ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در قاصدک سامانه، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۲۵ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵؛ ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه می‌کنند. ۲۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

تولید و توسعه نرم‌افزارهای تلکام در قاصدک سامانه با اتکا به نیروهای بااستعداد و پرانگیزه، ارزش اصلی خود را سرمایه انسانی می‌داند. اعتقاد ما این است که در کنار هم بودن و هم‌فکری کارشناسان متخصص و کارآمد، کلید رسیدن به اوج کار است و این سرمایه، نیرو محرکه تیم ماست که در فضایی پویا و صمیمی هدف مشترکمان را پیش می‌برد: ارائه بهینه‌ترین راهکارها، محصولات و خدمات به مشتریان. اگر فردی خلاق، پرتلاش و نتیجه‌گرا هستید که از مواجهه با چالش‌های تازه لذت می‌برد و دنبال مسیری حرفه‌ای می‌گردید که رشد و پویایی‌تان را تقویت کند، به خانواده قاصدک ملحق شوید و جای شما خالی نیست.

تجربه‌ها

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·Back-End
۱.۰
Back-End

با سلام از نظر مدیر عامل این شرکت برنامه نویس عمله هستش. بله "عمله". به گفته ی خودش تو سر هر حیوانی بزنی PHP بلده. میگه برنامه نویس مثل کارگر اتباع میمونه ! واقعا این حرفا رو میزنه. هر نیروی قدیمی که اونجا کار کرده با دعوا و هزار تا داستان از اونجا رفته بخاطر قرارداد های زوری و سفته گرفتن اینا. حقوق = کمتر از کارگر ساختمان. فشار کاری = 100 % عقل مدیر عامل = یاه کریم اگر تو سر هر حیوانی بزنی PHP بلده پس تو سر شما کی زده که کل محصولاتت کپی هستش؟ CSS هم بلد نیست مدیر این شرکت یه محصول از این شرکت اگه تونستی پیدا کنی که کپی پیست نباشه جایزه داری. برادرای آقا ماهی 60 70 میلیون میگیرن بعد صبح تا شب چایی میخورن تو گروه اینو اونو منشن میکنن (بماند که دانش کافی برای فهمیدن کد را ندارن !). اونوقت برنامه نویس مملکت با کلی استعداد و آرزو میاد اونجا بدبختی میکشه از نیروی خدماتی اون شرکت کمتر حقوق میگیره. 1-کل محصولات کپی یعنی نمیخوام نام ببرم چی به چیه ولی همش کپی پیست شده. 2-حقوق که خبری نیست دورشو خط بکش هر چی در میاری باید بدی راننده تاکسی. 3-یادگیری و پیشرفت در این شرکت وجود نداره چون ورژن زبان های محصولاتشون برای زمان قرقلک میرزا هستش ! 4-فشار کاری بسیار بالا (یعنی ساعت 2 شب هم اگه بگن پاشو کار داریم باید پاشی) 24 ساعته آن باش به گفته ی خودش 5-سیاست شرکت "زیراب زنی" هستش. یعنی یه نفر اون پایین هست که کلمه به کلمه میرسونه به گوش مدیران شرکت بابتش هم 500 هزار تومن اضافه تر میگیره سر ماه. خلاصه بگم برادر من خواهر من برو تو خیابون چادر بزن از نداری ولی برای 4 نفر که تازه از قم به تهران نقل مکان کردن کار نکن. امیدوارم این کامنت من درس بشه برای یه نفر .

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·پشتیبان فنی
۳.۰
پشتیبان فنی

من 3 ماه در قاصدک بودم. شرکت بزرگی نیست. چابک و متوسطه. اگر فکر کردید مثل استارت آپ ها بادتون میزنن، اینطوری نیست. قاصدک یک شرکت قدیمی است و قواعد شرکت قدیمی در آنجا حاکمه محیط آرامی داره شرکت خانوادگی است و بهمین خاطر، جو کلا صمیمی ه شرکت چند محصول داره که سالهاست روی همونها داره فروش و پشتیبانی انجام میده توسعه محصولات توسط تیمهای بیرونی انجام میشه و پرسنل دفتر مرکزی، بیشتر ساپورت میکنن در کل نمیشه گفت شرکت بدی ه من بخاطر دوری مسیر اومدم بیرون چون از تهران میرفتم پردیس. خیلی سخت بود برام

