من چندین سال در سداد بودم بخاطر مشکلات مالی مجبور بودم اما همیشه به دنبال کار بودم اما از اونجاییکه الان اکثر شرکتها همینن یعنی هرچی ادم درستوحسابی باسواد مهاجرت کرده و هرچی لوده و چاپلوس با عشوه گری و بی اخلاقی به مقام ومنسب رسیدن به همین خاطر همه جا این مشکلات هست اما در سداد به توان n چون افراد برای رزومه سازی یکسال میان مدیر عامل میشن و بااتوبوس ادمای خودشون رو میارن تا مدیر بعدی و تک تک این مشکلات رو تمام مدیرها میدونستن اما اصلا براشون مهم نبود خود مدیر پشت سر بچه ها پیش بچه های دیگه حرف میزد از تمسخر لباس و وزن و لهجه گرفته تا دروغهایی که با ذهن لجنزار خودشون ساخته بودند قسم میخورم پستترین،بی اخلاقترین ، بیسوادترین موجودات در طول عمرم رو در سداد دیدم.قسم میخورم که دیگه بدتر از این موجودات نخوااااااهم دید (ادمهای خوب هم کم نبود ولی ادمهای سمی چون در راس بودند تاثیرهزار برابری داشتند و دارند) واقعا ناراحتم که بخاطر مشکلاتی که داشتم مجبور به تحمل این جو مسموم برای مدت طولانی بودم هرچند که یک روزش هم طولانی وظلم به خوده
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
داخل سداد پارتی ،عشوه گری و باند بازی حرف اول و اخر رو میزنه اصلا و ابدا تخصص و مهارت مهم نیست نمونه ****** چندین سال پیش اخراج شده بود ولی یه ****** که خوب از قابلیتهای این ****** اگاه بود گفت من برای تیمم میخامش...چندسال بعدم مدیرش کرد خودشم رفت مفید این ****** البته خیانتهایی به سازمان کرد که گفتنی نیست برای افرادی خوبه که بلدن زیراب بزنن،عین ...دروغ بگن و هوای مدیرای هول رو داشته باشند
اگر اهل پیچوندن،دروغ و دغل،دوبهم زنی،مسخره کردن،سطح فنی متوسط روبه پایین،کار نکردن هستید pspسداد بهشته براتون مدیرا اعضای تیم را در مقابل هم قرار میدادند و به قول معروف "تفرقه بندازو حکومت کن"جزو فرهنگ سازمانیه سداده اکثرا با پارتی اومدن و برای بقیه قلدر بازی درمیارن محیط به شدت کثیف پر از حرف و حدیثه اصلا حرفه ای نیستند. هرروز به جای کار کردن نقشه زیراب زدن یکیو میکشن. پایه حقوق پایینتر از شرکتهای دیگست اینکه گفتند60درصد زیاد شده دروغ محضه. 70درصد بچه ها open to workهستند و منتظر موقعیت بهتر ****** که با ****** سداد رو تبدیل به ویرانه کردند واخراج شدند بعید میدونم حالا حالاها ****** بتونه این ویرانه رو جمع کنه چون واقعا کار سختیه سفته میگیرند و با دوربین کامل زیر نظرهستید ولی به سوگلیها کاری ندارند هیچ نکته مثبتی برای ادم سالم نداره پس بهتره برید یه جای دیگه چون حداقل روح و روانتون سالم میمونه
سداد در دو سال اخیر با خاک یکسان شده است و در چند ماه گذشته تبدیل به مخروبه شده، مدیران نالایق و بی سواد در واحد ای تی این شرکت روی کار اومدن که کلا در حاشیه هستن و هیچ کار تخصصی شما نمیتونید تو این شرکت انجام بدید و همان چیز هایی هم که بلدید و فراموش میکنید چون مدیرانی بشدت بیسواد الان ذوی کار هستن. پاچه خواری و دست بوسی موج میزنه بینشون و واحد کسب و کاری که چندتا بچه مدیرای اون شدن و به واسطه رابطه و ضابطه سمت گرفتن و در حال چپاول شرکت هستند. در مجموع برای کار حرفه ای و تخصصی بدرد نمیخوره و اگر استاد پاچه خواری و رابطه هستید وارد این شرکت شید. امیدوارم با حضور ****** سداد دوباره مثل سابق بتونه فضای رشد و پیشرفت و کار حرفه ای باشه.
استخدام در پرداخت الکترونیک سداد
از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد
آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟
بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: