ویکی‌تجربهجستجو
قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری

PHP

تجربهٔ کاری PHP در قاصدک سامانه — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· PHP

کمرم بشکنه اگه دروغ بگم ، تمام این نظرهای مثبت توسط خود مدیرعامل نوشته میشه. از موقعی که اینجارو پیدا کرده به قول خودش به جای c کد زدن هر دقیقه اینجاست داره فشار میخوره. اگر 1 روز با این آدم کار کنید 1 کلمه از همین جملات مثبتی که در مورد خودش اینجا نوشته نمی گویید در مورد این آدم. پسر همین آقا که پایین تر تعریف گل بلبل میکنه ازش ، با نیرو ها درگیری لفظی و دستی که داره هیچ ، اون ناهار داره شما کارمند شرکت قاصدک ندارید(باید عین کارگرهای سر ساختمون هر روز با قابلمه بیای شرکت (شرکت گاز نداره ماکروفر داره فقط)). پسرش قشنگ ناهار میخره میره بالا با ددی میخورده فیش هم میده منابع انسانی ( به حساب شرکت). تمام نیرو های خبره و با تجربه شرکت فرار کردن از اینجا ، داداش های این آدم رو بیرون از شرکت یه موز بهشون نمیدن قسطی بعد اینجا اومدن مدیر شدن. 2 ماه حقوق من رو نداد با کلک ازم امضای تسویه حساب گرفتن حواسم نبود 2 ماه حقوق منو خوردن بعد رفت برای خانومش طلا خرید. الان حقوق من دور گردن خانوم ایشون هست. بعد همین آدم میره مکه ، نماز میخونه روزه میگیره. به کدوم قبله داره دولا راست میشه من نمیدونم ولی فکر نکنم زئوس هم نماز تورو قبول کنه ق جان. نخون آبروی هر چی نماز خونه بردی تو

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·SysAdmin
۱.۰
SysAdmin

چنسالی اونجا مشغول بودم میتونم خیلی خلاصه بدی هاشو بگم رنج حقوق همه پایینه ، کاملا خانوادگی اداره میشه ، چارت سازمانی با مهارت و تخصص همخوانی نداره ، ارزیابی و افزایش حقوق در طول سال نداره ، اپشن مثل پاداش و باشگاه و کارت هدیه نداره ، فقط یدونه سالیانه 500 هزارتومن کارت هدیه تو ماه رمضون یادمه میدادن ، لود کار زیاد و آنکالی نامحدود و بی برنامه دارن ، ناهار هم نمیدن خوبی هاشم ازین قراره با مشتری های بزرگ سروکله میزنید ، تجربه کار خوبی داره ، ریسک پذیری نسبت به خطای کارمند بالاست یعنی سوتی های بزرگ بهتون گیر نمیدن ، جو دوستانه البته برا اقایون داره

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

برای افراد صفر کیلومتر خوبه ولی اگر چیزی بلد باشید متاسفانه اونجا درجا میزنید و پیشرفت کاری خاصی نخواهید داشت ، حقوق پایینه ، مدیریت ضعیف ، برای کسی که فقط دنبال یه کاری که حقوق بگیره و یه کار روتین انجام بده خوبه فقط ، به خاطر تعطیلی پنج شنبه ها هم مرخصی ندارید و بین التعطیلی ها هم مرخصی میدن ولی از حقوق کسر میشه. هیچ پاداش و کارانه خاصی نداره ، زمان ما باید برای اضافه کاری هم دلیل میوردی که سرپرست باید تایید میکرد

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

اول از همه میخواستم بگم طی یک سالی که اونجا بودم به این نتیجه رسیدم که به کسانی که میخوان برای شرکت رزومه بفرستن بگم که سمت این شرکت نرید. انتخاب غلطی هستش. و زمان خودتون رو برای پیشرفت از دست میدید. چون به هیچ وجه درست مدیریت نمیشه و خانوادگی اداره میشه و اصول و قانونی برای ارزیابی کارمندا ندارن و بر اساس سلیقه شخصی شون افراد رو برای پست های مختلف انتخاب میکنند. مورد بعدی اینکه عدم انتقاد پذیری شون هستش و تو گروه ها چون خانواده خودشون هستن بیشتر هوای همو دارن. نصف بیشتر محصولات این شرکت open source هستش. و لطمه های زیادی هم بابت این ماجرا خوردن. تنها حسن محصولات این شرکت اینه که تجربه خوبی برای صحیح و خطای کار هاتون کسب میکنید. هیچ امکانات رفاهی در نظر نمیگیرن برای کارمند ها و فقط ازشون کار میخوان. برای کارمند های وفادار و قدیمی خودشون هیچ احترامی قائل نیستن حتی موقع خداحافظی یه تشکر هم بابت زحماتشون ازشون نمیکنن و اصلا موقع خداحافظی غیب شون میزنه. خلاصه بگم سمت شون نرید وگرنه اعصاب براتون نمیمونه :)

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

سلام نظرات دوستان رو خوندم و لازمه چند تا نکته رو در مورد مزایایی که گفته شد بگم: اگر نیروی تازه کار هستید و هدفتون کسب تجربه کاری هست شرکت های بهتری هم هستن که هم امکان آزمون و خطای بیشتری دارند و هم شما با نرم افزارهای بروزتری کار میکنید.مثلا شرکت های بزرگی مثل همراه اول که خودم بعد از چند ماه کار کردن به عنوان کارآموز البته با حقوق تونستم تجربه های بهتری کسب کنم و استخدام هم بشم.اما تقریبا تمام محصولات این شرکت یا قدیمی هستن و یا open source محصولات خارجی هستن. حتی تیم فنی شون هم چارت و شاکله مشخصی نداره.خلاصه بخوام بگم نیروهاشون شبیه آچار فرانسه بودن ولی حقوق خیلی کم میگرفتن:)) و همینطور که فرهنگ سازمانی پایینی اونجا برقراره...

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من چند سالی اونجا بودم متاسفانه دیر فهمیدم که چقد اشتباه کردم حرف اخر رو اول میگم تو خونه بمونید ولی نرید این جا . پیشرفت کاری اصلا ندارید در حدی که چیزایی ام که بلدید چون به کار نمیگیرید بعد از یه مدت فراموش میکنید همه چیز از ورژن هایی بسیار بسیار قدیمی استفاده میکنن . فرهنگ سازمانی اصلاااااااا ندارن کلا عشقی و هیتی مدیریت میشه اصلا شرایط کارمند مهم نیست براشون و فقط منافع خودشون مهم سیستم مدیریتی ام خانوادگی هست حقوق هم کم میدن در کل تمام نظرات قبلی رو که گذاشتن من تایید میکنم نرید کلا حتی برای کار آموزی قطعا شرایط بهتر پیدا میشه حتی یک امتیاز هم دادن به نظرم زیاد هست

قاصدک سامانه
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·.
۱.۰
.

من چند سال قبل تو این شرکت رفتم جو شرکت بسیار زننده یک شرکت خانوادگی بدون چارچوب اخلاقی رنج حقوقی پایین کارمندان شبیه برده هستند عدم پیشرفت جو بسیار پرچالش