ویکی‌تجربهجستجو

استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبت‌شدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه می‌کنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با هدف ارتقای خدمات پرداخت الکترونیک و پاسخگویی به نیازهای جامعه تحت پوشش بانک ملی ایران فعالیت می‌کند و از فناوری‌های روز برای بهبود راهکارهای پرداخت بهره می‌برد. به عنوان یکی از فعالان اصلی در حوزه پرداخت الکترونیکی گروه سداد، این شرکت به دنبال ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های تازه صنعت است. در مدت کوتاهی، سداد به دستاوردهای مهمی مانند طراحی و پیاده‌سازی کامل زیرساخت شبکه پرداخت، سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع دست یافته و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پی‌اس‌پی‌های ایران به فعالیت ادامه می‌دهد. هم‌اکنون سداد محصولات و خدمات پرداخت الکترونیکی متنوعی ارائه می‌دهد که شامل کارتخوان‌های POS، درگاه‌های پرداخت اینترنتی IPG، اپلیکیشن‌های پرداخت ایوا و پالس و کد دستوری (#737*) است.

تجربه‌ها

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

اقا چرا خودتونو خسته میکنید یک کلام ((اگر پارتی داری برو سداد رشتتم نامرتبط باشه بهت حقوق خوب میدن لازمم نیست کار کنی)) اگر مدیرت مرده باهاش لاس بزن و از زیر میز پاتو بمال به پاش و...(یکی همینجوری مدیرشد) اگر زنه براش خبرچینی کن.سقف پاداش 3ماهه هم بهت میدن اگر پارتی نداری نرو چون کارت به قرص اعصاب میکشه طرف هیچی بارش نبود برای تولد بچه تیم لید و بچه ابدارچی کادو میخرید برا خودش سلطنت راه انداخته بود اون اقایی هم که authority نداشت رو ول کن طفلک همه جا با پارتی میره بعد چندماهم پرتش میکنن بیرون الانم به زباله دان تاریخ پیوسته.حیوونی فقط 4تا کلمه تونسته حفظ کنه انتظار بیشتری ازش نیست فقط مغز فندوقیایی که انتظار دارن مدیر عامل فعلی معجزه کنه ها ها ها واقعا با نمکید

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰

دوستان توقع دارن جو بکارن زعفرون برداشت کنند...وقتی ملتی هستیم که ... رو از گوشت کوبیده تشخیص نمیدیم و بهمون یه پست تخصصی پیشنهاد میشه میگیم مگه بقیه از اول بلد بودن؟من نرم یکی دیگه میره.اینهمه مفتخور چرا من نه؟ و..... از این بهتر نمیشه برنامه نویسی که در سداد منتظر مدیر شدن بودن رفته مصاحبه با ارفااااااااااااااق سطحشو میدلول زدن چرا در سداد سنیور بود؟چون از لاسیدن با مدیرش که الان در مفید مشغوله کم نمیذاشت ایا همون مدیر نمیدونست این خانم بیسواده؟چرا میدونست ولی میگفت گوربابای سازمان بذار عقده های ج.ن.س.ی مو در یابم معلومه هرمدیر عاملی با اتوبوس خودش میاد همه جای ایران همینه.ولی تویی که معترضی ...شو داشتی بری اعتراض کنی یا ته هنرت اینجا کامنت گذاشتن بوده؟ بترسید و لاپوشونی کنید ببینید چی میشه

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·دولوپر·۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
دولوپر

معاون فناوری روشناس نامی هست که دروغگو و دغلباز هست و ادمای خودشو اورده تو تیم سوییچ وکلا گند زده بع بک افیس.فقطم یه چیزی شنیده هی میگه یکپارچه سازی سامانه ها.درست نیست بگم .ولی این ادم خیلی بی سواده .از تو لپ لپ اوردنش انگار.یعنی تو این مملکت چهار تا ادم با سواد نیستن جای امثال این اقا ،معاونت قبلی فناوری و حتی کاشی مدیریت قبلی بزارن.؟؟گند زده تو فناوری این رو شناسه دغلباز.مدیریتم که فقط نگاه میکنه ظاهرا.هرکی هم سو باشه باهاش اکیه.کاری نداره سواد یارو چقده.

پرداخت الکترونیک سداد
بانکی · تهران
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·تحلیلگر ·۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱.۰
تحلیلگر

متاسفانه سداد لجنزار شده.آدمای فنی همه رفتن و معاونت فنی م ر هم چون اشنا نیست و سفارشی اومده و به شدت ضعیف هستش مثل معاون قبلی برای پوشش ضعفای خودش سعی در امتیاز دادن به رییسا داره.به شدت دو رو و دروغگو هست این ادم.به هیچ عنوان سداد نرید .خصوصا ۱۴۰۳.هر روز بدتر از دیروز

استخدام در پرداخت الکترونیک سداد

از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبت‌شدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکی‌تجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این داده‌ها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمع‌آوری می‌شود و امتیاز چندمعیاره به‌صورت شفاف نمایش داده می‌شود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • تجربه‌های کاری ثبت‌شده: ۷۱
  • تجربه‌های مصاحبهٔ استخدام ثبت‌شده: ۰
  • میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
  • میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
  • میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
  • برای دیدن آخرین فرصت‌های شغلی به وب‌سایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.

سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد

آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک می‌گذارد.

تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟

بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه می‌کنند. برای جزئیات بیشتر، تجربه‌های کاری بالا را بخوانید.

حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟

میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.

مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟

هنوز تجربهٔ مصاحبه‌ای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.

شفاف‌سازی

داده‌های پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربه‌ها پس از بررسی توسط ادمین منتشر می‌شوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسنده‌ها هرگز نمایش داده نمی‌شود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.

  • منبع داده‌ها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
  • سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی می‌کند. تجربه‌های گزارش‌شده در صف بررسی می‌نشینند.
  • سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
  • آخرین به‌روزرسانی: