چنسالی اونجا مشغول بودم میتونم خیلی خلاصه بدی هاشو بگم رنج حقوق همه پایینه ، کاملا خانوادگی اداره میشه ، چارت سازمانی با مهارت و تخصص همخوانی نداره ، ارزیابی و افزایش حقوق در طول سال نداره ، اپشن مثل پاداش و باشگاه و کارت هدیه نداره ، فقط یدونه سالیانه 500 هزارتومن کارت هدیه تو ماه رمضون یادمه میدادن ، لود کار زیاد و آنکالی نامحدود و بی برنامه دارن ، ناهار هم نمیدن خوبی هاشم ازین قراره با مشتری های بزرگ سروکله میزنید ، تجربه کار خوبی داره ، ریسک پذیری نسبت به خطای کارمند بالاست یعنی سوتی های بزرگ بهتون گیر نمیدن ، جو دوستانه البته برا اقایون داره
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در قاصدک سامانه، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۲۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵؛ ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه میکنند. ۲۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
برای افراد صفر کیلومتر خوبه ولی اگر چیزی بلد باشید متاسفانه اونجا درجا میزنید و پیشرفت کاری خاصی نخواهید داشت ، حقوق پایینه ، مدیریت ضعیف ، برای کسی که فقط دنبال یه کاری که حقوق بگیره و یه کار روتین انجام بده خوبه فقط ، به خاطر تعطیلی پنج شنبه ها هم مرخصی ندارید و بین التعطیلی ها هم مرخصی میدن ولی از حقوق کسر میشه. هیچ پاداش و کارانه خاصی نداره ، زمان ما باید برای اضافه کاری هم دلیل میوردی که سرپرست باید تایید میکرد
اول از همه میخواستم بگم طی یک سالی که اونجا بودم به این نتیجه رسیدم که به کسانی که میخوان برای شرکت رزومه بفرستن بگم که سمت این شرکت نرید. انتخاب غلطی هستش. و زمان خودتون رو برای پیشرفت از دست میدید. چون به هیچ وجه درست مدیریت نمیشه و خانوادگی اداره میشه و اصول و قانونی برای ارزیابی کارمندا ندارن و بر اساس سلیقه شخصی شون افراد رو برای پست های مختلف انتخاب میکنند. مورد بعدی اینکه عدم انتقاد پذیری شون هستش و تو گروه ها چون خانواده خودشون هستن بیشتر هوای همو دارن. نصف بیشتر محصولات این شرکت open source هستش. و لطمه های زیادی هم بابت این ماجرا خوردن. تنها حسن محصولات این شرکت اینه که تجربه خوبی برای صحیح و خطای کار هاتون کسب میکنید. هیچ امکانات رفاهی در نظر نمیگیرن برای کارمند ها و فقط ازشون کار میخوان. برای کارمند های وفادار و قدیمی خودشون هیچ احترامی قائل نیستن حتی موقع خداحافظی یه تشکر هم بابت زحماتشون ازشون نمیکنن و اصلا موقع خداحافظی غیب شون میزنه. خلاصه بگم سمت شون نرید وگرنه اعصاب براتون نمیمونه :)
من چند سال قبل تو این شرکت رفتم جو شرکت بسیار زننده یک شرکت خانوادگی بدون چارچوب اخلاقی رنج حقوقی پایین کارمندان شبیه برده هستند عدم پیشرفت جو بسیار پرچالش
استخدام در قاصدک سامانه
از مجموع ۲۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۲۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۲۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۴ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی قاصدک سامانه مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ قاصدک سامانه
آیا قاصدک سامانه در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از قاصدک سامانه ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در قاصدک سامانه چگونه است؟
بر اساس ۲۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵ است؛ ۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در قاصدک سامانه چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در قاصدک سامانه از نگاه ۲۵ کارمند: ۱.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در قاصدک سامانه چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از قاصدک سامانه ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: