بسیار شرکت کوچکی بود. از روز مصاحبه تا استخدامم بگم که بشدت طولانی بود .سوالات شخصی خیلی پرسیدن و... در نهایت مشغول به کار شدم. فقط یک هفته اول خوب بود اما به مرور محیط بشدت استرس زا که یا همکارات زیرابت رو میزنن یا با دوربین بشدت کنترل میکنن اگر کنترل دوربین برای امنیت کارکنان و اموال شرکت باشه خوبه ولی متاسفانه سرگرمی مدیران و مسوول دوربین شرکت شده که با کارای شخصیت هم کار دارن حتی شنود هم میکنن. به هرکسی از دوستان و اطرفیانم که بعضی هاشون خارج از ایران مسغول هستن تعریف کردم میگن هیچ جای دنیا این طور نیست و کلی مسخره کردن. اینترنت محدود به واحدها دادن. برنامه ریزی منظمی ندارن.زمان استراحت و فرش شدن برای کارمندا نیست. هفته ای نبود که بحث و دعوا و حاشیه نباشه. انگار بمب ساعتی هستن هرآن ممکنه منفجر بشن و آرامش نداری که حرفی بزنی بهت میپرن. موردهای خوبم داشتن اما انقدر بدی ها و زشتیها زیاد بود که مزیتهای شرکت رو میشه کلا نادیده گرفت. معایب شرکت حس پیشرفت و رقابت از آدم میگیره . از نظر علمی و پیشرفت پروژهها سعی میکنن بروز باشن اما واقعا نمیتونن. در مجموع توی جامعه امروز و دنیای تکنولوژی و پیشرفت و توسعه مزیت های رقابتی شرکت های امروزی واقعا شماران شرکت خوبی نیست. نگاه مدیران بشدت کهنه و قدیمی است و خیلی کم هستن افرادی که بتونن اونجا کارکنن ولی قطعا یا خیلی ضعیف و بی اعتماد به نفس هستن یا علم و دانش خیلی پایینی دارن.
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در شماران سیستم، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۳۴ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند. ۳۴ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
بدترین تجربه کار من بود. اگه میخواین روحیه داغون پیدا کنی حتما استخدام اینجا بشید.... یه شرکت کوچیک و پر حاشیه. اکثر کارمنداش آدمهای خوبین ولی مدیراش به شدت خاله زنک و بیفرهنگ و پرحاشیه.. اونجا هرکی بیشتر اعدای کار کردن رو در بیاره توی چشم مدیرعامل و زنشه..قسمت فروشش دوتا مدیر داره که هیچی از مدیریت بلد نیسن ولی انصافا خوب مذاکره میکنن. از نظر اخلاقی خیلی بچه و خاله زنکن. ظاهراً هر سال کلی نیرو میگیرن و چند ماه بعدش اخراجشون میکن و چون سفته دارن ازش نمیتونه شکایت کنه... بدترین جا برای استخدام تیم فروش... این یکی از کارمندان قدیمی گفته که البته زن خوبیه.. زیرآب زنی عادته براشون. مدیر اصلی ****** عادت داره داره همه رو با دوربین چک کنه. فقط توالت دوربین نزاشته.. هر دفعه پشت یکی حرف میزنه .. توی این شرکت فقط باید مثل گوسفند کار کنی... حتی اجازه نداشتیم چند دققه بریم آشپزخونه استراحت کنیم. خلاصه خیلی جو پر از تنش و حاشیه داره که واقعا آدمها رو به جون هم میندازه...
شرکت خیلی کوچیکیه و فقط برای دانشجوها و ادمهایی که میخوان از یه جایی شروع کنن خوبه. منی که کارآموز بودم مدتی ککم خوب بود و چیزای خوبی یاد گرقم - برای استخدام سفته میخوان و چون بچه های قدیمیتر گفته بودن که بعضیها رو بخاظر اون سفته ها اذیت بودن. خیلی جو سمی و دارکی داره - همه پاچهخواری مدیرعامل و خانمش رو میکنن. اونا هم از این پاچه خاری خوششون میاد. متوجه شدم هرچی پاچهخاریت بیشتر باشه راحتتر مقام میگیری.مسیر شرکت خیلی بده و از مترو بدمیشه رفت. اون مدت کوتاه که اونجا بودم همش احساس بدی داسشتمو احساس میکزردم همش دارم چک میشم. همیشه توالتها کثیف بود و خیلی روزا دستمال کاغذی بهمون نمی دادن. چایی مزه موندگی میده- اجازه استراحت نمیدن و باید تماما کار کنیم- خدا می دونه نرم افزاری که کار اموز مینویسه و تست نمی شه. چی میسهه - بعضی روزا بوی عرق میاد. کلا اول گفتن شرکت خوب و پرانرزی هست ولی بعد دیدم وافعا زندان بود.
واقعا متاسفم که اونجا بودم. من پارسال اونجا بودم و چند ماه از عمرم رو واسه اونجا حروم کردم- خودشون منو تایید کردن و خوب کار کردم - اخرش بهم پیام دادن که از فردا نیا - قرارداد که نبستن. هزارتا ایراد الکی هم گرفت - هیچی از مدیر بودن و انسانیت نمیدونن - هیچکس اونجا واقعی نبود. همه فیلم بازی میکردند - واسه منافع خودشون - فکر کردن یه کروات بزنن و کفش پاشنه دار بپوشن یعنی مدیر- واقعا نمیبخشمشون - یا از اول تایید نمیکردن یا بعده اون همه رفت و اومد چرا الکی گفت نیا. فقط پز میدن - همه حرفا هم زیرابزنی و خالی بندی بود. خیلی داغونن - اصلا حس شرکت نداشتم. کلا نمیدونستن چیکار کنن. شنیدم که با دوربین همه چیزو هر دقیقه میبینن و به همه تذکر میدهن- فیس و افاده دارن همشون ولی واقعی نی - ادمای دورو و دروغعگو بود. مسیرش هم برای مترو تاکسی خیلی اذیت کرد. پیاده باید بریم که عرق میکنم
استخدام در شماران سیستم
از مجموع ۳۴ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۳۴ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران شماران سیستم را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۳۴
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی شماران سیستم مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ شماران سیستم
آیا شماران سیستم در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در شماران سیستم چگونه است؟
بر اساس ۳۴ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در شماران سیستم چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در شماران سیستم از نگاه ۳۴ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در شماران سیستم چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از شماران سیستم ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: