3ماه در سداد بودم و استعفا دادم درپیت ترین ادمها که پای بند به هیچ اصول اخلاقی نبودند، تیم سازی میکردن و نوچه پروری میکردن و کسانی که اهل اینکارا نبودند، به شدت از لحاظ روحی اذیت میشدند و مدیر فنی تیم از این جو استقبال میکرد چون خودش توانایی فنی و مدیریت نداشت از هرج و مرج و اختلاف استقبال میکرد انقدر مدیرها از لحاظ فنی ضعیف بودند که وقتی نیرو میپیچوندشون اصلا متوجه نمیشدن. فرهنگ سازمانی بسیار پایین بود . هر روز حس میکردم دارم میرم میدون جنگ و دائما با رفتار های غیر انسانی بعضی از افراد تیم غافلگیر میشدم. سداد واقعا جای ترسناکیه و من نابودیه انسانیت وشرافت رو به چشم خودم دیدم . متاسفم برای مدیران سداد ...
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
متاسفانه باید بگم افتضاح بستر کاملا فراهم برای زیراب زنی ، جنگ قدرت با خاله زنک بازی ، سمت گرفتن انسانهای بی لیاقت خصوصا در قسمت های فنی کدها کثیف در حدی که حتی نمیتونن بهش دست بزنن واحد عملیات که یه شوخیه واقعا ، ادمای پر ادعای بدون خروجی از زمانی که ****** از سداد رفت سداد تبدیل شد به یه زمین بازی و برنده کسیه که پررو تر باشه و پر ادعا تر دانش و تخصص خیلی اهمیتی نداره از واریزی ها هم در همین حد بگم که هزینه ایاب ذهاب چند ساله ۵۰۰ هزار تومن مونده هزینه ناهاری ۸۰۰ تازه اکه همه ی روزهای ماه سر کار باشی بقیه ش دیکه قابل تصوره
1-روند مصاحبه خیلی طولانی (2ماه) 2-سفته میگیرن و تایکسال بعد از خروج از سازمان نگهش میدارن 3-جو سمیه تا حدی که ادماس سالم اما قدیمی پنیک میشدن بخاطر فشاری که بهشون میاوردن و قانون جنگل حاکمه.هرکی دریده تر و بی ادبتر و بیسوادتر و بی بندوبارتر باشه برده 4-سطح فنی منفی 100000000000000000 5-سطح مصاحبه متوسط رو به بالا 6-سوگلیهایی که همگی یا مشکل اخلاقی دارند یا سفارش شده هستند 7-مدیریت خیلی خیلی خیلی ضعیف.فقط به فکر دزدی و جیب خوشونن .مشکل جلو چشمشونم باشه به نیروها میگن خودتون یه کاریش بکنید
ابتدا باهاتون قرارداد 3ماهه میبندن بعد اگر به قول خودشون راضی بودن تا اخرسال.من 3ماه در سداد حضور داشتم که بعد 3ماه خودم استعفا دادم من واقعا یک نکته مثبت نمیتونم از این 3ماه نام ببرم.نه محیط و جو مناسبی داشت(همش تمسخر-همش زیراب زنی به دروغ -همش پشت سرهم حرف زدن به دروووووغ و..) کدها افتضاح بود کثیف در حد لجنزار.سطح فنی منفی هزار هدیه روز برنامه نویس یه شاخه کل کاغذی بود قابل توجه فردی که گفت هدیه های مناسبی میدن.تقاضا برای وام زیاده و حالا حالاها نوبتت نمیشه وواقعا مزیت قابل توجهی نداره یا گفتند در اتاق معاونت برای شنیدن حرفها بازه...لازم نیست در باز باشه دهها نفر استعفا دادند خود این موضوع زنگ خطره.چرا رسیدگی نکردید؟دیدید ابروریزی شده اومدید دوتا کامنت مثبت گذاشتید؟که از اول تا اخرش دروغه!!!!! بااینکه 55روز روند مصاحبه و جذبم طول کشید ولی واقعا تحمل جو مسموم و مدیرهای بیسواد و بیعرضه خیلی سخت بود از تیمهای دیگه خبر ندارم ولی فهمیدنش سخت نیست که به احتمال زیاد تیمهای دیگه هم همین شرایط رو داشتند چون نمیشه توی یه سازمان یکی منقی هزار باشه یکی هزار و واقعا تمام این جو مسموم تمامش به جرات میتونم بگم بخاطر ضعف مدیریت ****** بود.خوشحالم همونطور که در شانشون بود باهاشون برخورد شد و اخراج شدند
استخدام در پرداخت الکترونیک سداد
از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد
آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟
بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: