آسا تیمهای مختلفی داره من آنچه رو که در تیم خودم مشاهده کردم مینویسم اگر مدیر با انصافی باشی زیر دستهات و و مدیران هم ردت زیرآبتو میزنن . با نیروهای جدید بسیار بد رفتار میشه . کسانی که وارد تیم میشن با بی محلی برخی قدیمی ترها شوکه میشن . برخی از کسانی که مدیر شدن آدمهای معمولی و بدون سافت اسکیل مدیریتی هستن که صرفا بابت قدیمی تر بودن وارد آسا شدن .
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در ویستا سامانه آسا، صنعت کامپیوتر، فناوری اطلاعات و اینترنت، تهران: بر اساس ۴۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵؛ ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند. ۴۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
سلام آسا به تمام معنا جای بسیار بدی برای کار کردن هستش که حتی بعد گذشت ۲ سال هنوز هم اون ۳-۴ ماهی که کار کردم رو نتونستم فراموش کنم . مدیر تیم عملیات به شدت بی تجربه که فقط با خانم ها لاس میزد . مدیر تیم platform و عملیات مرکزی که اصلا نبودن و اکثر تیمشون هم همه دستمال به دست بودن . در مورد تیم عملیات مرکزی یا همچین چیزی که زبان رسمی تیم عملیات کردی هستش ( متاسفانه یه جوری رفتار کردن که واقعا نسبت به عزیزان کرد زبان احساس بدی دارم ) تکنولوژی قدیمی . انبورد که اصلا وجود نداره . زیر اب زنی که خیلی راحت و حتی جلوی خودت و همه هم فامیل هستن به صورتی که مدیر تیم عملیات فامیل خودشو که هنوز ۱۸ سالش نشده رو اورده و اون شخص کلی تسک های مهم رو داره و در حد یه نیروی سینیور حقوق میگرفت . به عنوان نکته اخر اینکه تیم خوب یا نفرات خوب توی اسا هست ولی در حد انگشت های یک دست و اینکه ببینید در تمامی پلتفرم ها چه نظراتی نوشته شده و نه تیم عملیات بلکه توی تیم های امنیت و شبکه هم همه کارمندان فرار کردن و مشکلاتشون رو نوشتن
به هیچ عنوان به هیچ عنوان برای این شرکت رزومه ندید چون همه آگهی هاشون Fake هست مصاحبه ها به معنی واقعی کلمه از لحاظ فنی افتضاح افتضاح #آسا_افتضاح
بخواهم آسا رو معرفی کنم بهشت جونیور ها میدونم از بالاترین رده شرکت تا پایین ترین افراد جونیور هستند ، در آسا شاهد صحنه هایی از پوشش خانمها و رفتار خواهی بود که تو مشروب فروشی های ترکیه هم نخواهی دید !!! آسا جای کارکردن نیست جای شوآف کردن هست و لاس زدن بقیش دکوراسیون اونجا حساب میشه منابع انسانی که کلیدی ترین جای شرکته شعور و بخورد بلد نیست سلام بهشون میکنی مثل بز نگاهت میکنن ! واحد مالی شرکت بیشعور ترین انسان هایی که دیدم مراجعه میکنی طرف فکر کرده کارمند بانک انقدر تاقچه بالا میزاره یه واحد روانشناسی راه اندازی کردن فقط به نفع مدیران باشه اونم دکوری واحد ارزیابی اسکرام مسترها هستند یا بهتر بگم جاسوسان معمولا خانم های خبرچینی هستند که هر حرفی بزنی انتقال میدن) تیم لید ها یکی از یکی بی تجربه تر سافت اسکیل صفر شرکت اضافه کاری نداره اما انتظار دارند تو اضافه برسازمان تا بوق سگ صبر کنی و کار کنی کلا پیچیده فکر میکنند یه چیزی شنیدن به اسم DDD به بدترین شکل ممکن پیاده سازی کردن ، واحد عملیات به شدت سربه هوا هستند واحد های مختلفی داره این شرکت بعضی از واحد ها بخش زیادی از روز رو توی محوطه بازی هستند واحد گرافیک شرکت به استعداد ترین افرادی هستند که دیدم. یه مشت تحلیلگر(مستند ساز) کردن po که اصلا برای این کار آموزش ندیدن چون بلد نیستند بخش های بیزینس استخراج کنند و تبدیل یه استوری کنند تا از دلش تسک بیرون بیاد . تیم لید ها تو مصاحبه یه سوالاتی میپرسند که انگار خودشون رعایت میکنند !! بعد از مصاحبه که میای تو میبینی همش چرت بوده با مفاهیم ابتدایی گیت آشنا نیستند بقیش بخوره تو سرشون شرکت براش مهم نیست شما کار میکنی یانه سیاه لشگر میخواد که بره تولیست شرکت های کلان که از مزایای اون استفاده کنه و پولشویی کنه شرکت رفته میوه فروشی زده رسماً شده مافیای میوه که چه ربطی به صنعت آی تی داره! نمیدونن با درآمدی که دارن چکار کنن فقط خوشکل باشی لباس س.ک.س.ی بپوشی استخدام میشی پسر ها هم اگر بی تجربه باشی و یکم مصاحبه بلد باشی استخدام میشی اگر خیلی بلد باشی قطعا رد میشی چون یا متوجه نشده تو داری درست میگی یا احساس خطر کرده که جاشو بگیری درکل بگم آسا فاحشه خونه ای هست که دکور داره اما ریشه نداره همه افراد که اونجا کار میکنند تظاهر میکنند که کار میکنند و توهمات اینو دارند که مفید هستند اما در واقعیت ۶۰ درصد شرکت با اردنگی باید بیرون کردن اون باقی مانده کفایت میکنند برای کار بقیه سیاه لشگر هستند من ۵ سال در آسا بودم اولش شوغ داشتم وقتی این چیزارو دیدم متنفر شدم از آسا و قطعاً اونجا جای موندن نبود هرکسی که بدرد میخورد معرفی کردم به جای جدیدی که رفتم
استخدام در ویستا سامانه آسا
از مجموع ۴۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۴۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۲۴٪ از کاربران ویستا سامانه آسا را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۴۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۲.۲ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۲.۲ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی ویستا سامانه آسا مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ ویستا سامانه آسا
آیا ویستا سامانه آسا در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در ویستا سامانه آسا چگونه است؟
بر اساس ۴۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۲.۲ از ۵ است؛ ۲۴٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در ویستا سامانه آسا از نگاه ۴۱ کارمند: ۲.۲ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در ویستا سامانه آسا چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از ویستا سامانه آسا ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: