کاری ندارم که چیا میخوان بگن الانم میان میگن یا خود مدیرعاملم یا یکی از اعضای خانواده وقتی میری داخل یه شرکت که کار کنی نمیری که خاله بازی کنی اره قبول دارم شرکت شرکت خانوادگیه از عروس داداش پسر و ... خانوادگیه که خانوادگیه چه ضرری به کارمندا میزنه ؟؟ خودتونم شرکت بزنید صد در صد اعضای خانوادتونو میارید کاری با اینا ندارم ولی توی مدتی که اونجا کار کردم خدایی نه رفتار بدی دیدیم نه بی احترامی نه هزار تومن پول منو خوردن بلکه هم به اندازه خودم پشتیبانیم میکردن چه از خود مدیر عاملش چه مدیر نیروی انسانیش من خودم اونجا بودم راضی بودم و کلی چیز هم یاد گرفتم قبول دارم پولم کم میدن ولی کدوم شرکتیه که میاد به نیروی که سابقه نداره همین پول کمم بده ؟ هیچ شرکتی نمیاد این کارو بکنه تازه به عنوان کارآموز استخدامت میکنن به نظر من برای کسی که سابقه نداره یا تازه یاد گرفته جای خوبیه ولی نه اگه مثل یه سری نیرو های خودشیفته و ناکارامد اونجا باشید که نه تنها کار بلد نبودن بلکه باعث شده بودن جو شرکت بد بشه بدرد نمیخوره اونا توقع داشتن که اون جوری که خونه خودشونه سرکارم همون جوری باشه درکل خلاصه بگم میخوایی سابقه جمع کنی و یه پول تو جیبی داشته باشی برو کار کن اگه ادم پر توقع و ادایی هستی اصلا بدردت نمیخوره اهااا اینم بگم که میان میگن همه محصولات کپی پیست هستش خب باشه ایده داشتن این کارو کردن انگاری بله ایتا روبیکا اسنپ دیجیکالا ایده خودشون بده:)))
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در قاصدک سامانه، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۲۵ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵؛ ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه میکنند. ۲۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
به نظر من اگه تازه اولین ویدیو برنامه نویسی رو شروع کردی به دیدن اینجا برات عالیه، البته نهایتا برای یه سال اول. من خودم مدتی که اینجا بودم متوجه شدم بیشتر این کامنتایی که اینجا هست کاملا درست و دقیقه، از خانوادگی و کوچیک بودن شرکت بگیر تا آدمای بیمصرف که هیچی بلد نبودن و به خاطر ارتباط خانوادگی هر 2 ماه فقط بخش کاریشون عوض میشد. حقوق به شدت کم، با شما مثل برده رفتار میکنن. هرچیزیم که بلد باشی (حتی اگه مخترع لینوکس باشی) بری پیش دانشمند بهت میگه "اینو تو سر سگم بزنی بلده، برو فلان چیزو یاد بگیر (چیزی که اون لحظه خودشون نیاز دارن). میگن که شرکت کوچیک و جو صمیمی و گرمه، ولی آخرین باری که اساتید عزیز با کارمندا سر یه میز نشستن موقع ناهار خوردن به حساب ما بود. در انتها حواستون باشه اینجا تقریبا هر یکی دوماه داره یه تعداد زیادی نیرو فرار می کنه و یه تعداد کارآموز جاشونو میگیره، خلاصه اینجا رفت و آمد بالاست، حواستو جمع کن.
سلام حدود ۱۵ سال پیش با این شرکت کار میکردم. مدیرعامل خودش با من مصاحبه کرد. آدم فنی و دقیق و یکم هم خودشیفته آی بنظرم اومد. البته هر کسی ۲۰ سال c کد زده باشه، احتمالا در این اندازه خودشیفته میشه. به اندازه سن من (۳۵ سال) کد زده... از صفر صفر منو پذیرفتن. یک دانشجوی پاره وقت بودم. خود مدیرعامل با من کار میکرد. راستش خیلی چارت سازمانی نداره. و براحتی دستت به مدیرعامل میرسه شرکت خانوادگی ه ولی کسی بخاطر وابسته بودن ارجحیتی نداره. چند وقت پیش رفتم شرکت، دیدم پسر مدیرعامل زیر دست یکی از کارمندان خانم شرکته! و راحت بهش امرو نهی میکنه جو شرکت خوبه. محیط کار آرام و شیک ه امکاناتش هم خوبه. حقوق ها پایین ه چون شرکت از ابتدا، نیروی کارآموز میگیره و تربیت میکنه. طبعا برای شرکت هزینه داره و برای کارآموز تجربه کسب میکنه شرکت با مشتریان بزرگ ارتباطات صمیمی داره و مورد اعتماد شونه برای همین براحتی سکوی پرش کارمند میشه و کارمندان میتونن راحت به شرکتهای بزرگتر معرفی بشن خود من، این ۱۵ سالم رو مدیون شرکتم متأسفانه نیروها خیلی اینده نگر نیستند و فقط حقوق رو میبینن . از نظر من شرکت قاصدک برای کسی که میخواد رشد کنه و ظرف ۳ سال به یک شرکت حرفه ای دست پیدا کنه، عالیه اینم بگم که در دو سالی که اونجا بودم خیلی ها رو دیدم که بصورت کارآموز اومدن ، یاد گرفتن و فوری رفتن و بنظرم منصفانه نیست. شرکت بابت آموزش هزینه میده و بابتش هم تعهد میگیره . خوب نیست آدم به کسی که رشدش داده اینطوری پشت پا بزنه پروژه های شرکت هم واقعا جذاب ه چون خدا مدیرعامل آدم اهل ایده آیه. خودشم دست به اچاره حقوق ها قبل از آخر ماه و بموقع داده میشه
کمرم بشکنه اگه دروغ بگم ، تمام این نظرهای مثبت توسط خود مدیرعامل نوشته میشه. از موقعی که اینجارو پیدا کرده به قول خودش به جای c کد زدن هر دقیقه اینجاست داره فشار میخوره. اگر 1 روز با این آدم کار کنید 1 کلمه از همین جملات مثبتی که در مورد خودش اینجا نوشته نمی گویید در مورد این آدم. پسر همین آقا که پایین تر تعریف گل بلبل میکنه ازش ، با نیرو ها درگیری لفظی و دستی که داره هیچ ، اون ناهار داره شما کارمند شرکت قاصدک ندارید(باید عین کارگرهای سر ساختمون هر روز با قابلمه بیای شرکت (شرکت گاز نداره ماکروفر داره فقط)). پسرش قشنگ ناهار میخره میره بالا با ددی میخورده فیش هم میده منابع انسانی ( به حساب شرکت). تمام نیرو های خبره و با تجربه شرکت فرار کردن از اینجا ، داداش های این آدم رو بیرون از شرکت یه موز بهشون نمیدن قسطی بعد اینجا اومدن مدیر شدن. 2 ماه حقوق من رو نداد با کلک ازم امضای تسویه حساب گرفتن حواسم نبود 2 ماه حقوق منو خوردن بعد رفت برای خانومش طلا خرید. الان حقوق من دور گردن خانوم ایشون هست. بعد همین آدم میره مکه ، نماز میخونه روزه میگیره. به کدوم قبله داره دولا راست میشه من نمیدونم ولی فکر نکنم زئوس هم نماز تورو قبول کنه ق جان. نخون آبروی هر چی نماز خونه بردی تو
استخدام در قاصدک سامانه
از مجموع ۲۵ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۲۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۲۵
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۴ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۴ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی قاصدک سامانه مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ قاصدک سامانه
آیا قاصدک سامانه در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از قاصدک سامانه ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در قاصدک سامانه چگونه است؟
بر اساس ۲۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵ است؛ ۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در قاصدک سامانه چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در قاصدک سامانه از نگاه ۲۵ کارمند: ۱.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در قاصدک سامانه چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از قاصدک سامانه ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: