ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در قاصدک سامانه، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۲۵ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵؛ ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه می‌کنند. ۲۵ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

تولید و توسعه نرم‌افزارهای تلکام در قاصدک سامانه با اتکا به نیروهای بااستعداد و پرانگیزه، ارزش اصلی خود را سرمایه انسانی می‌داند. اعتقاد ما این است که در کنار هم بودن و هم‌فکری کارشناسان متخصص و کارآمد، کلید رسیدن به اوج کار است و این سرمایه، نیرو محرکه تیم ماست که در فضایی پویا و صمیمی هدف مشترکمان را پیش می‌برد: ارائه بهینه‌ترین راهکارها، محصولات و خدمات به مشتریان. اگر فردی خلاق، پرتلاش و نتیجه‌گرا هستید که از مواجهه با چالش‌های تازه لذت می‌برد و دنبال مسیری حرفه‌ای می‌گردید که رشد و پویایی‌تان را تقویت کند، به خانواده قاصدک ملحق شوید و جای شما خالی نیست.

تجربه‌ها

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

دوست عزیزی که تو باغ نیستی ما میدونیم که تو خودت صاحب باغی(حاج آقا اگه سه سال پیش تو توی اینجا بودی که خبری از عروس نبود! عروس همش دو ساله اومده) شرکت فامیلی که بد نیست بدیش اینجاست که اقوام آقا تافته جدا بافتن،به کدوم نیروت مرخصی 10 روزه میدی که به پسرت میدی،فامیلات با حقوق 80 تومنی و نیروهای بدبخت چون فامیلشون با تو یکی نیست حقوق 10 تومنی از مزایای شرکت خانوادگی اینکه توی شرکت هفته ای یکبار صدای داد میشنوی اتفاقا دعواها هم خانوادگیه پول کم نمیدی که صدقه میدی جناب مهندس اره خب راست میگی ایده داشتی کپی کردی ولی خب وقتی ادعا میکنی که نیرو میاد اینجا اموزش میبینه باید بدونی که با محصول دهه 90 کسی چیزی نشده این جای تعریف و تمجید از خودت نیست که اوضاع رو درست کنی یکم روی شرکت و منش خودت کار کنی اوضاع درست میشه یه عده ادم عقده ای دور هم جمع شدن دارن شرکت اداره میکنن فک میکنن واقعا موفقن جدا از اینکه آقا با رانت و پارتی بازی همین دوتا فروش هم داره توی شرکت همه یا ق... یا با ق نسبت دارن از این دو حالت خارج نیست اگه مدیریت درست بود که قدیمی ترین نیرو ۲ساله نبود حاج آقا صرف اطلاعت حقوق روزش ۲۷ام که یکبارم سر موقع پرداخت نشده از کسی که ادعای خدا پیغمبری داره باید ترسید چون حق الناس گردنشه از نوشیدنی های رایگان که اشاره شده بهش آب شرب شهری و چای هزار دم حجم کاریت فوق العاده زیاده و کار برای آدمای نمک نشناس و همیشه طلبکار از نظرشون همه بیکارن و داره در حق مدیر شرکت ظلم میشه انقدر خودشون شکم پرستن که مزایا شرکتشون شده خوراکی راستی یادم رفت بگم سرویس رفت و آمد هم فک کنم راننده خودش برای خودش و خانم بچه هاست رو میگه چون ما که ندیدیم😊 تعهد ۳ ساله میگیرن اول فک میکنی امنیت شغلیه بعد میفهمی که نبابا زنجیر پا آقا فک کرده خیلی حالیشه نمیدونه که هم سفته جرمه و هم تعهدش خداروشکر از اونجا فرار کردم

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

تجربه شخصی من طی دو سال و نیمی که اونجا کار کردم به عنوان نیرو پشتیبانی اصلا تجربه کاری خوبی نبود. شرکتی با مدیریت به شدت ضعیف و خانوادگی.نه تنها خانوادگی بلکه 80 درصد افراد شرکت به واسطه رابطه مدیر با خانواده یا بستگان اونا اونجا هستن. چون وجود اونها تو شرکت برای مدیر بسیار مزایا داره و شدیدا باعث اختلال تو کارهای شرکت، بی نظمی و همچنین رفتار امتیازی مدیران با اون اشخاص شده.چون افراد بدون هیچ سابقه و تخصصی رو حتی با سنین پایین فقط برای رابطه استخدام میکنن.(شما در نظر بگیرید که وارد مدرسه ابتدایی میشید) از نظر فنی هم افراد بسیار ضعیف،حتی شخص مدیرشرکت،کسی هم که اینجا نوشته مدیرعامل ادم دانشمندیه و باقی برادران چنگی به دل نمیزنن،شخص خود مدیر هست.یعنی حتی ارزشی برای بستگان هم قائل نیست چه برسه به اون 20 درصد نیروی غیرآشنا.چرخ شرکت رو هم یک سری افراد با لیاقت زمان ما (سال های ۹۷ تا 1400 تقریبا) میچرخوندن که به دلیل مشکلات عدیده از شرکت فرار کردن. نرم افزارهای شرکت هم به جز یک نرم افزار اکانتینگ که هیچ پشتیبانی درستی نداره،باقی کرک نرم افزارهای خارجی هستن و به عنوان نرم افزارهای بومی دارن فروخته میشن که حتی سابقه هک شدن و لو رفتن اطلاعات رو هم دارن.مثل نرم افزار mail شون و... از نظر مرخصی و فضای شرکت هم به شدت سمی و فضای شیرین عسل بازی و زیراب زنی نزد مدیران و برای یک مرخصی ساده باید کل مسائل شخصی رو توضیح بدی تا مرخصی معمولی رو هم رضایت بدن. حقوق و مزایا هم تقریبا از 95 درصد شرکت های ایرانی بسیار پایین تر هست و حق و حقوق کارمندان واقعا ضایع میشه.

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

اینکه شرکت قاصدک تونسته با این مدل مدیریت نیروهاش، شرکت رو بالای ده سال نگه داره نشون میده مملکت ما چقدر داغونه پروژه های رانتی و ... مدیران تنها کاری که نمیکنن مدیریت هست.از مدیر عامل که ادعای دانشمند بودن میکنه و به خودش میگه خود شیفته و هیج دانش فنی درستی نداره تا برادر دوم که اونم مدیر منابع انسانی هست و جز میوه خوردن استعداد دیگری نداره و دوباره برادر اون یکی مدیر که از اخلاق کاری و دانش فنی کاملا صفر تا جایی که از شرکت خودشون اخراج شد و الان تو شرکت MVNO دیگه مشفول کار و خرابکاری هست.برادر کوچک هم که از قضا اونم مدیریت داره اصلا تخصصی نداره و فقط حقوق میگیره. همه اینا بار روانی داره فقط برای نیرو های شرکت و افزایش حقوق برا خودشون. محصولات قدیمی و کرک شده-سرو کله زدن با یک مدیری که فقط خودش حرف میزنه و خودشو قبول داره-حقوق بسیار کم.لود کاری بالا و... همه اینها از ویژگی های این شرکت هست. من مدت زیادی اونجا نبودم ولی تو همین مدت کم واقعا خیلی اذیت شدم.با سابقه ترین نیروهاشون 3 یا 4 سال سابقه کاری داشتن.

قاصدک سامانه
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

تمام مواردی که گفته شده کاملاً صحیح و درسته. 18 ماه در این شرکت شاغل بودم که عملاً 6 ماه آخر فقط از اعصاب و روانم توی این شرکت خرج کردم. شرکت بدون چارت سازمانیه، مدیر عامل مستقیم تو کار همه اعم از فنی و مالی و منشی و منابع انسانی و فروش دخالت میکنه. هرجا کار پیش میره میگه خودم کردم هرجا به مشکل میخوره، کارمند بدبخت رو توبیخ میکنه. توی یکی از پیامرسانای ایرانی هزارتا گروه میزنن، هی کارمندا رو توی این گروه و اون گروه عضو میکنن، به بهانه پیگیری کارها. کارمند بدبخت نصف تایم کاریش رو باید بذاره که توی گروه ها جواب سوالاتشونو بده. سه برابر وظایفی که مشخص کردن کار میکشن، اندازه سه نفر کار میکنی، اندازه یه نفر هم حقوق نمیگیری. میگن نیروی بی تجربه باید حقوق کم بگیره چون داره آموزش میبینه، ولی متاسفانه به نیروی باتجربه هم حقوق اندازه همون نیروی بی تجربه میدن. بیمه پایه رد میشه، سنوات رو ماهانه تقسیم میکنن توی حقوق و کلاه میذارن سر کارمند. ماهانه یه مبلغی هم از حقوق کم میکنن به اسم سپرده پس انداز. اون سپرده حداقل باید یه کاربردی داشته باشه، یه وامی به کارمند بدن که هیچی. چند وقت بعد که اون پول دیگه ارزشی نداره موقع تسویه زحمت میکشن برمیگردونن. واسه مساعده دادن و مرخصی دادن هزار تا تبصره و قانون میذارن. مدام دنبال بهانه ان که چه جوری ریال به ریال از همون حقوق ناچیز کارمند کم کنن. کارمند یه جورایی برده است، تا وقتی هست که هست. کافیه بگه میخواد استعفا بده، تا میتونن آزارش میدن و اذیتش میکنن و تهش هم میگن ما نخواستیم بمونه. اینکه شرکت خانوادگی اداره بشه هیچ ایرادی نداره، چه بسا خیلی از شرکت ها دارن همین طوری اداره میشن و خیلی هم موفقن، مشکل وقتی به وجود میاد که اعضای خانواده بشن عزیزکرده و تحصیلات و تجربه جاشونو بدن به رابطه و فامیل بازی! اون قدری که نیروی با تجربه و با سابقه کاری رو بفرستن بره که یه نیروی کم سن و سال و بی تجربه رو با کلی اشتباه بشونن جاش و به روی خودشون هم نیارن که هر روز وضع شرکتشون داره بدتر میشه. متاسفانه اگه کسی ازم بپرسه کار کردن توی این شرک خوبه یا نه، بهش میگم بهتره دور این یکی شرکت رو توی انتخاباش خط بکشه. بی کار بودن می ارزه به کار کردن توی یه محیط سمی با یه اعصاب داغون و روان از هم پاشیده!

استخدام در قاصدک سامانه

از مجموع ۲۵ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۲۵ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۴٪ از کاربران قاصدک سامانه را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۲۵
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۴ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۴ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۴ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی قاصدک سامانه مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ قاصدک سامانه

آیا قاصدک سامانه در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از قاصدک سامانه ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در قاصدک سامانه چگونه است؟

بر اساس ۲۵ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۴ از ۵ است؛ ۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در قاصدک سامانه چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در قاصدک سامانه از نگاه ۲۵ کارمند: ۱.۴ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در قاصدک سامانه چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از قاصدک سامانه ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: