ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در همگام رادین، صنعت مخابرات و ارتباطات (تلکام)، تهران: بر اساس ۹۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵؛ ۸٪ از کاربران همگام رادین را به دیگران توصیه می‌کنند. ۹۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

همگام رادین، شرکت فنی و مهندسی با بیش از دهه فعالیت پیوسته و پویا، اکنون در زمره شرکت‌های دانش‌ بنیان و از فعالان برجسته صنعت مخابرات کشور محسوب می‌شود. این مجموعه در حوزه طراحی و ساخت سامانه‌های مختلف فعال است و با تمرکز بر رشد تحول‌آفرین در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بنیادهای خود را بر پایه پژوهش و نوآوری بنا کرده است. گروه تخصصی ما شامل رشته‌های برق، مخابرات سیستم، نرم‌افزار، سخت‌افزار، دیجیتال، مکانیک، معماری کامپیوتر و سیستم‌سازی گردهم آمده تا با هم شعار ما میتوانیم را به عمل بدل کنند. مأموریت همگام رادین شامل ایده‌پردازی، طراحی، پیاده‌سازی، ساخت و راه‌اندازی انواع سامانه‌های الکترونیک و مخابرات است. اتکای این شرکت به نیروهای نخبه دانشگاه‌های برتر کشور، متخصصان و سرمایه‌های داخلی، هم‌اکنون با افتخار مسیر توسعه و تعالی را می‌پیماید.

تجربه‌ها

همگام رادین
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

من حدود ۱۰ ساله که تو این حوزه تجربه دارم ، به پیشنهاد یکی از دوستانم با این شرکت وارد همکاری شدم ... مزخرف‌ترین سابقه کاری من شد ... تو شرکت همه افراد درحال زیرآب زدن هستن و متاسفانه خود ریاست هم ازین قضیه استقبال میکنه ... مدیر فنی شرکت معروف به دکتر!!! فک میکنه رئیس جمهوره ... شدیدا نگاه از بالا به پایین داره ... از قدیم گفتن خدا نکند گدا معتبر شود ... قوانین تویه شرکت واسه کارمنداست ، خودشون و خانواده کلا مستثنان... کلا تو شرکت شاید ۲۵ درصد کار علمی بشه بقیش حاشیه ست ... هرچی زیرآب زنتر و چاپلوس تر باشین جایگاه بهتری دارین ... یک شرکت کاملا رانتی که پول مفت میگرن و رئیس روسا با این پول واسه نیروها قیافه میگیرن ... چندر غاز کف دست نیرو میذارن با منت کلا اگه دنبال کار علمی هستین اصلا جای خوبی نیست

همگام رادین
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۳.۰

من از ایت شرکت واقعا راضی بودم هر جایی خوبی و بدی هایی دارد اما صبحانه ناهار میان وعده بن کمک هزینه ی ورزشی بیمه ی تکمیلی فضای امن حقوق به نسبت خوب درسته مواردی که دوستان در مورد بدی ها گفتند هم وجود داشت اما در مجموع و در مقایسه با بسیاری از شرکت های مشابه واقعا شرکت خوبی است

همگام رادین
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

خب اره بدی داره همه جا و بدی که دارن بسته به اینکه شرکت نو پا و کوچیکهی هستن قابل توجییح هست ولی اینجا بدی هایی که داره باعث شده شرکت کوچیکی بشه از نظر انسانیت برای همین نباید این شرکتو جزو شرکتهای بزرگ بحساب آورد.

همگام رادین
مخابرات و ارتباطات (تلکام) · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·آی مهندس
۱.۰
آی مهندس

خب ضمن عرض سلام و خسته نباشید به همه حضار ...باید بگم که واقعا روزای مزخرفی اونجا سپری کردم...مدیر های اونجا واقعا از زجر کشیدنت لذت میببرن...مثلا از حقوقت که ناراضی باشی...میزارن میزارن میزارن تا لحظه ایی که دیگه اشکت درومده و داری میری بیرون و خداحافظی میکنی از اون شرکت تازه میگن بیا این دوتومن بزاریم رو حقوقت ... احتمالا اقای مدیر فنی الان اینو میخونه و میره به منابع انسانی میگه از فردا کسی خاست بره دیگه به حقوقش اضافه نکنید ...نکنه حرف اینا به کرسی بشینه و پر رو بشن و این روشو هی استفاده کنن :)))))) خخخخخ....سیاستاشونو اینطور میچینن....اقا از فردا هرکی اومد دیگه باهاش یه ماهه ببندیم...جون با قبلی دوماهه بستیم فلان شد :)))) این سطح مدیرت هست ...در تمام سطوحشونم همینه...از بالا تا پایین...در واقع بندگان خدا مدیریت بلد نیستن ...با ازمون و خطا میخان یاد بگیرن ... اقا از این به بعد مساعده ندین...یارو در میره خخخخ :))))) .... چه حالی میده اینارو میگم خب خداروشکرما که چند ماهه اومدیم بیرون و روز به روز اعصابمون راحت تر میشه بخدا ... اما چند تا نکته برای دوستانی که میخان به هردلیلی بمونن اونجا... اقا اگه میخاید بمونید اونجا واقعا سعی کنید کلا هیچی براتون مهم نباشه...در یک کلام شلکس ...اهسته برید اهسته بیاید ... ممکنه مثلا اونجا یه نفر نصف سواد تورو داشته باشه ولی ۴۰ درصد از تو بیشتر بگیره...این جیزا اگه براتون مهم باشه روانی میشید اونجا...این جیزا فراوان هست اونجا...و باید اهمیت ندید اگه میخاید روانتون سالم بمونه...شما نمبدونید اون طرف واقعا تو جلسه خصوصی با مدیر چطور مذاکره میکنه...چه پاچه خواریایی مکنه...کیا رو لو میده.مطمن باشید اونا معیارشون بر اساس منافع خودشون برای حقوق دادن دقیق هست ...و زور زدن شما در نهایت میخاد ۴ تومن بره رو حقوقتون بعد از ۵ ماه به در و دیوار کوبیدن خودتون...که ارزش روانی نداره.ارزش رو زدنم نداره...اونم به کیا ..به نظرم به این نقطه رسیدید بدون درگیری دنبال کار باشید و خیلی راحت بیرون بیاید

استخدام در همگام رادین

از مجموع ۹۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۹۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۸٪ از کاربران همگام رادین را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۹۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۸ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۸ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۸ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی همگام رادین مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ همگام رادین

آیا همگام رادین در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از همگام رادین ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در همگام رادین چگونه است؟

بر اساس ۹۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در همگام رادین چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در همگام رادین از نگاه ۹۱ کارمند: ۱.۸ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در همگام رادین چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از همگام رادین ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: