ویکی‌تجربهجستجو
دی کامپیوتر
تجربهٔ کاری

برنامه نویس

تجربهٔ کاری برنامه نویس در دی کامپیوتر — امتیاز ۱.۰ از ۵.

۱.۰· برنامه نویس

قرارداد شرکت یک طرفه و تماما به نفع کارفرما بسته میشه. باید حداقل 100 میلیون سفته سفید جهت حسن انجام کار بدید. حقوق با تاخیر پرداخت میشه و کمتر از رنج بازار هستش. محیط شرکت بسیار قدیمی و بوگندو هستش و بد مسیر. امکانات خاصی نداره شرکت و بیمه تامین اجتماعی رو به زور میدن بهت! بهتر بگم سم خالص هستش این شرکت و تا یادم نرفته اضافه کار هم بگم که پرداخت نمیشه و سرش رو هم میاره!!!! موفق باشید

امتیاز چندمعیاره

فرهنگ سازمانی
۱.۰
مدیریت
۱.۰
حقوق و مزایا
۱.۰
تعادل کار-زندگی
۱.۰
فرصت رشد
۱.۰
توصیه به دیگران
۱.۰

تجربه‌های مشابه

دی کامپیوتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارشناس
۱.۰
کارشناس

خلاقیتی دیگر از گروه تایگر؛ انتخاب پنجمین نام در کمتر از یک سال. شرکتی که پیش‌تر با نام‌های تایگر، دی کامپیوتر، هوشمند نوین و پیشگام پردازش دی فعالیت می‌کرده و امروز با عنوان دی‌کامپیوتر نوین معرفی می‌شود. این تغییر نام ریشه در نارضایتی گسترده پرسنل و تجربه‌های کاری ناموفق دارد. در تایگر، موضوع حقوق همیشه با ابهام و نگرانی همراه است؛ به دلخواه جلوی حقوق ات را می‌گیرند! کسر از حقوق هایی می کنند که هرگز فکرش را هم نمی کردی شامل حالت شود! جریمه‌هایی با دلایل مختلف و بعضاً سلیقه‌ای اعمال می شود مثلا گفته می شود فلان روز از نظر ما کاری پیش نبرده ای پس جریمه می شوی، یا این‌که تماس تلفنی شخصی داشتی پس باید جریمه شوی (در قرارداد نوشته شده به صلاح دید کارفرما باید گوشی ات را هنگام ورود به شرکت تحویل دهی و موقع خروج تحویل بگیری) در این شرکت حتی اگر برای خودت صبحانه سفارش دهی هم مشمول جریمه می شوی بماند که فیش حقوقی ای نداری چون دو دفتره هستند و هیچ کجا نمی خواهند اقرار کنند حقوق واقعی شما چقدر است! پس آزادند هر چقدر خواستند از حقوق ات کم کنند! تو همیشه باید دلشوره داشته باشی که آیا حقوق کامل دریافت می‌کنی یا اصلا دریافت می کنی یا این ماه هم با مغایرت جدیدی مواجه می‌شوی؟ سنوات و حق ارتقای شغلی و وعده ارزاقی که دادند را هم انقدر نمی دهند که از درخواست کردنش خسته می شوی. در کنار این مسائل، انجام کارهای خارج از شرح شغل بدون هیچ‌گونه جبران مالی امری عادی است. هر لحظه ممکن است بدون رضایت فرد، او را از جای خود بلند کرده و به سمتی دیگر منتقل کنند یا کاری را از او بخواهند که در شرح شغلی است نیست؛ تو باید برایشان کار کنی... نه بر اساس علاقه یا تخصص، بلکه صرفاً برای خواست مدیرعامل، آن هم با همان حداقل حقوق، در حالی که سطح مسئولیت به‌مراتب بالاتر از توافق اولیه تان است. نپذیری، به معنای قطع همکاری است و بپذیری، یعنی پذیرش باری که هرگز انتخابش نکرده‌ای. نکته مهم‌تر، وجود بند «وجه التزام» در قراردادهاست؛ بندی که به کارفرما این امکان را می‌دهد تا خسارت و غرامت را به‌صورت یک‌طرفه مطالبه کند و نمونه‌های اجرای آن در مورد برخی کارکنان وجود داشته است. الکی اتهام ورود خسارتی را به تو می زنند و تو را مجبور به دادن خسارت می کنند، به همین دلیل، استعفا یا خروج امن عملاً ساده نیست. و اینکه برای ورود یک هفته تا ده روز باید بدون حقوق برایشان کار کنی و اکثر پرسنل را یکماه و یک هفته بعد از کار بیمه می کنند که این رسماً یک قانون شکنی علنی است. در صورت بروز اختلاف با مدیران، وابستگان مدیرعامل، یا وکیل شرکت، ممکن است با رفتارهایی مانند تهدید، ارعاب، فریاد، دعوا، تحقیر یا توهین مواجه شوید. چنین رفتارهایی در محیط شرکت گزارش شده و می‌تواند بخشی از فرهنگ کاری باشد. حتی دعوای فیزیکی! در خصوص پوشش کارکنان، قوانین به صورت سلیقه‌ای اعمال می شود، به گونه‌ای که لباس یک فرد رد می شود در حالی که لباس مشابه همکار دیگری پذیرفته می گردد، بدون دلیل منطقی مشخص. این امر می‌تواند منجر به فرستادن تو به منزل برای آن روز و ثبت غیبت در سوابق بیمه و حقوق ات شود، که نتیجه آن کسر از حقوق (چند برابر یک روز کاری) و تأثیر بر بیمه است.این منزل فرستادن ها و درج غیبت و کسر از حقوق برای چند دقیقه دیر آمدن هم به کارمندان اجبار می شود. در مورد کمیته انضباطی، کارکنان نقشی در انتخاب اعضای آن ندارند، و جلسات این کمیته بدون رعایت اصول قانونی تشکیل می شود. و جالب اینکه همین کمیته می‌تواند منجر به اخراج بدون پرداخت حقوق کامل گردد. در زمینه اضافه‌کاری، اگر کارفرما اجازه ندهد، کارکنان نمی‌توانند در شرکت بمانند، حتی اگر وظایفی به ایشان محول شده که نیاز به زمان بیشتری دارد. اما اگر کارفرما درخواست ماندن زمان بیشتری کند، این یک دستور است و بدون کسب موافقت قبلی اعمال می‌شود. پرداخت اضافه‌کاری حتی برابر ساعات کاری در ۴۴ ساعت هفتگی هم نیست که طبق قانون باید ۴۰ درصد هم بیشتر هم باشد. پس از خروج، سفته و حقوق قانونی ات را تا شش ماه نگه می دارند، بدون اینکه این رویه به طور رسمی اطلاع‌رسانی گردد. پیگیری پس از این مدت با تأخیرها و پیچیدگی‌هایی همراه است که کارکنان را به سمت اختلافات قانونی سوق می دهد. در نهایت، امضای قرارداد دو ساله که شامل بندهایی کاملا به ضرر کارکنان است، تصمیمی است که بعدها پشیمانی به همراه خواهد داشت، کارکنان احساس می کنند در دام شرایطی افتاده‌اند که پیش‌بینی آن را نکرده بودند. و این تجربیات به منظور آگاهی‌بخشی و جلوگیری از این احساس برای دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود. پیشنهاد می‌شود پیش از همکاری، قراردادها و شرایط کاری را با دقت بررسی و در صورت نیاز، از مشاوره حقوقی استفاده کنید. در ضمن در تایگر یک مرحله حقوق پایه وزارت کار و یک مرحله مازاد اون مبلغ پرداخت می شه که مرحله دوم نقد هست. حالا چرا؟ برای اینکه در لیست بیمه شما با عنوان کارمند حداقل رد شوید و سهم بیمه کارفرما کم شود، برای اینکه کلیه حقوق و مزایای شما از جمله اضافه کاری و عیدی و سنوات و مانده مرخصی مطابق پایه وزارت کار حساب شود و شما هم هیچ راهی در اداره کار برای اثبات مبلغ دقیق دریافتی نداشته باشید. شما لایق بهترین ها هستید پس خودتان را دست کم نگیرید.

دی کامپیوتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۱.۰

این شرکت همان شرکت تایگر هست که به خاطر نظرات منفی زیاد اسمشونو تغییر دادند و تمام تجربه های منفی راجب شرکت تایگر درست هست و اصلا با این شرکت قرارداد نبندید که هر روز کارکردن اونجا از جهنم بدتره . احتمالا این راهکار تغییر اسم شرکتم وکیل ****** یادشون داده ولی تنها راه تغییر اون شرکت تغییر مدیر عاملشه. اگر به فکر استخدام توی این شرکت هستید تجربه های شرکت تایگر را بخونید.

دی کامپیوتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس
۵.۰

من تو این شرکت در بخش م فروش مشغول بودم بمدت دوسال مدیر فوق العاده خوش اخلاق و باسوادی داره واقعا کلی ازش تجربه و کار یاد گرفتم شرکت خوبیه و جو دوستانه ای داره

دی کامپیوتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۱.۰
کارمند

با سلام خدمت هرکسی که میخواد بره توی این کثافت دونی کار کنه اول از همه دقت کنید که مالک این شرکت در واقع دوتا شرکت توی یه ساختمون 30 سال پیش بدون تابلو ثبت کرده که اسم اون یکی تایگر هستش و لطفا حتما برید صفحه اون شرکت و نظرات اونجارو بخونید چون همه چی دستتون میاد و تازگی هم به دلیل نظرات اونجا بوده که شرکت آگهی های استخدامشو با لیبل دی کامپیوتر می زنه وگرنه در واقعیت همون تایگره و هییییچ فرقی ندارند :))) نیازی نمیبینم دیگه اینجا شرکت رو تخریب کنم چون مخروبه ای بیش نیست همین الانشم ولی لینک صفحه تایگر رو میذارم که چک کنید. توصیه آخر اینکه اگر سنورید جونیورید پسرید دخترید مرد زن ایرانی افغانی اگر انسان هستید از 20 کیلومتری این شرکت رد نشید و این توصیه رو جدی بگیرید از من. ده سال تو خونه بیکار بمونید بهتره تا اونجا کار کنید:)) https://tajrobe.github.io/%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B1/

دی کامپیوتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·کارمند
۵.۰
کارمند

اقای ****** جزو نوابغ ایران می باشد و بسیار و در. شرایط سخت به تمامی پرسنل و بنده ثابت کردند که با صبوریشون مشکلات رو میتونند حل کنند البته قبلا نظرات منفی رو بنده دیده بودم ولیکن در یک سال گذشته متوجه شدم همگی سو تفاهم بوده

دی کامپیوتر
تجربهٔ کاری
کاربر ناشناس·آخرین محکوم
۱.۰
آخرین محکوم

۱۰۰ میلیون سفته پشت نویسی نشده میگیرن/ مواردی که به عنوان مزایا نوشته شده سه تاش درسته و بقیه کاملا دروغ هستند مثلا پرداخت از سود شرکت؟؟؟!!!!!!!! شما نصف حقوق رو هزاری نده سود رو بیخیال/ اتصال کلمه محیطی خلاق و پویا به این شرکت خنده داره/ در شرکت همیشه قفله از داخل به هیچ عنوان نمی‌تونید خارج بشید/ دوربین هایی که حتی توی رختکن دستشویی ام هستند/ به مدیریت بددهن ترین و نجاست ترین خوک ایران مدیر اونجاست که حقیقتا توی یک سال خندشو ندیدم اون مرد دشمن زندگی بود/ در نکته اخر که شاید کمتر کسی این مورد رو باور کنه.. درگیری فیزیکی؟؟؟؟؟