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۴.۰
برنامه نویس

اغلب حرفهای بالا بنظرم غیر واقعیه و کار یک نفره! بنظرم کارمند ناراضی باشه که اومده اینجا جبران کنه! من 3 سال با این شرکت کار کردم. اولین مصاحبه ام رو مدیرمنابع انسانی و مصاحبه دومم رو خود مدیرعامل شخصا با من انجام داد. نزدیک به 1 ساعت وقت گذاشت و همه جزئیات و شرائط کار در شرکت رو توضیح داد. در این 5 سالی که در جاهای دیگه کار کردم، ندیدم مدیرعامل یا حتی مدیر ارشدی اینطوری وقت بذاره برای کارآموز نه حتی کارمند!! راستش من یک کارآموز بودم. مدیرعامل بمن توضیح داد که استراتژی منابع انسانی ما در 25 سال گذشته جذب نیروی کارآموز و تربیت اونهاست به شکلی که با فرهنگ ما جور بشه. گفت که در این سالها اغلب نیروی زیر 20 سال گرفتیم و پرورش دادیم و الان اغلبشون در جاهای خوب مشغولند. در مورد خود من که واقعا این اتفاق افتاد شرکت 6-7 محصول داره که یکی از اونها واقعا قدیمی ه ولی چون بیزنس تلکام رو خوب مدیریت میکنه و مشتری زیادی داره، نمیشه بازنویسیش کرد. اما بقیه محصولات (که خود مدیرعامل شخصا در توسعه و تولیدش نقش اصلی داشته) بروز هستند و در خیلی از شرکتهای بزرگ استفاده میشن. تجربه شخصی من از این شرکت اینه: - محیط خیلی ساده است. انتظار یک محیط پیشرفته پر از قوانین دست و پاگیر رو نداشته باشید. شاید به همین دلیله که اون دوستمون گفته هیاتی - خانوادگی بودن شرکت بنظرم یک مزیته. تا حدودی کارمندان هم جزو خانواده محسوب میشن و خودمونی ه. احساس محل کار نمیکنی خیلی - خود مدیرعامل واقعا آدم دانشمندیه. بقیه برادرها چنگی بدل نمیزنن - حقوق ها همیشه 25 ام هر ماه پرداخت میشه. عیدی هم بهمن میدن. کلا هیچوقت دغدغه حقوق نداری - کمی بی نظمی داره البته. بعضی وقتها حس میکنی همه تو پای همن! در کل برای کسی که اولین تجربه کاری رو داره، میتونه 2-3 سال محیط جذابی باشه. و واقعا توش خیلی چیزا یاد میگیرید. اعتبار خوبی هم در بازار داره بخاطر مدیرعاملش و برای رزومه جای خوبیه

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.Net کار و آنگیولار کار
۱.۰
.Net کار و آنگیولار کار

این دوست عزیزی که اومده گفته 3 ساله داره کار می کنه یا همونیه که ماهی 500 هزار تومن بیشتر میگیره (که دوست عزیز دیگری در کامنت پایین تر توضیح داده) یا خود مدیر عامله اومده یه چی بگه که گفته باشه. آقای @ق جمع کن لطفا بزار بانک سودشو بگیر با چه زبونی بگیم تو اینکاره نیستی. اگه اینم کپی پیست نمیکنی لای کدات بفروشی ما بریم ! با اجازه. دوستان لطفا تمام کامنت ها خوانده شود و بعدش قضاوت کنید. با تشکر.

استخدام در قاصدک سامانه

از مجموع ۲۵ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۲۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۲۵
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۴ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۴ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۴ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی قاصدک سامانه مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ قاصدک سامانه

آیا قاصدک سامانه در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از قاصدک سامانه ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در قاصدک سامانه چگونه است؟

بر اساس ۲۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵ است؛ ۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در قاصدک سامانه چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در قاصدک سامانه از نگاه ۲۵ کارمند: ۱.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در قاصدک سامانه چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از قاصدک سامانه ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: