اندر حکایت شرکت رادین... منصفانه از قسمت ها و افراد بگم براتون: در ابتدا بگم محیط فوق سمی داره یه سری آنتن توی گروه هاس که خبرا رو میبره، علیرغم اینکه دوربین ها با صدا و تصویر داره تقریبا هر روز چک میشه... منابع انسانی خاصیتی نداره بجای اینکه باعث بشه نیروها بیشتر به فکر کار باشن و آینده رو داخل شرکت ببینن بیشتر میرن سمت حاشیه و استعفا... شرکت منابع مالی زیادی داره اما به نیرو اهمیتی نمیده، سرمایه های شرکت نیروهاش نیستن... از نظر عملی پیشرفتی نخواهی داشت چون یه سری افراد هستن که ترمز دستی شما را میکشن این افراد همان افراد چاپلوس هستن که از موقعیت خودشون میترسن ارتباطات فامیلی داخل شرکت وجود داره با اینکه عملا این افراد کار خاصی انجام نمیدن چندین سال حضور دارن... همه جای شرکت گیت گذاشتن که ساعت ورود خروج رو ثبت کنن، عملا کل مرخصی از بین میره، آخر ماه هیچ مرخصی براتون نمیمونه که استفاده کنین، حتی برای غذا گذاشتن داخل یخچال ساعتت ثبت میشه، ساعت ناهار رو نیم ساعت کم میکنن، بعد اگ یه ربع بری ناهار و بقیش رو بخوای بری بیرون باز هم گیت خروج از شما کم میکنه، به این حرکت چی میگن خودتون قضاوت کنین... اضافه کاری عملا با ضریب ۱ محاسبه میشود. به گفته خود منابع انسانی اگه حرفش رو بعدا عوض نکنه عدد قراردادی شما تقسیم به ۲۲۰ میشه، به گفته این ادم طبق قانون کار پنجشنبه و جمعه جزو کار محسوب میشه بنابراین باید به ۲۲۰ تقسیم بشه... پس عدد قرارداد رو به ۱۷۶ تقسیم نکنین حتی به ۱۹۲ هم تقسیم نکنین! قراردادی به شما داده نمیشه، هیچ نسخه قراردادی.... کارها توی همه گروها از قبل روش کامل فکر نمیشه، بنابراین بیشتر تسک ها تا وسط میره و رها میشه یا اینکه تا آخر میره و بعدا بلا استفاده میشه یا تغییرات زیادی داره، که اینم به خاطر تجربه ناکافی مدیران است بعدا تاخیر میخوره پروژه و کاسه کوزه سر نیروها خورد میشه... به نیروهای خدماتی بهایی داده شده که با نیروی فنی به چالش بخورن مخصوصا در ماه رمضان که زیر پوستی چک کنن کی روزه اس کی نیس، در این ماه ظرفتو باید خودت بشوری ن نیروی خدماتی، مث این میمونه که تو این ماه بگی من کار نمیکنم خلاصه بخوام بگم برای یکسال هم خوب نیست این همه نظر منفی دلیلیه به داغون بودن شرکت که افراد در زمان های متفاوت متوجه اون میشن... موقع قرارداد جدید بهت وعده وعید میدن که وسط سال افزایش میدیم، افزایش خیلی ناچیز میدن، اماااا سال بعد درصد حقوق رو پایین تر میبندن... انگار با بچه طرفن خلاصه این شرکت دیونت میکنه...
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در همگام رادین، صنعت مخابرات و ارتباطات (تلکام)، تهران: بر اساس ۹۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵؛ ۸٪ از کاربران همگام رادین را به دیگران توصیه میکنند. ۹۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
آره خوب اولش اینه برو به چند ماه توش بعد میفهمی چی گفته شده. زمین تا آسمان فرق داره این اولین برخوردا تا موندن توی این شرکت. اونوقت میفهمی آره.
متاسفانه شرکت از ضعف مدیریت منابع انسانی رنج میبره . و تا زمانی که این ضعف هستش شرکت رو به انحطاط و شاید هم انقراض پیش میره ... ما خواهان استعفای مدیر منابع انسانی از سمتش هستیم.
باید عین چی کار کنی و اصلا برای شخص هیچ احترامی قایل نیستن. به نظرم عمرتون رو توی این جهنم هدر ندید بهتر است. فقط تنها فایدش این هست که آب ، چای و شربت رایگان می دهند.
استخدام در همگام رادین
از مجموع ۹۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۹۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۸٪ از کاربران همگام رادین را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۹۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۸ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۸ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۸ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی همگام رادین مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ همگام رادین
آیا همگام رادین در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از همگام رادین ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در همگام رادین چگونه است؟
بر اساس ۹۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۸ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در همگام رادین چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در همگام رادین از نگاه ۹۱ کارمند: ۱.۸ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در همگام رادین چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از همگام رادین ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: