قبل از اینک وارد شرکت بشم نظرات دوستان رو خوندم و واقعا ترسیدم ولی الان چن ماه از حضور من اینجا میگذره باید بهتون بگم نظرات منفی ک اینجا میبینید کاملا غیر واقعیه آسا جاییه ک پرسنلش تو رفاه کامل کار میکنن ناهار و صبونه ب راهه میوه و تنقلات هم همینطور و وام های خوبی ب پرسنل میدن ک هیچ شرکتی همچین چیزی نداره روی رفت وامد بچه ها فوکوس نمیکنن و فقط کار باید انجام بشه جو کاملا دوستانس و احساس راحتی میکنی تو این مجموعه اگ امکان حضور در آسا براتون محیا شد حتما از دستش ندین قطعا تجربه متفاوت و خوبی خواهد بود براتون
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویستا سامانه آسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند. ۴۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
خیلی همه چیز ادا و شوآفه پوشش ازاد و راحت با یه چیز دیگه اشتباه گرفته شده پیشرفت فقط برای خودیاست مدیر باشی میتونی زن و بچه ات که سیکا ندارن رو هم بیاری توو تیم فنی و حقوق senior بهشون بدی جدیدا حقوقم معلوم نیس کی پرداخت میشه.در 3قسط هر زمان که صلاح بدونن من جو و سطح فنی شرکت رو مناسب نمیدونم
عرض ادب و احترام من خیلی خلاصه مواردی رو که دوستان برای انتخاب محل کار نیاز دارن بدونن رو شرح میدم: 1- کاملا باندبازی : محیط شرکت جوریه که افراد تازه وارد حتی با سطح علمی و تجربی بالاتر به رسمیت شناخته نمیشن و باید با شعاف و بلوف خودشون رو به اجبار ثابت و تحمیل کنن و محیط کاملا از نظر فنی کاملا غیر حرفه ایه و اکثرا ارتباط خانوادگی و فامیلی دارن، مدیران حاضر از نظر علمی و اخلاقی به شدت ضعیف و این عنوان مدیر و مهندس صرفا بخاطر دیرینگی و پیشینه حضور این افراد در سازمان بوده. 2- پیشرفت علمی اصلا در کار نیست: کارا همه روتینه و به هیچ عنوان ایده های جدید و سازنده پذیرفته نمیشن و برای توضیح و توجیه طرح می بایست از هفت خوان رستم رد بشین که عملا همون خان اول پشیمون میشین و به کار روتین رضایت بدین، هیچکس به جز افراد انگشت شمار حاضر به اشتراک گذاشتن تجربیات و یا مباحث علمی و فنی خودش نداره و هرکس خودش برای خودش کار میکنه و کار تیمی هیچ معنی نداره و اونی که بیشتر بتونه شواف کنه موفق تره. 3- حقوق دریافتی غیر اصولی : حقوق دریافتی شما رو مدیر به صورت چاله میدونی تعیین میکنه و هیچ معیار و سطح شایستگی رو در نظر نمیگیرن و عملا هرکسی که زبون چرب تری داشته باشه تو بستن حقوق بالاتر موفق تره برای مثال یه کارشناس سطح 1 ممکنه از یه کارشناس سطح 2 حقوق بیشتری دریافت کنه. 4- پرداخت حقوق به موقع اما عجیب: پرداختی های این شرکت کاملا منظم و به موقع انجام میشه اما یه بخش عجیب داره اونم اینه که یه بخشی از حقوق شمارو پرداخت نمیکنن و سه ماه یکبار به عنوان کارانه بهتون پرداخت میکنن که این خودش جای تفکر و تامل داره ... 5- فضای کاری دوستانه اما بیش از حد: فضای کاری دوستانه است اما از حدش گذشته ، شما ممکنه ببینی بخاطر قهر بودن دوتا نیرو از دو واحد متفاوت کار شما چند روز عقب میوفته و یه جورایی در کمال احترام به مهدکودک شبیهه تا محل کار و عزیزان و همکاران هیچ حد و مرض اخلاقی برای هم قائل نیستن و از همه مهم تر فضای فضای اوپن آفیس یا به اصطلاح فضای کار اشتراکی هستش که شما نه حریم خصوصی داری ، نه آرامش و نه تمرکز. 6- واحد نیروی انسانی به شدت ضعیف: ظاهر در دید اول کاملا جذاب و جذب کننده است اما متاسفانه در باطن همه چیز برعکسه، چیزی تحت عنوان روانشناس در شرکت وجود نداره و صرفا یه سری سوالات فرمالیته که با یه جستجو سطحی در سطح اینترنت پیدا میشه میپرسن که شاید خنده دار باشه . واحد نیروی انسانی کاملا طرف کارفرماس و به هیچ عنوان برخلاف میل مدیر واحد موضوعی رو مطرح نمیکنن و در بیشتر مواقع امنیت شغلی خودشون رو به شرح کاری که دارن و بخاطرش موظفن ترجیح میدن و کارشون رو با زبون بازی پیش میبرن ... 7- غذا :کیفیت صبحانه قابل قبوله اما کیفیت ناهار بی اندازه پایینه و چنگی به دل نمیزنه خودتون ببرین بهتره 8- جلسات : جلسات بی مورد به شدت زیاده برا هرچیزی جلسه میزارن و وقت تلف میکنن اینجوریه که برای یه حرف ساده هم باید با شخص مقابل جلسه تنظیم کنی. 9- بروکراسی : بروکراسی و هماهنگی ها و ایمیل های اداری طور اضافی به این صورت که برای یه دسترسی کوچیک باید چندین جلسه و ایمیل ارسال کنین و عزیزانم تا بیان پاسخ بدن کم کمش، یک هفته هدر شده. 10- بودجه آموزشی : بودجه آموزشی معادل حقوقتونه و برای ثابت کردن و گرفتن مبلغ یه چندماهی درگیرین روال اینجوریه که باید اول هزینه رو خودتون پرداخت کنین و با ارائه فاکتور مهر خورده و مدرک صادر شده بعد از چند ماه با حقوق پرداخت میشه سرماه. 11- ساعت کاری : اصلا ساعت کاری وجود نداره مخصوصا برای مدیرای گرامی اما کارمندای عزیز اینطور نیست و تا وقتی که مشکل هست شما حق ترک شرکت رو ندارین حتی اگه 12 شب باشه و به راحتی میگن اضافه کاری رد کنین. 12- اضافه کاری: اضافه کاری حساب کتابش مشخص نیست و به شدت عدد و رقمش پایینه به حدی که کارگر روزمزد وایسین بیشتر حساب میشه و توهین به شخصیت و وقت خودتونه. 13- افراد و فرهنگ : اینجا بر خلاف ظاهر روشن فکرانه طورش به شدت تحمیلگرانه برخورد میکنن و احترام به عقاید دیده نمیشه و تحمل آدمای متفاوت رو ندارن . 14- تیم ها: تیم ها کاملا گروه بندی شده است و آدمایی که بیشتر از نظر اخلاقی تشابه دارن گروه جداگانه خودشون رو دارن و با گروه های دیگه داخل تیمشون اکثرا زاویه و مشکل دارن و تنها چیزی که این وسط نادیده گرفته میشه وضعیت کاره. 15- وضعیت کاری: توصیه شخص بنده اینه که این شرکت رو از لیستتون حذف کنید ولی اگه تصمیم خودتون رو گرفتین بد نیست قدر شرکت های دیگه رو بیشتر میدونید و تجربه میشه براتون در کل ابدا سمت شرکت هایی که از اول شعار میدن و خیلی خودمونی و خانواده طور به نظر میرسن فرار کنین و به هیچ عنوان گول ظاهر افراد و زبون بازی و تجهیزات و امکانات رو نخورین. امیدوارم این نظرات براتون مفید بوده باشه.
من حدودا پنج ماه است تو این شرکتم وقتی نظرات را خوندم خیلی تعجب کردم حتی این احساس بهم دست داد که واقعا بعضی ها مغرضانه نوشتن چراش را نمی دانم .من بالغ بر ده سال تجربه کاری دارم و تجربه سه شرکت تقریبا بزرگ و متوسط را دیدم کمتر شرکتی دیدم اینقدر مدیرانش با همکاران احساس نزدیکی کنند بعضی از مدیران بسیار بی ادعا هستند و بطوری که من تا مدتها نمی دانستم کسی که بعضی وقتها وسط سالن می شینه یکی از فاندرهای کل مجموعه است تا تو جلسه معارفه که سر یک ماه برگزار شد فهمیدم. وقتی در مورد اینکه چطوری این شرکت شکل گرفته و رشد کرده صحبت کرد تازه فهمیدم چرا اینجا همه با هم سلام میکنند و احترام می گذارند نمی خواهم بگم همه چی گل و بلبل است اما واقعا شرکت تلاش میکند شرایط را بهتر کند و این برای کسانی که منصف باشند قابل درک است . مسیر رشد برای افراد فراهم است همه سعی میکنند از هم پشتیبانی کنند و کمتر دغدغه کسب درآمد کوتاه مدت شرکت دارد برعکس خیلی از شرکتهای بخش خصوصی به نظر می رسد سهامداران اینجا دنبال خلق ارزش برای جامعه هستند . من واقعا کار کردن تو این شرکت را توصیه میکنم و خیلی دوست دارم بتونم کمک کنم تا همچین شرکتی موفق بشه . یکی از نکاتی که خود من را اذیت میکند اینه که شرکت در حال رشد است و این باعث شده یکسری بی نظمی ها تو شرکت ایجاد بشه که به نظرم ناگزیر است . من دوست دارم بهش نمره چهار یا چهار و نیم بدهم( چون جا برای بهبود دارد ) اما چون می بینم بعضی ها خیلی بی انصافی دادند من پنج می دهم
استخدام در ویستا سامانه آسا
از مجموع ۴۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۴۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۴۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ویستا سامانه آسا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ویستا سامانه آسا
آیا ویستا سامانه آسا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ویستا سامانه آسا چگونه است؟
بر اساس ۴۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا از نگاه ۴۱ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ویستا سامانه آسا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: