد. بدنه سازمان جوان است و این مورد بسیار خوب است دسترسی مترو و اتوبوس شرکت خوب است. خارج از طرح است از لحاظ بروکراسی هم در وضعیت خوبی هستند و اکثرا فرآیندها با نرم افزار و ایمیل و .. انجام می شود در پایان هم من یکی از مدیران میانی سازمان بودم
حدود 4 سال است استخدام اینجا هستم شرکت قدیمی در صنعت غذایی و کنسرو ماهی می باشد. چند سال پیش تا مرز ورشکستگی هم رفته بودن اما تا حدودی الان سرپا شدن فرهنگ سازمان خیلی بالا نیست، تقریبا سنتی اداره میشه. برای هرچیزی باید پیگیری و دوندگی داشته باشی. اما قابل تحمله نظام حقوقی مشخصی ندارن و حقوق سلیقه ای تعیین میشه. وضعیت پرداخت حقوق افتضاح است خیلی دیر و نامنظم پرداخت میشه. قراردادهای کاری 1 ماهه و نهایتا 3 ماهه است. هرچقدر حقوق بگیرین حقوق پایه و بیمه طبق وزارت کار رد میشه نظام ارزیابی عملکرد وجود نداره هرچی بیشتر کار کنی، کمتر دیده میشی خلاصه هرچی بیشتر خودتو جلوی مدیران نشون بدی و کمتر کار کنی بیشتر بهت اهمیت میدن تو این چند سال ایده نویی ندیدم و مقاومت برای تغییر خیلی زیاده برای کسب تجربه جایی خوبیه، اما برای پیشرفت و ترقی خیر. پایان
فقط اسم دارد و لاغیر پرداخت حقوق بسیار نامنظم و هیچ مزایایی غیر از حقوق ندارید و هر ماه باید دنبال مساعده و التماس برای دریافت حقوق باشید برای سابقه کاری خوبه و باید خودتون با سازمان وفق بدید
استخدام در تحفه
از مجموع ۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۰٪ از کاربران تحفه را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۸ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۸ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۸ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی تحفه مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ تحفه
آیا تحفه در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از تحفه ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در تحفه چگونه است؟
بر اساس ۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۸ از ۵ است؛ ۲۰٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در تحفه چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در تحفه از نگاه ۵ کارمند: ۲.۸ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در تحفه چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از تحفه ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: