ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویستا سامانه آسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه می‌کنند. ۴۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

خانواده آسا از مجموعه ای از افراد پرتلاش و خلاق تشکیل شده که تلاش می کنند تا آسا را به یک شرکت نرم افزاری در حوزه بازارهای مالی تبدیل کنند و برای دست یافتن به این اهداف نیاز به اعضای بیشتری دارد. آسا سقف پرواز ندارد و تلاش می کند مسیر رشد برای هر فرد کوشایی را در یک محیط صمیمی هموار سازد. ما آسایی ها مشتاقیم که بعد از آگاهی از توان علمی و حرفه ای یکدیگر، در کنار هم به موفقیت های بزرگتری دست یابیم.

تجربه‌ها

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

کی میخایم یاد بگیریم باید نظرات رو شنید حتی اگر برخلاف نظر ماباشه دقت کردید ؟گغتم بشنویم؟نگفتم با هر حرفی بگیم وای چه جای بد یا خوبی.یا بریم تغییرش بدیم فردی که میگه اسارو با کدوم ارمان شهر مقایسه میکنید؟با هیچ ارمان شهری با مینیمم سطح عدالت مقایسه کردیم وقتی همه چیز دوستو رفیق بازی و باند بازیه...کسیکه قدیمیه حتا اگر بیسواد باشه مدیرش میکنند این کجاش انتظار ارمانیه؟کجاش حرف بیجاییه؟ شما در تهران و کرح همزمان بودی؟ در همه تیمها بودی؟ در جلسات بررسی فنی و تعیین حقوق افراد بودی؟ حرف تک تک کساییکه حقشون ضایع شده رو شنیدی؟ طرف زنو بچه و دختر خاله ی خونه دار و محصلشو اورده حقوق داره میده بهشون به بچه 16 ساله!!!! وا بدید وقاحت و نشنیدن و کور بودن رو

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۳.۰
برنامه نویس

از لحاظ پرداخت حقوق خیلی نامردی میشه به یک سری ها حقوق بالا میدن به یک سری ها اصلا هم توجه نمیشه مثلا یک برنامه نویس رو ۳۰م بهش میدن به یک برنامه نویس دیگه هم سطج اون شخص یا حتی سطج کمتر از اون ۵۰ م میدن!!!

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

افتضاح به تمام معنا زبان پیش فرض خیلی تیم ها کردی هستش همه یا همشهری هستن یا خانواده درجه یک . اگه فامیل باشی رشد میکنی حقوق خوب میگیری بهت تسک خوب میرسه . اما اگه تازه به تیم اضافه بشی و جز اون ۲ دسته نباشی خودشون یه کاری میکنن که خیلی سریع استعفا بدی و خیلی راحت هم میپذیرن . تیم لید ها یا نیستن یا دارن کار خودشون رو میکنن و مدیریت رو سپردن دست زیر دست های خودشون که اونا هم ادم های فنی نیستن فقط تجربه کار تو آسا رو دارن . جواب سلام هم نمیدن چه برسه به اینکه بخواد نیرو رو آنبرد کنن یا شمارو جزیی از تیم ببینن . تکنولوژی های جدید و بروز استفاده نمیشه . تمام عشق و حالشون اینکه بیان پشت سیستمشون صبحونه بخورن بگن ما سرمون شلوغه . همش هم تو جلسه اید . در اخر هم اصلا و ابدا معلوم نیست حقوق رو چطوری حساب میکنن .

ویستا سامانه آسا
کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·برنامه نویس
۱.۰
برنامه نویس

به شدددددددت نظر "تمام وقت ۱۴۰۳/۱۱/۱۰" رو تایید میکنم فقط تیمی که من عضوش هستم به شدت علاقه داره از تکنولوژی جدید استفاده کنه بیمورد...الکی میکروسرویس مینویسیم...الکی از متدولوژیهای پیچیده استفاده میکنیم که بعدا در جلسات بگیم ما خیلی به روزیم...مدیرمون شعورش نمیرسه که ساده کد زدن خودش یه هنره و لقمه رو دور سر چرخوندن کار ....

استخدام در ویستا سامانه آسا

از مجموع ۴۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۴۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۴۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی ویستا سامانه آسا مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ ویستا سامانه آسا

آیا ویستا سامانه آسا در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در ویستا سامانه آسا چگونه است؟

بر اساس ۴۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا از نگاه ۴۱ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در ویستا سامانه آسا چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: