بااینکه من متوجه محیط عیر اخلاقی سداد شده بودم و سعی میکردم هرروز که میرم خونه مساعل رو فراموش کنم اما واقعا طی 2.5سالی که در سداد بودم تهمتها و رفتارهایی رو دیدم و شنیدم که دیگه هیچوقت اون ادم سابق نخاهم شد من قبل سداد فکر میکردم ادمها دو سه یا ده تا چهره دارن اما سداد بهم یاد داد بعضی از افراد هزار رنگ عوض میکنند و بخاطر مشکلات روحی و روانی که دارن واقعا مرزی برای ازار و اذیت کردن دیگران ندارند کلا از حراست تا واحد فنی همه کارارو موکول میکنند به بعد از تغییر معاونت و اومدن حکم فلانی و.....کارا همه رو هوا
استخدام، تجربهٔ کاری و مصاحبه در پرداخت الکترونیک سداد، صنعت بانکی، تهران: بر اساس ۷۱ نظر ثبتشدهٔ کارمندان، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵؛ ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند. ۷۱ تجربهٔ کاری و ۰ تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام در دسترس است.
تجربهها
این مواردی که دوستان درمورد فساد اخلاقی و مالی و ضعف فنی گفتند سرسوزنی از واقعیته سداد واقعا لجنزاریه که بهشت افراد زالو صفته ادم در سداد داریم که پدرومادرش فقط تامرحله تولیدمثل موثر بودند و این ادم سراپاعقده است یعنی انقدر بدبخته که پی امار ماشین و خونه و لباس همکارشه.از این موجود توقع دارید انسانیت به خرج بده؟این موجود اومده تهران ارث پدرشو جمع کنه ببره دهاتشون در سداد جلو چشم همهه امار میدن اقای x موثر در تیم بوده ولی در نهایت پاداش رو میدن به خانم y چرا؟چون خانم لازم نیست کار کنه همینکه جو رو مسموم میکنه که مدیری که مدیریت بلد نیست فعلا در راس بمونه کافیه توهینهایی به شخصیتتون میشه که میشه در زندانها برای شکنجه ازش استفاده کرد امکان نداره به یه موجود حقیر در سداد سمت 100لول بالاتر از حدتواناییش پیشنهاد بدن بگه نه!!!!!
سداد میتونست جزو بهترین شرکتها باشه ولی به جرات میگم هم از نظر فنی هم از نظر محیط و جو و مدیریت جزو اخرین شرکتهای حوزه نرم افزاریه انقدر مدیرای بیسواد و بی وجدان داشته که میدونستن 10000سال دیگه هم این سمت مدیریت براشون زیاده ولی سمت رو قبول کردند و گند زدن به همه چیز نمونه بارزش بی وجدانترین موجود دوپایی که دیدم (****** معاونت فناوری اطلاعات 1401-خرداد1402) انقدر بیسرو صاحاب بود که حد نداره.فرض کنید یکبار یکی از دوستان جوونی کرد خامی کرد با اپ ایوا شارژ خرید....پول کسرشد اما شارژ نشد.رفتیم به برنامه نویس تیم ایوا گفتیم که فلانی اینجوری شده .کدتون باگ داره خیلی خونسرد گفت خوب چیکار کنم؟گفتیم حداقل درخواست بزن(چون دسترسی داشتن) که پولم برگرده هیچی نگفت پاشد رفت.هنوز که هنوزه یادش میفتم از این حجم بی تفاوتی و اینکه من پشتم گرمه انجام نمیدم برو ببینم چه غلطی میتونی بکنی شوکه ام.خیلیا اینجوری بودن که انگار شرکت ارث پدرشونه و هیچکس هم بهشون کوچکترین تذکری نمیداد مدیر تیمشونم که جز ارایش و خودنمایی کاری بلد نبود طفلک.....دستمالیه کل سازمان بود به ****** مشکلات رو میگفتیم عین .... نگاه میکرد یکی بدتر از خودشو اورده بود مشکلاتو حل کنه هر اعتراضی میکردیم که ما فلان مشکلو 5ماه پیش گفتیم چرا کوچکترین رسیدگی نشده میگفت من آتوریتی ندارم...فک کنم تازه یاد گرفته بود این کلمه رو ذوق داشت هرروز بگه الان هم هنوز سازمان درگیر مشکلات قبل هست همون بی نظمی و فشل بودن
ببین سداد چه لجنزاریه که مدیرا از قصد اسکرام مسترهارو بیسوادترین افراد میذاشتن بعد خودشون پشت سر اسکرام مسترها شروع میکردن به بدگویی کل تیم میگفتن فلانی سواد نداره ما حرفشو گوش نمیکنیم در نتیجه باز هرج و مرج میشد و این مدیرهای بیسروپا پادشاهی میکردن همین ****** که ****** ( پ.و معاونت فناوری اطلاعات سال 1401-1402)چپوندنش توی سداد کی ووردهای اجایل رو نمیتونست تلفظ کنه مدیرها به ادمهای بیسواد کار و سمت میدادن و این کوتوله هارو ادم خودشون میکردن و چنان فضای سمی ساخته بودن که ادم سالم روانی میشد از این حجم زیراب زدن سداد در هیچ سطح و هیچ واحدش شما ذره ای منطق عدالت و سواد فنی نمیبینی
استخدام در پرداخت الکترونیک سداد
از مجموع ۷۱ تجربهٔ ثبتشدهٔ کارمندان فعلی و پیشین در ویکیتجربه، ۷۱ مورد تجربهٔ کاری و ۰ مورد تجربهٔ مصاحبهٔ استخدام است. این دادهها از منابع عمومی و کاربران ناشناس جمعآوری میشود و امتیاز چندمعیاره بهصورت شفاف نمایش داده میشود. ۸٪ از کاربران پرداخت الکترونیک سداد را به دیگران توصیه میکنند.
- تجربههای کاری ثبتشده: ۷۱
- تجربههای مصاحبهٔ استخدام ثبتشده: ۰
- میانگین امتیاز حقوق و مزایا: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز فرصت رشد شغلی: ۱.۵ از ۵
- میانگین امتیاز تعادل کار-زندگی: ۱.۵ از ۵
- برای دیدن آخرین فرصتهای شغلی به وبسایت رسمی پرداخت الکترونیک سداد مراجعه کنید.
سؤالات متداول دربارهٔ پرداخت الکترونیک سداد
آیا پرداخت الکترونیک سداد در حال استخدام است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده است. اولین نفر باشید که تجربهٔ استخدام را به اشتراک میگذارد.
تجربه کاری در پرداخت الکترونیک سداد چگونه است؟
بر اساس ۷۱ نظر کارمندان فعلی و پیشین، میانگین امتیاز ۱.۵ از ۵ است؛ ۸٪ از کاربران شرکت را به دیگران توصیه میکنند. برای جزئیات بیشتر، تجربههای کاری بالا را بخوانید.
حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد چقدر است؟
میانگین امتیاز حقوق و مزایا در پرداخت الکترونیک سداد از نگاه ۷۱ کارمند: ۱.۵ از ۵. این عدد بر مبنای نظر مستقیم کارمندان فعلی و پیشین محاسبه شده است.
مصاحبهٔ استخدام در پرداخت الکترونیک سداد چطور است؟
هنوز تجربهٔ مصاحبهای از پرداخت الکترونیک سداد ثبت نشده.
شفافسازی
دادههای پایه این شرکت (نام، صنعت، شهر، توضیح) از منابع عمومی وارد سامانه شده است. تمام تجربهها پس از بررسی توسط ادمین منتشر میشوند و قابل گزارش هستند. اطلاعات هویتی نویسندهها هرگز نمایش داده نمیشود مگر کاربر صراحتاً انتخاب کرده باشد.
- منبع دادهها: منابع عمومی (وارداتی) و کاربران (ناشناس)
- سیاست انتشار: قبل از انتشار، ادمین بررسی میکند. تجربههای گزارششده در صف بررسی مینشینند.
- سیاست ویرایش: پیشنهاد ویرایش اطلاعات شرکت توسط هر کاربر تأییدشده قابل ارسال است.
- آخرین بهروزرسانی: