بارها دیده شده و تجربه کردم که نیرو باعلم به اینکه حقوق دریافتی کمتر از حقشه یا مثلا شرکت های دیگه کلی مزایا دارن و..... ولی میمونه و کار میکنه مثلا محیط و جو شرکتو دوست داره یا از نظر فنی داره رشد میکنه و... اما سداد یک نکته مثبت برای افراد سالم از نظر روانی و اخلاقی نداره مواردی که گفته شده یک هزارم ایرادات و مشکلات سداد نیست دوستان توقع دارند با تغییر مدیر عامل یا معاونت مشکل حل بشه...چه طرز فکر کودکانه ای مگر وضعیت کشور با تغییر رییس جمهور تغییری میکنه؟ فرهنگ سازمانی سداد ایراد داره...5سال پیش معاون ای تی سداد میدونست اقای .....که مدیر پروژه هستند چقدر هول و کم سواد هستند حتی موقع خدافظی گفتند که چند نفر را باید اخراج میکردم اما ((کمکاری)) کردم همون افراد سداد رو به این روز انداختند تا کنار کسی هستی که هیچ...دو قدم دور میشی پشت سرت یا مسخرت میکنن یا یه دروغی تهمتی چیزی میسازن که کم کم بزرگ میشه و تو باید ثابت کنی که دروغه که هیچوقت ثابت نمیشه!!!! 99.99درصد افراد با پارتی بازی جذب میشن و یه عده بچه شهرستانی به شدت ضعیف از نظر مالی هستند.یه مدت هم که سداد شده بود محل جذب کاراموز.هم ضعف فنی هم ضعف اخلاقی باعث یه لجنزاری شد که الان کاملا نتایجش قابل رویته این افراد شهرستانی بیسواد و بی اخلاق فکر میکنند عقده های دوران کودکی ونداشته هاشون رو باید از حلقوم همکاراشون بکشن بیرون..لباس نو میپوشی با غضب نگاه میکنن انقدر داغونن....تا در سداد نباشید متوجه حرف من نمیشید توی شرکت دستکاری روانی میشی....یعنی با حرف و عمل بطور واضح ازارت میدن،شخصیتت رو لگدمال میکنند.بعد که ناراحت میشی یا دلیلشو میپرسی میگن ای وای مگه چی شده؟چیکار کردیم؟ما میگیم بمون ولی اگر خودت خیلی دلت میخاد خوو استعفا بده
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
متاسفانه بعد از رفتن پ و از فناوری اطلاعات یه ادم بی سواده دیگه (م ر) معاون فناوری هست که هیچی نمیدونه از پرداخت.و معلوم نیست با کدوم رابطه ای اومده و سداد رو تو منجلاب برده و برای اینکه ضعف خودش رو بپوشونه رییس ها رو مدیر کرده و و یک سری ها رو هم رییس کرده.واقعا بلبشوعه .ادمای کوتوله بالا سر کارن اونجا.افراد توانمند و فنی اینجا هم بعد از این همه سابقه چون رابطه خوبی ندارن و واسه رییسا پاچه خواری نمیکنن باید بسوزن و بسازن.
گاندی جملهی خیلی خوبی داره که میگه: «هیچ کس از فاسد حمایت نمیکند، جز فاسد! هیچ کس از ظالم دفاع نمیکند، جز ظالمین! هیچ کس از آزادی دفاع نمیکند، جز آزاد اندیشان! و در این میان هرکسی میداند کجای این داستان قراردارد..» کاملا سداد رو توصیف کرده کسیکه نونش توی هرج و مرج و بیسوادی و حرفوحدیث و حاشیه باشه که اجازه نمیده این چیزا حل بشه و با ادعایی که داره که من اومدم مشکلات رو حل کنم ولی مشکلو که بهش میگی میگه authorityندارم کسیکه سواد فنی نداره باید رفتار خارج از روابط کاری داشته باشه که بتونه از برنامه نویس اخراجی تبدیل به مدیر پروژه ایوا بشه اگر این موارد براتون صدق میکنه سداد براتون بهشته....اگر مرزی برای اخلاق و روابطتون ندارید و سطح فنیتون منفیه سداد بهترین شرکته براتون
سداد پر از ادمهای سفارش شده بیسواد و بیسروپا که هرچی ندیدن توو زندگیشون میخوان از حقوقی که به ازای ادم فروشی بهشون میدن برسن...پر از ادمهای ضعیف از نظر مالی وپر از خشم از نداشته ها و ندیده هاشون توو سداد سر همه توو مات... دیگرانه یعنی سرتو بلند میکنی میبینی هزار تا چشم داشتن امار میگرفتن تذکر حجاب و پوشش اصلا بر عهده واحد hrنیست وقتی شرکت حراست داره اونم تذکر قد مانتو 70 سانتی از طرف یه خانم به خانم دیگه===))) خانمی که به من تذکر حجاب داده بود.خودش تووکوچه پس کوچه های شرکت در وقت ناهار سیگار میکشید که البته چون با اتوبوس خانم مدیر منابع انسانی اومده بود و خانم مدیر هم همسر یکی از مدیران بانک ملی بودن در کمال ناباوری که ادمهای بیسواد در سداد خوب رشد میکنن خانم مدیر به همراه اتوبوسش بعد چندماه رفتن یه سازمان دیگه رو به ... بکشن سفته میگیرن دوربین همه جا هست ولی برخلاف نظرات ندیدم به کسی تذکر بدن مدیرا اصلا هدف و انگیزه ای برای ساختن و پیشرفت شرکت ندارند.یه مدت انگار مهمون سازمانند
استخدام در پرداخت الکترونیک سداد
از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد
آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟
بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: