با تایید صحبت بقیه دوستان تاکید بیشتر روی پارتی بازی که بعضی دوستان دارن باید بگم که وقتی من اونجا بودم یه ****** بود به نام ****** که خیلی واضح به خاطر رابطش با یه نفر خاص که همه میدونستیم اونجا نگهش داشته بودن وگرنه یه اسپرینت ساده رو نمی تونس جم کنه تا وقتی اونجا رابطه رو ضابطه حاکمه ، وضع همینه
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
فشله در تمام سطوح و سمتها واقعا پشیمونم و متاسفانه خیلی وقتم تلف شد تا بهم اوکی بدن متاسفانه اصلا روحیه همکاری در سداد نیست میتونن بهت کمک کنند ولی میذارن دستوپا بزنی قبل از اینکه بیام سداد از یکی دوتا از بچه های شاغل در سداد در لینکدین چندتا سوال پرسیدم چون نظرات منفی رو اینجا خونده بودم ولی صادقانه جواب ندادند.فکر کنید یکی 5ساله در سداده در جواب سوالم گفت نمیدونم!!!! اون موقع گفتم خوب حق داره شاید نگرانه جایگاهشه ولی وارد سازمان شدم جز تمسخر و پشت سر حرف زدن و بدی چیزی ندیدم یه مورد فنی پیش اومد مطمنم همکارم میدونست ولی گفت نمیدونم.این مختص یک دو یا ده نفر نیست اکثرا همینطورند از تعداد نظرات ثبت شده در همین سایت هم مشخصه.....چون اکثر ادمها با پارتی اودمدن همین جایگاهیی م که دارن از سرشون زیاده...اگر تا گردن در لجن فرو برن بد نمیگن چون خودشون در ساخت این جو شریک هستند و جای دیگه راهشون نمیدن...ولی واقعا بی وجدانترین ادمهارو در سداد دیدم
خیلی برام جالبه خیلی خیلی وقتی جو یه سازمان یا یه واحد مسموم باشه حتما بخاطر رفتارها و ادبیات و..که مدیران باهاشون مخالفت نکردن و کم کم تبدیل به عادت و قوانین نانوشته اون سازمان شده که قدیمیا بهش عمل میکنن و افراد جدید هم طی یکی دو روز متوجه این قوانین نانوشته خواهند شد سداد انقدر اوضاش خرابه انقد مسمومه که شرافت رو توی وجود ادما میکشه چرا اینو میگم؟ مثلا در واحد پشتیانی با ادمها جوری رفتار میکنن انگار دوران برده داریه اما هیچکس انقدر انسانیت و شرافت در وجودش نیست که بره حرفشو بزنه یا در کمترین سطح به خودش زحمت بده بیاد اینجا نظرشو ثبت کنه (اگر این سایت رو میشناسه) البته این یه واحدش بود بقیه هم همینن یه فساد مالی و اخلاقیهای شدیدی در سداد هست ولی کسی صداش در نمیاد چون یا داره میخوره یا ........ مورد داشتیم یکی از بچه های تیم که از نظر خانوادگی و مالی خیلی ضعیف بود اومده بود مشکل خونوادگیشو به یکی از به ظاهر دوستانش گفته بود....اون اقا هم که بویی که از شرافت نبرده بود رفته بود به چند نفر گفته بود و توی جلسه انتهای اسپرینت اون مشکل خونوادگی بصورت تمسخر امیز مطرح شده بود!!!!!!!!! وجالبتر اینکه اون خانم که رازشو گفته بود عین گرگ زخم خورده از اون به بعد زیراب همه رو میزد و مدیر کییییییییییییف میکرد از این روند.حتی خودش هیزم میریخت توی اتیش یه ادمایی توی سداد مدیر میشن که جاهای دیگه جونیور محسوب میشن
بدون شک میتونم بگم اگر بخایم بدترین شرکتهای نرم افزاری رو رتبه بندی کنیم پرداخت الکترونیک سداد جزو 5تای اوله یعنی مواردی که در تجربه های شرکتهای دیگه به عنوان نکته منفی درج میشه در سداد یه چیز عادی و روتینه.برامون خاطرست سداد مرز مشکلات و پایین بودن اخلاق و سطح فنی رو جوری جابه جاکرده حالا حالاها شرکتی به گرد پاش نمیرسه باوجود تغییر مدیر عامل هم تغییر محسوسی حس نمیشه چون فرهنگ سازمانی سداد مشکل داره.کوتوله پروره
استخدام در پرداخت الکترونیک سداد
از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد
آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟
بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: